آیاامواج موبایل باعث ریزش موی سر می شود؟

تحقیقاتی که به دست انجمن سلامت عمومی کالیفرنیا در خصوص تاثیرات امواج موبایل بر سلامت بدن صورت گرفته است،

به این موضوع پی برده اند که افراد نباید گوشی همراه خود را در نزدیکی بدن قرار دهند تا مضرات تشعشعات موبایل به حداقل برسد.

بعد از همه ی این ادعاها، انجمن سلامت عمومی کالیفرنیا برای چندمین بار به آزمایشات و تحقیقات خود ادامه داد و در آخرین اعلام نتایج خود، عنوان کرد

که استفاده از موبایل در نزدیکی بدن می تواند موجب بیمارهی هایی از جمله ریزش مو شود.

امواج

یک متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه رفتارهای نادرستی در بین افراد وجود دارد که باعث بروز ریزش موی غیرطبیعی در افراد می‌شود،

گفت: یکسری عادات تغذیه‌ای و رفتاری در مردم رواج یافته که به صورت ناآگاهانه انجام می‌شود و این امر باعث افزایش شمار بیمارانی که به علت ریزش مو

به مطب پزشکان مراجعه می‌کنند، شده است.

یکی از این عادات غلط گذاشتن تلفن همراه نزدیک سر یا زیر سر می باشد اشعه ی موبایل باعث می شود تا افراد دچار ریزش مو شوند.

افراد زیادی به علت اشعه ی موبایل دچار ریزش_موی_سر شده و به جراح کاشت مو مراجعه می کنند جهت درمان ریزش_موی_سر خود و کاشت موی مجدد.

و پزشک متخصص کاشت مو جهت درمان به آنها کمک خواهد کرد.

ریزش مو

شش سر

راهکارهای تضمینی درمان شپش موی سر

شپش سر حشره ریزی است که از خون پوست سر انسان تغذیه می کند. شپش سر اغلب کودکان را مبتلا می کند. حشرات معمولاً از طریق انتقال مستقیم از موهای یک نفر به موی شخص دیگر پخش می شوند. داشتن شپش نشانه ای از بهداشت ... (ادامه)