• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تقویت مژه بعد از کاشت

تقویت مژه بعد از کاشت

تقویت مژه بعد از کاشت با استفاده از روش های مختلفی انجام پذیر است که در ادامه می توانید با تعدادی از این روش ها آشنا شوید.  همان طور که می دانید مژه ها یکی از مهم ترین اجزا زیبایی صورت هستند. وقتی شما مژه های زیبا داشته باشید بدون هیچ آرایشی نیز زیبا به نظر می رسید. از همین رو است که افراد به دنبال راه هایی هستند که بتوانند با استفاده از آن مژه های خود را پر پشت و تقویت کنند و از این طریق به زیبایی خود بیافزایند.

امروزه کاشت مژه یکی از روش هایی است که افراد برای داشتن مژه های زیبا از آن استفاده می کنند. معمولا مژه ها بعد از روش کاشت رشد خوبی خواهند داشت  اما برای این که شاهد رشد سریع تر آن ها باشیم می توانیم از روش های موثری که در این مقاله می خواهیم به آن ها بپردازیم استفاده کنیم . تقویت مژه بعد از کاشت می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی آن ها و همچنین صورت ما داشته باشد. البته بسیاری از افراد از روش کاشت مژه موقتی استفاده می کنند. در حالی که باید با عوارض کاشت مژه موقتی نیز آشنایی پیدا کنند.

چند روش که می تواند به تقویت مژه ها بعد از کاشت به ما کمک کند

 روغن کرچک

استفاده از روش های مختلف  برای تقویت مژه بعد از کاشت باعث می شود تا مژه هایتان بهتر رشد کنند به همین دلیل است تا جایی که امکان دارد از این روش ها استفاده کنید . استفاده از روغن کرچک نیز یکی از این روش ها برای تقویت مژه بعد از کاشت است ، برای بهره بردن از خاصیت بی نظیر این روغن یک پنبه کوچک را به این روغن آغشته کنید و به ارامی مژه های خود را با آن ماساژ بدهید .  روغن کرچک ماده تغذیه فوق العاده در خود دارد که می تواند ویتامین های لازم برای رشد مژه را به طور مستقیم در اختیار مژه قرار بدهد.

 ژل الوئه ورا

می توان با استفاده از ژل های فراوری شده الوئه ورا که در حال حاضر در اکثر دارو خانه ها یافت می شود به تقویت مژه بعد از کاشت کمک کرد . ولی بهتر است بدانید ژل وسط گیاه الوئه ورا تاثیر قابل توجهی نسبت به ژل های فراوری شده دارد بنابر برای گرفتن تاثیر قابل توجه بهتر است از ژل طبیعی استفاده کنیم. ژل آلوئه ورا حاوی ویتامین های C,E,A,B12 می باشد در نتیجه باعث می شود  تا مژه هایی سالم و براق داشته باشید . برای این که بخواهید از این ژل استفاده کنید باید آن را بر روی مژه های خود قرار دهید.

پوست لیمو

پوست لیمو نیز می تواند در تقویت مژه بعد از کاشت به شما کمک کند . پوست لیمو حاوی ویتامین های a,b   است  که این ویتامین ها در رشد مژه موثر هستند. می توانید پوست لیمو را با روغن هایی مانند روغن زیتون، بادام و نارگیل مخلوط کنید و با آن مژه ها را به ارامی ماساژ بدهید.

تقویت مژه بعد از کاشت

روغن زیتون

روغن زیتون از دیگر مواد طبیعی است که می توان از آن برای تقویت نمودن مژه ها استفاده کرد . از دیگر مزیت های روغن زیتون که برای مژه ها به همراه دارد رساندن مواد غنی مانند اسید اولیئک و ویتامین E  می باشد که باعث رشد مژه ها می شود و همچنین در ضخیم تر شدن آن ها نقش بسزایی دارد.

چند نکته کوتاه

مو های هر انسانی از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده  است . بنابر این با تغذیه و مصرف پروتئین می توان به تقویت و زیبایی مژه ها کمک کرد.

با مصرف ماهی، گوشت، سویا، جگر، حبوبات می توان با تغذیه بهتر فولیکول موهای مژه از طریق خون به تقویت مژه های شما بعد از انجام کاشت کمک کرد.

استفاده از برخی تزریق ها مانند مزوتراپی پس از کاشت مژه و تزریق پروتئین ، داروهای ترکیبی و املاح معدنی می توان فولیکول مژه را به طور مستقیم تقویت نمود و موجب پر پشتی و عدم ریزش آن ها پس از کاشت شد

مراقبت ها بعد از کاشت مژه

بعد از کاشته شدن مژه فرد باید مراقبت های ویژه ای از مژه های خود داشته باشد. نباید چشم های خود را بر اثر خارش بمالد و چندین هفته باید از رفتن به سنا و استخر خود داری کند و باید از قرار دادن هر گونه آرایشی بر روی چشم و پلک های خو تا چند ماه خود داری کند .

سخن پایانی

یکی از روش هایی که امروزه می توان از آن برای داشتن مژه های زیبا استفاده کرد همانطور که اشاره شد، کاشتن مژه است ولی باید به خاطر داشته باشید که باید از مژه های خود بعد از کاشت مراقبت کنید . عوامل طبیعی بسیاری هستند که می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. مژه یکی از عوامل زیبایی به حساب می آید ولی در کنار آن می توان به تقویت موارد دیگری نیز پرداخت. تقویت ابرو با بادام سوخته نمونه ای از این موارد می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار