• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

 رشد ابرو بعد از کاشت مو

کاشت ابرو

رشد ابرو بعد از کاشت مو یکی از روش هایی می باشد که برترین متخصصان می توانند آن را انجام دهند و مراقبت هایی در این زمینه باید انجام گیرد. ابرو یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر زیبایی چهره است. در گذشته اکثر بانوان به داشتن ابروهای باریک و کم پشت علاقه داشتند اما امروزه داشتن ابروهای حجیم و پهن طرفداران بیش تری دارد به طوری اگر به صورت مدل ها و سلبریتی و نیز سایر خانم ها دقت کنید به صحت این موضوع پی خواهید برد. ابروهای سالم و پر پشت باعث جوان تر نشان دادن صورت و افزایش جذابیت چشم ها می شود به همین خاطر افرادی که ابروهایشان باریک است یا دچار ریزش ابرو شده اند معمولا به دنبال راه های افزایش حجم و تقویت ابرو بوده اند.

 یکی از مطمئن ترین و پراستفاده ترین روش های تقویت و حجیم کردن ابروها در حال حاضر کاشت ابرو می باشد. این عمل توسط پزشکان بسیار مجرب و با روش های نوین انجام می شود که برای نتیجه گیری بهتر مستلزم رعایت نکاتی در رشد ابرو بعد از کاشت مو توسط مراجعه کننده می باشد. می توانید با سایت مدرن همراه باشید تا در ادامه ی این مطلب با رشد ابرو بعد از کاشت مو آشنا شوید.

علت ریزش ابروها

همان طور که می دانید برای درمان هر بیماری باید ابتدا حتما از علت آن مطلع شد. بنابراین اگر شما به پزشک متخصص در زمینه ی ریزش ابرو و مو مراجعه کنید  به دنبال یافتن علت ریزش ابروهایتان خواهد بود و سپس مطابق با آن روش درمانی را پیشنهاد می کند. دلایل ریزش ابروها ممکن است موارد زیر باشند:

  • قرار گرفتن در معرض استرس و اضطراب به مدت طولانی
  • استعمال دخانیات و مشروبات حاوی الکل و مواد تخدیر کننده
  • استفاده از برخی داروهای خاص نظیر داروهای هورمونی و به خصوص در بانوان
  • بارداری و زایمان و شیردهی
  • بیماری های خود ایمنی
  • رژیم غذایی نامناسب و کمبود پروتئین، آهن، بیوتین و …
  • اختلالات غده ی تیروئیدی( پرکار و کم کار شدن آن)
  • ریزش ارثی و ژنتیکی

اگر شما کاربران محترم یا یکی از عزیزان تان به ریزش ابرو مبتلا شده اید ما به شما پیشنهاد می کنیم که خونسردی خود را حفظ کنید و بر نگرانی تان مسلط باشید. امروزه با روش های جدید و فوق العاده ی کاشت ابرو می توانید دوباره شاهد ابروهای ضخیم و پرپشت خود باشید. کافی است ابروهایتان را به دست کلینیک و کادر درمانی متخصص مثل کلینیک مدرن بسپارید و رشد ابرو بعد از کاشت مو را به درستی سپری کنید تا نتیجه ی دلخواه را دریافت کنید.

کاشت ابرو

امروزه کاشت ابرو یکی از پرطرفدار ترین روش های پر حجم کردن و تقویت ابروها محسوب می شود که در طی آن پزشک متخصص با استفاده از تکنیک و روش های مدرن مانند روش FUE با ظرافت و دقت بسیار فولیکول های مو را از نواحی پشت سر و یا پشت گوش برمی دارند و به محل کاشت در ابرو منتقل می کنند. پس از آن شما می توانید شاهد رشد ابرو بعد از کاشت مو باشید.

رشد ابرو بعد از کاشت مو

مراحل رشد ابرو بعد از کاشت مو

هر موی کوچک کاشته شده ای را که در ابرویتان می بینید رشد ابرو بعد از کاشت مو را پشت سر گذاشته است و می تواند با ادامه چرخه ی رویش محکم تر و بلندتر شود. به طور کلی مراحل رشد ابرو بعد از کاشت شامل سه مرحله ی کلی می باشد که هر کدام از آن ها را بررسی خواهیم کرد:

آناژن

اولین مرحله از رشد مو آناژن می باشد. در آناژن فولیکول های مو رشد می کنند و پس از تقسیم سریع ریشه ها ساقه های موها به وجود می آیند. طول مرحله ی آناژن ۳۰ تا ۴۵ روز می باشد که طی آن طول ابروها مشخص خواهد شد. قابل ذکر است که سرعت رشد موها و ابروها در مرحله ی آناژن در فصل گرم سال یعنی تابستتن نسبت به فصل های سرد بیش تر است، گرچه میزان تفاوت رشد در این دو خیلی قابل مشاهده نیست اما به هرحال تاثیر گذار است.

کاتاژن

کاتاژن در پایان مرحله ی آناژن است و در واقع مرحله ی برداشت فولیکول های مو و انتقال آن ها می باشد. رشد مو های برداشته شده در این زمان متوقف و فولیکول ها جمع تر خواهند شد. پس از انتقال فولیکول ها به محل کاشت می توان موها را در سطح پوست مشاهده کرد.

تلوژن

در مرحله ی کاتاژن فولیکول ها به مدت ۲ تا ۴ ماه استراحت می کنند. لازم به ذکر است که مو ها در این زمان غیر فعال می باشند و در حال رشد نیستند. در انتهای کاتاژن فولیکول های کاشته شده مجدادا وارد مرحله ی اول یعنی مرحله آناژن می شوند که نتیجه ی آن ساخت موی جدید می باشد.

نکات مهم در زمان سپری کردن مراحل رشد ابرو بعد از کاشت مو

در طی رشد ابروهای شما  باید حتما مراقبت هایی توسط فرد انجام بگیرد تا بتواند نتیجه ی مد نظر را به بهترین نحو بگیرد. یکی از مراقبت و رسیدگی ها در طی رشد ابرو بعد از کاشت مو استفاده از مواد غذایی سالم و مفید برای رشد بهتر و سریع تر ابروها است. هم چنین در این دوره باید حتما از مصرف دخانیات و مواد مخدر پرهیز شود تا ریزش موهای کاشته شده را به دنبال نداشته باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار