• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

عوارض پیکر تراشی ران

پیکر تراشی ران

پیکرتراشی ران به منظور زیبا کردن ران ها و لاغر کردن آن ها صورت می گیرد. این روش یکی از پرطرفدار ترین روش های برداشت چربی و لاغری می باشد که طرفداران خاص خود را دارد.  اگر روش های طبیعی مانند رژیم، ورزش و … نتوانست شما را به اندام دلخواهتان برساند، پیکر تراشی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. در این روش چربی های زیادی از ران های شما برطرف می شود و شما را به اندام دلخواهتان می رساند. در این مقاله تلاش کرده ایم شما را با عوارض پیکر تراشی ران آشنا کنیم.

لازم به ذکر است که این روش روش بسیار مناسبی است که در کلینیک مدرن انجام می شود و باید متناسب با متد های بهداشتی باشد وگرنه عوارض جبران ناپذیری به بار آورد. مشاوران کلینیک مدرن در این مقاله تلاش کرده اند شما را به طور کامل با این روش آشنا کرده و عوارض پیکر تراشی ران را برای شما بیان کنند.

نحوه انجام پیکر تراشی

با استفاده از دستگاه هایی نظزی لیپوماتیک، واتر جت، لیپوساکشن و لیزر لیپولیز عمل پیکر تراشی ران ها انجام می شود. در این روش پزشک به وسیله این دستگاه ها چربی ها را از ران های شما تخلیه می کند. اگر شاخص بدنی افراد بالاتر از 20 تا 30 باشد می توانند این عمل را انجام دهند. این عمل برای افرادی که در پایین تنه خود چاق هستند مناسب می باشد.

عوارض پیکر تراشی ران چیست؟

اگر چربی هایی که از ران شما برداشته می شود بیش از حد مجاز باشد موجب برگشت چربی ها شده و همچنین ممکن است سبب بیماری هایی مانند کم خونی، تنگی نفس، آمبولی چربی، لخته شدن خون در بدن و … شود. برای این کار لازم است چند نقطه از بدن خود را سوراخ کنید تا چربی ها از بدن شما خارج شوند که این مساله ممکن است سبب بروز عفونت و خونریزی در بدن شما شود.

معمولا بعد از هر عمل جراحی امکان دارد عوارضی به وجود بیاید. اما اگر این عمل در مراکز معتبر و با استفاده از متد های بهداشتی انجام شود می تواند عوارض آن را به حداقل برساند و مشکلی نداشته باشد. همچنین تربه و تخصص افرادی که این عمل را انجام می دهند نیز بسیار حائز اهمیت است. تجهیزات مورد استفاده و محیط بهداشتی نیز می تواند در کاهش عوارض ناشی از این عمل موثر باشد.

ما در کلینیک مدرن با استفاده از بهترین تجهیزات و به روزترین وسایل و پزشکان مجرب آماده هستیم تا به شما در این زمینه خدمات رسانی کرده و از سلامتی و زیبایی شما محافظت نماییم.

عوارض پیکر تراشی ران

عوارض پیکر تراشی ران در مراکز غیر مجاز چیست؟

اگر پیکر تراشی ران ها در مراکز غیر مجاز و با استفاده از وسایل غیر بهداشتی و افراد کم تجربه با بی دقتی انجام شود می تواند عوارض جبران ناپذیری به بار آورد از جمله این عوارض می توان به موارد زیر اشاره نمود.

عارضه های قلبی و تنفسی، ناهمواری های پوستی مثل سوختگی و کبودی  و عفونت از جمله عوارض پیکر تراشی ران هستند که باید به دقت انجام گردد. اگر این عمل توسط یک پزشک حاذق انجام شود می تواند این عوارض را تا حد زیادی کاهش دهد.

بعد از پیکر تراشی باید حتما از رژیم غذایی مناسب استفده کنید تا چربی ها غیر قابل بازگشت شوند و زیبایی بدن و تناسب اندام شما تامین شود. همچنین ورزش نیز می تواند این عوارض را کاهش دهد.

کاهش عوارض پیکر تراشی ران

بعد از این عمل رعایت نکات بهداشتی را فراموش نکنید و تا چند هفته از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان دوری کنید. داروهایی که پزشکتان برای شما تجویز کرده است را استفاده کرده و در نگهداری و پانسمان زخم ها دقت کنید. با جراح خود مشورت نموده و از راهنمایی های او بهره ببرید و سعی کنید قبل از خروج حتما شماره پزشک خود را داشته باشید تا در صورت نیاز با او تماس بگیرید.

استفاده از روش های متفاوت دوره درمان را طولانی می کند و بسته به روشی که انتخاب کرده اید اطلاعات لازم را کسب نمایید تا بتوانید به خوبی از خودتان مراقبت کنید و در روند بهبودی خود موثر باشید. مهم ترین عاملی که باعث موفقیت شما در این زمینه می شود رعایت بهداشت و انجام توصیه های پزشک جراح شما می باشد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار