• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

رشد ابرو در منزل

راهکار های ساده که به رشد ابرو در منزل کمک می کند

همانطور که می دانید تاثیر مو در زیبایی صورت بسیار است که ابر نمونه ای از آن ها می باشد. فرم ابروها به چشم ها شکل می دهد . بنابر  این داشتن ابروهایی زیبا و پر پشت برای داشتن صورتی زیبا لازم است . راهکار های زیادی برای افزایش رشد ابرو وجود دارد ولی یکی از بهترین و ارزان ترین این راهکارها تقویت ابرو به صورت طبیعی در منزل است . بنابر این اگر خواستار  تقویت و رشد ابرو در منزل را دارید با ما همراه شوید . ما در این مقاله قصد معرفی چند راه کار طبیعی که در رشد ابرو موثر هستند را داریم .

عوامل ریزش ابرو

عوامل زیادی مانند بالا رفتن سن، استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت، بیماری های تروئیدی، کمبود پروتئین ، اگزما ، شیمی درمانی،  بار داری و زایمان ، استرس های شدید و … می تواند باعث ریزش و کم پشتی ابرو شوند.

  • استفاده از مو چین را کنار بگذارید

گاهی وقت ها ممکن است شما به اشتباه در هنگام خروج مو هایی که خارج از ابرو شما رشد کرده است ، ابرو خود را خارج کنید در این صورت است که ۶ تا ۸ هفته طول می کشد تا ابرو به اشتباه خارج شده دوباره رشد کند . بنابر این تا رسیدن ضخامت ابرو به حد مورد نظر از موچین استفاده نکنید و صبور باشید . این کار نی تواند به رشد ابرو در منزل به شما کمک کند.

  • حذف سلول های مرده پوست

سلول های مرده پوست می توانند باعث ایجاد خشکی بر روی پوست شوند و علاوه بر این آن ها می توانند یک لایه سخت پوست ایجاد کنند که باعث می شود  ابرو های جدید برای رشد دچار مشکل شوند .

  • پر پشت شدن ابرو با روغن کرچک

روغن کرچک از بزر کاستور استخراج می شود وهمچنین روغن کرچک به عنوان روغن معجزه گر شناخته شده است .این روغن سنتی باعث افزایش رشد ابرو می شود زیرا روغن کرچک سطح رطوبت لازم برای ابرو را فراهم می کند که باعث می شود آن ها نرم شده و افزایش رشد و ضخیم تر شدن ابرو را به دنبال دارد . از این رو می توانید از روغن کرچک برای رشد ابرو در منزل استفاده کنید.

  • تقویت و رشد ابرو با استفاده از شیر

شیر و فراورده های لبنی سر شار از پروتئین و ویتامین هستند . خواص ذاتی شیر موجب تغذیه مناسب مو ها و ریشه ی آن ها می شود و در رشد ابرو در منزل می تواند کمک شایانی به شما بکند .

  • پر پشت شدن ابرو با آب پیاز

گوگرد مو جود در آب پیاز می تواند کمک بسزایی در پر پشتی و رشد ابرودر منزل به شما بکند . از این رو می توانید یک پیاز له کرده و آب پیاز را به کمک گوش پاک کن بر روی ابرو خود بمالید تا تاثیرات آن را بر روی رشد ابرو خود مشاهده کنید.

رشد ابرو در منزل

  • تقویت ابرو با مصرف آهن

آهن می تواند در رساندن اکسیژن به خون نقش مهمی داشته باشد  و اکسیژن از جمله مواد مهمی است که در رشد ابرو و مو موثر است . شما می توانید با مصرف قرص آن یا غذا هایی که سر شار از آهن هستند به تقویت ابرو های خود کمک کنید .

  • تقویت ابرو با مصرف مکمل ها

برای این که ابرو هایی زیبا و پر پشت داشته باشید و سریع تر رشد کنند باید ویتامین های لازم را به بدنتان برسانید . می توانید با خوردن روزانه قرص ویتامین E  به رشد ابرو های خود کمک کنید.

  • تقویت ابرو با لیمو ترش

لیمو ابرو های شما را براق می کند و می تواند برای رشد ابرو ها وضخیم تر کردن ساقه آن ها مفید باش. لیمو ترش سر شار از ویتامین های B و C  و اسید فولیک می باشد که کیفیت رشد مو ها را بالا می برد .

برای رشد ابرو در منزل به وسیله لیمو ترش می توانید یک برش از لیمو را به آرامی بر روی ابروهای ماساژ بدهید و بعد از مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه آن را با آب گرم بشویید.

  • تقویت ابرو با زرده تخم مرغ

جنس مو های ابرو ها از کراتین است و تخم مرغ منبع عالی از پروتئین است که می تواند به رشد ابرو ها کمک کند ، بدین منظور می توانید یک عدد زرده تخم مرغ را به خوبی هم زده و با یک گوش پاک کن آن را بر روی ابرو های خود بمالید و بعد ۱۵ تا ۲۰ دقیقه آن را با آب سرد شست و شو دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار