• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

عوارض چاقی ران

عوارض چاقی ران و درمان آن

عوارض چاقی ران موضوعی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. چاقی ران یکی از چالش هایی است که افراد با آن مواجه هستند و برای از بین بردن چربی های اضافه در ناحیه ران به روش های مختلفی روی می آورند. چاقی ران گاهی با ورزش و گرفتن رژیم غذایی برطرف می شود اما همیشه این روش ها جوابگو نیستند.

به منظور کاهش عوارض ناشی از چاقی ران روش های نوینی به وجود آمده است. از جمله این روش ها که می تواند سایز ران های شما را به صورت دائمی به اندازه دلخواه شما برساند، روش لیپوماتیک ران است که سبب حذف چربی های اضافه در ناحیه ران ها شده و سلامتی شما را حفظ می کند. چاقی ناحیه ران می تواند علاوه بر این که تناسب اندام شما را به خطر بیندازد موجب بیماری های مختلفی می شود. روش های مختلفی در کلینیک مدرن انجام می شود که می توانید از آن ها اطلاع پیدا کرده و از شر چربی های اضافه در ناحیه ران و سایر اعضای بدن خود راحت شوید.

عوارض چاقی ران می تواند موجب چه بیماری هایی شود؟

  1. چاقی ران می تواند مشکلات زیادی را به وجود بیاورد. افرادی که چربی های بسیار زیادی در ناحیه ران دارند ممکن است دچار دیسک کمر یا درد مفاصل در پایین تنه شوند. همچنین زانو درد نیز می تواند در اثر چاقی به وجود بیاید.
  2. چربی بیش از حد در ناحیه ران شما و یا هر قسمت دیگری از بدن شما می تواند باعث ایجاد فشار خون در شما شود. همچنین این مساله می تواند موجب قند خون در بدن شما شود.
  3. چاقی ناحیه ران می تواند باعث بروز بیماری های قلبی و عروقی شود و بنابراین بسیار به سلامتی شما لطمه خواهد زد. یکی از شایع ترین این بیماری ها بیماری عروق کرونر است. در این بیماری رسوب چربی در سرخرگ کرونر موجب تنگ شدن آن و در نهایت بیماری شخص می شود. همچنین اگر این بیماری تشدید شود موجب سکته قلبی خواهد شد.

عوارض چاقی ران

دیگر عوارض

  1. چاقی در هر ناحیه بدن به خصوص ران ها می تواند احتمال بروز سکته مغزی در افراد را افزایش دهد. به این طریق که موجب تصلیب شرائین شده و موجب می شود چربی در سرخرگ ها رسوب کند و در نهایت سکته مغزی را در پی خواهد داشت.
  2. این عارضه می تواند موجب ساییدن مفاصلی مانند مفاصل زانو شود و افرادی که ران های بسیار چاق دارند از این مساله رنج می برند.
  3. چاقی می تواند موجب نوعی سرطان در افراد شود که البته بیشتر برای خانم ها اتفاق می افتد. این نوع سرطان در خانم ها خود را به شکل سرطان پستان ، تخمدان، رحم و … نشان می دهد و در مردان خود را به شکل سرطان پروستات، رکتوم و کولون نمایان می کند.
  4. یکی دیگر از عوارض چاقی ران بیماری کبد چرب است که می تواند بسیار خطرناک باشد و شدت آن مرگ را در پی خواهد داشت. تمجع چربی در کبد موجب این بیماری می شود.

روش لیپوماتیک ران

عمل لیپوماتیک ران یک عمل جراحی است که چربی های ناحیه ران توسط دستگاه هایی از بدن خارج می شوند. این عمل با بیهوشی عمومی انجام می شود و به وسیله برش در بدن شخص انجام می شود. لوله هایی به داخل بدن شخص فرستاده می شود که با حرکات چرخشی و لغزشی چربی ها را از بین می برد. این عمل با دقت انجام شده و  هیچ گونه آسیبی به رگ های شما نمی زند.

پس از انجام این عمل رعایت یک سری نکات ضروری است و تا مدتی باید از ناحیه ای که در آن لیپوماتیک انجام داده اید مراقبت کنید تا سلامت خود را بازیابید. داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن بعد از این عمل می تواند شما را برای همیشه لز شر چربی های اضافه ناحیه ران و یا هر جای دیگر از بدن حفظ کند.  

هزینه لیپوماتیک ران

 هزینه لیپوماتیک ران بسته به اندازه ران ها متفاوت است و با توجه به شرایط بیمار تعیین می شود. تجربه پزشک، میزان تجمع چربی، روش انجام عمل و دستگاه های به کار برده شده تماما بر روی هزینه لیپوماتیک ران اثر گذار هستند. این روش روش بسیار خوب و نوینی است و اگر توسط افراد متخصص انجام شود نتایج آن دائمی خواهند بود که هیچ گاه چربی های آن ها باز نخواهد گشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار