• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ماندگاری تزریق چربی در صورت

ماندگاری تزریق چربی در صورت

ماندگاری تزریق چربی در صورت موضوع مهمی است که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مطلب با کلینیک مدرن همراه باشید.

در طول افزایش سن رفته رفته چین و چروک هایی در نواحی مختلف بدن بخصوص صورت ایجاد می شود. که صورت جزو مهم ترین قسمت بدن است که پیری در آن زودتر مشخص می شود که می توان برای از بین بردن این چین و چروک ها راه های مختلفی از جمله تزریق چربی به این نواحی می باشد که این چین و چروک ها را از بین می برد و باعث جوانسازی پوست فرد می شود. ما روش های دیگری برای جوانسازی پوست داریم که از جمله می توان به تزریق چربی یا بوتاکس اشاره کرد.

توجه داشته باشید که این موارد علاوه بر این که از مواد خارجی در تزریق آن ها استفاده می شود دارای طول عمر کوتاه تری هستند ولی این روش یعنی تزریق چربی هم بسیار طبیعی است و هم دارای طول عمر بیشتری نسبت به بقیه ی روش ها می باشد. در تزریق چربی اصولا از نواحی که دارای چربی زیادی هستند چربی گرفته می شود و سپس توسط سرنگ نازک به چین و چروک های موجود در صورت تزریق می شود. که باعث زیبایی و جوانسازی فرد می شود.

روش انجام این تزریق چربی

این روش به این صورت است که چربی از ناحیه ای که چربی اضافی دارد گرفته می شود و سپس این چربی کاملا خالص سازی می شود و سپس این چربی با استفاده از سرنگ نازکی به محل مورد نظر بدون هیچ گونه بیهوشی تزریق می شود و چین و چروک ها از بین می رود.

عوامل موثر در ماندگاری چربی

ماندگاری چربی در ناحیه ای که تزریق شده است به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به آن موارد اشاره کرد:

1-  اگر تزریق چربی توسط یک متخصص با تجربه و کار بلد انجام گیرد مطمعنا آن تزریق چربی به مدت طولانی ماندگاری خواهد داشت و بدون هیچ گونه کبودی و تورم خواهد بود.

2-  سن فرد

3- جنسیت افراد

4- داشتن سابقه ی بیماری خاص در فرد

5-  ژنتیک افراد

6- شرایط آب و هوایی محیط

7- کلینیکی که فرد به آن مراجعه می کند و تزریق چربی در آن صورت می گیرد توجه کنید که تزریق چربی باید در بیمارستان ها و یا اتاق های مجهز و جراحی انجام گیرد.

8- تعداد جلساتی که فرد برای تزریق چربی به آن مراجعه می کند تا این تزریق چربی صورت گیرد.

9- میزان ورزشی که روزانه انجام می شود و یا پیاده روی که در افراد باعث چربی سوزی می شود.

ماندگاری تزریق چربی در صورت

به دست آوردن شادابی از دست رفته

تزریق چربی راه بسیار خوبی برای دست یابی به  شادابی از دست رفته می باشد. از آن جایی که این چربی تزریقی از نقاط مختلف بدن گرفته می شود دارای عوارض خاصی از جمله حساسیت و پس زده شدن نمی باشد. ماندگاری تزریق چربی نسبت به ژل های موجود بسیار طولانی می باشد و کاملا طبیعی است. تزریق چربی  راه های مختلفی مانند لیپوماتیک، لیپوساکشن، لیپوفلینگ برای تزریق دارد.

تفاوتی که این روش ها باهم دارند در نوع برداشت چربی از مناطق موجود می باشد که مشخص می کند که چه تعداد از سلول های خارج شده از آن منطقه سالم هستند و چه تعداد از آن ها آسیب دیده اند. سلول های چربی مرده با سرعت بیشتری جذب مناطقی می شود که تزریق شده است و بنابرین دارای ماندگاری کمتری نسبت به سلول های چربی زنده است.

عوامل موثر بر جذب چربی

1- میزان جذب چربی به توانایی بدن در این جذب بستگی دارد. توجه داشته باشید که متابولیسم بدن افراد باهم بسیار متفاوت می باشد. این باعث می شود که در نتیجه ی مورد نظر تفاوت ایجاد می کند.

2- کاهش وزن افراد نیز در جذب چربی نیز تاثیر دارد. بعد از اینکه در این افراد تزریق چربی صورت گرفت نباید افراد ورزش سنگین انجام دهند که این عمل باعث می شود که خون رسانی به سلول های چربی به درستی انجام نشود.که این امر موجب مرگ سلول های چربی می شود.

3-  در صورتی که دلیل کاهش وزن شما بیماری می باشد آن را با پزشک مربوطه در میان بگذارید تا تزریق چربی در صورت صلاح دید انجام شود در غیر این صورت نباید تزریق چربی صورت بگیرد زیرا سلول های چربی با کاهش وزن از بین می روند.

4- از غذاهای مناسب استفاده کنید و گشنگی تحت هیچ شرایطی نداشته باشید .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار