• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

معایب و مزایای پیکر تراشی

پیکرتراشی چیست؟ معایب و مزایای پیکر تراشی چیست؟ آیا پیکرتراشی عوارضی به همراه دارد؟

کاهش وزن و دارا بودن هیکلی خوش فرم و زیبا از معضلاتی است که امروزه بسیاری از بانوان و آقایان با آن مواجه هستند زیرا چاقی بدن نه تنها باعث از بین رفتن زیبایی ظاهری می شود بلکه برای سلامتی انسان نیز مضر است.

در میان تمامی تکنیک های جدیدی که برای کاهش وزن و لاغری به وجود آمده اند، پیکرتراشی یکی از این راهکارها است و در حدود بیست سال است که این تکنیک برای لاغری در جهان مورد استفاده قرار می گیرد. اما این تکنیک نیز مانند هر راهکار دیگری با معایب و مزایایی همراه است که معایب و مزایای آن را در این مطلب برایتان شرح خواهیم داد تا با چشم باز برای استفاده از این شیوه اقدام کنید.

پیکرتراشی چیست؟

پیکرتراشی از جمله عمل های تهاجمی هستند که با ریسک و خطرات زیادی همراه می باشند و برای انجام آنها باید بیهوشی کامل انجام شود. در عمل پیکرتراشی چربی های اضافی بدن به صورت موضعی تراشیده می شوند و برداشته می شوند که انجام این کار به صورت موضعی قابل انجام است.

در رابطه با پیکرتراشی باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در این روش علاوه بر از بین رفتن چربی های اضافی بدن، فرم بدن نیز زیبا می شود و پزشک معالج علاوه بر برداشتن چربی ها به بدن فرم می دهد.

معایب و مزایای پیکر تراشی چیست؟

پیکرتراشی از مزیت ها و معایبی برخوردار است که این مزایا و معایب از قبیل زیر هستند:

مزایا:

پیکرتراشی به صورت موضعی قابل انجام است:

پیکرتراشی یکی از روش هایی برای لاغری است که به صورت موضعی انجام می شود که در نتیجه شخص می تواند از این تکنیک برای لاغر کردن و رفع چربی های اضافی بدن در نقطه مشخصی استفاده کند.

حجم بسیار زیادی چربی در این روش از بین می روند:

با کمک تکنیک پیکرتراشی می توان حجم بسیار زیادی از چربی ها را از بدن تخلیه کرد که در این صورت افراد می توانند یک شبه چاقی خود را به لاغری تبدیل کنند و هیکل زیبایی را به دست آورند. در حالی که برای لاغر شدن توسط ورزش و یا رژیم باید مدت زمان زیادی را صبوری کنند.

برای بخش های مختلف بدن استفاده می شود:

پیکرتراشی برای بخش های مختلف بدن مانند: شکم، بازو، ران، باسن و سینه میتواند استفاده شود و در این صورت استفاده از این تکنیک برای افراد مختلف مناسب واقع می شود که این موضوع نیز از دیگر مزیت های پیکرتراشی محسوب می شود.

معایب و مزایای پیکر تراشی – فرم بدن زیبا می شود:

از دیگر مزایای پیکرتراشی این است که این تکنیک باعث زیبا شدن فرم بدن می شود.

پوست دچار افتادگی نمی شود:

هنگامی که پیکرتراشی برای شخصی انجام می شود، پوست او نیز به میزان مورد نیاز کشیده می شود که در این صورت پس از بین رفتن چربی ها پوست شل نمی شود و چین و چروک در آن ایجاد نمی گردد. در حالی که زمانی که لاغری بدن به وسیله ورزش و رژیم انجام می شود، در بسیاری از مواقع پوست شل می شود و زیباییش را از دست می دهد.

معایب و مزایای پیکر تراشی – معایب:

حال که با مزایای پیکرتراشی آشنا شدید، باید به معایب نیز اشاره کنیم که معایب آن به شرح زیر است:

خطر و ریسک آن بالا است:

در رابطه با معایب و مزایای پیکر تراشی باید به خطر و ریسک بالای آن به عنوان یک عیب اشاره کنیم زیرا پیکرتراشی از جمله جراحی های بسیار پر خطر است که امکان مرگ اشخاص نیز در این تکنیک وجود دارد.

معایب و مزایای پیکر تراشی – امکان بروز ترومبوفلبیت وجود دارد:

از جمله عوارضی که پس پیکرتراشی ممکن است اتفاق بیفتد، ترومبوفلبیت است که به معنای تشکیل شدن لخته خون در رگ ها است.

امکان بروز عدم تقارن در این روش وجود دارد:

در پیکرتراشی ممکن است که بین اندام های تراشیده شده و اندام هایی که چربی های آنها برداشته می شود، تقارن وجود نداشته باشد که این مساله نیز از دیگر معایب پیکرتراشی است.

امکان بروز بی حسی وجود دارد:

آن دسته از اعضای بدن که تحت پیکر تراشی قرار می گیرند، ممکن است که دچار بی حسی شوند اما این بی حسی به صورت موقت هستند و پس از مدتی از بین می روند.

 

 

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار