• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

عوارض پیکر تراشی شکم و پهلو

پیکر تراشی شکم و پهلو

گاهی شما نمی توانید با روش های طبیعی به سایز دلخواه شکمتان برسید اما با استفاده از پیکر تراشی می توانید این کار را انجام دهید. عمل پیکرتراشی عملی است که با استفاده از دستگاه های خاصی انجام می شود و با این روش می توانید قسمت های مختلف بدن خود را به اندازه دلخواه خود برسانید. در این روش چربی های اضافه از بدن خارج می شود و عملی با دوام می باشد.

کلینیک مدرن با کادر مجرب آماده است تا در این زمینه به شما خدمات رسانی کند. این عمل باید توسط پزشک حاذق و با تجربه انجام شود که از تخصص کافی برخوردار باشد وگرنه ممکن است برای شما بسیار خطرناک شود و عوارض جبران ناپذیر یا متاسفانه حتی مرگ را در پی داشته باشد. این عمل توسط دستگاه لیپوماتیک انجام می شود که هم حرکات رفت و برگشتی دارد و هم حرکات دورانی و چرخشی و در پیکر تراشی شکم از سه روش لیپوماتیک بادی جت، لیپوماتیک با آب و لیپوماتیک واترجت استفاده می شود.

عوارض پیکر تراشی شکم و پهلو بیشتر برای چه کسانی به وجود می آید؟

شما قبل از انجام عمل پیکر تراشی باید حتما با پزشک خود یک جلسه مشورت داشته باشید و اگر داروی خاصی مصرف می کنید حتما با پزشک خود در میان بگذارید. همچنین افرادی که دچار بیماری هستند باید حتما به دکتر خود بگویند. گاهی باید یک سری آزمایش بدهید تا مشخص شود می توانید این عمل را انجام دهیدیا خیر؟

افرادی که چاقی آن ها مفرط است و آن دسته از افراد که بیماری هموفیلی دارند باید از انجام این عمل خودداری کنند زیرا در صورت انجام ممکن است دچار مرگ شوند. همچنین افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند باید از انجام این عمل خودداری کنند. در واقعیت امر همه چیز به وضعیت سلامت شما و تشخیص پزشک دارد. زیرا این عمل عوارضی دارد که ممکن است اگر شما بیماری زمینه ای داشته باشید شما را از پا در بیاورد.

 اگر سیگاری هستید و یا از افرادی هستید که سیستم ایمنی بدن آن ها ضعیف است و یا بدن شما شل است این عمل برای شما به هیچ وجه توصیه نمی شود. برای این عمل سعی کنید علاوه بر دیدگاه مثبت ذهنیت مثبتی نیز داشته باشید تا بتوانید عمل خوبی داشته باشید. اول سعی کنید از روش های طبیعی استفاده کنید و اگر نتوانستید نتیجه بگیرید به پیکر تراشی روی آورید.

عوارض پیکر تراشی شکم و پهلو

عوارض پیکر تراشی شکم و پهلو

این عمل نیز مانند پیکر تراشی سایر اعضای بدن با عوارضی مواجه خواهد شد که امری طبیعی است اما با رعایت اصول بهداشتی می توانید از زخم خود در این ناحیه مراقبت کنید تا دچار زیان در سلامتی خود نشوید. عوارضی مانند درد، ورم، کبودی، آمبولی چربی، لخته شدن خون بعد از عمل ممکن است رخ دهد. برای در امان ماندن از این عوارض باید به توصیه های پزشک خود گوش فرا دهید زیرا بی توجهی به آن ها می تواند بسیار خطرناک باشد.

در دوره درمان بدن شما دچار درد و خونریزی می شود که نباید جلوی آن را بگیرید زیرا باعث تورم و عفونت می شود. عدم مراقبت و ضدعفونی کردن محل زخم ها و پانسمان غیربهداشتی آن ها نیز می تواند موجب عفونت در بدن شما شود. در کل مکن است بدن شما تا 6 ماه هم تورم داشته باشد که این طبیعی است اما اگر بیشتر از این مدت شد حتما به پزشک خود مراجعه کنید. این عمل نه تنها موجب افتادگی پوست نمی شود بلکه موجب سفت شدن آن هم می شود پس از این نظر نگران نباشید.

عوارض پیکرتراشی شکم و پهلو در مراکز نامعتبر                        

مهم ترین نکته در این عمل تحقیق و بررسی و مراجعه به مراکزی است که معتبر باشند. اگر پزشک شما نامعتبر باشد عوارض بسیاری برای شما خواهد داشت. کلینیک مدرن با کادری مجرب و پزشکان متخصص با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز آماده است تا در این زمینه به شما خدمت رسانی کند.

 پزشکان و کادر درمان کلینیک مدرن دارای مهارت و تخصص کافی هستند و با رعایت پروتوکل های بهداشتی این عمل را برای شما انجام می دهند. به منظور حفظ سلامتی خود از مراجعه به مراکز غیر معتبر و افرادی که در این زمینه تخصص لازم را ندارند بپرهیزید زیرا ممکن است موجب عوارض جبران ناپذیری داشته باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار