• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق ژل چانه

چانه یکی از اجزاء صورت هست که می تواند در زیبایی فرد نقش بسزایی داشته باشد . داشتن صورت  vشکل که باعث زیبایی و ظرافت صورت می شود از آرزو های هر فردی است . داشتن یک چانه کوتاه و پهن می تواند باعث شود حتی اگر شما وزن ایده آلی داشته باشید صورت شما گرد تر نسبت به افرادی که در همان وزن هستند ولی چانه ای باریک دارند دیده می شود. از رو این افراد ممکن است برای این که بتوانند مشکل چانه خود را حل کنند و زیبایی خود را افزایش بدهند به دنبال راه های کم خطر و کم هزینه باشند . تزریق ژل چانه یکی از روش هایی است که توصیه می شود برای زیبایی چهره از آن استفاده نمود . از این رو با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره تزریق ژل به دست بیاورید.

  • تزریق ژل چانه

تزریق ژل به چانه یکی از امن ترین و ساده ترین روش ها برای پر کردن و برجسته کردن چانه است . هیالورونیک موجود در این نوع ژل پر کننده از ترکیب موادی تشکیل می شود که ممکن است در قسمت های مختلف بدن مانند چشم ، پوست و مفاصل یافت شود بنابر این خطر و عوارضی در پی نخواهد داشت و همچنین مانند دیگر روش ها دارای ماندگاری موقت است .

تزریق ژل به چانه در طی ۲ جلسه به مدت زمان ۱۵ دقیقه انجام می شود . درد در این نوع روش به دلیل بی حسی های موضوعی که این ناحیه تزریق  می شود به حد اقل می رسد و دارای خون ریزی کمی است . برای پر کردن چانه ۱ سی سی ژل مورد نیاز است و برای برجسته کردن ان از یک یا ۲ سی سی ژل اضافه استفاده می کنند.

  • چه افرادی می توانند متقاضی تزریق باشند؟

۱.بزرگ ‌سالانی که از شکل چانه ی خود رضایت ندارند و می خواهند ان را با تزریق ژل درمان کنند.

۲. افرادی که برجستگی چانه ی آن ها به دلیل افزایش سن و یا لاغری از بین رفته است و درصدد هستند که دوباره آن را ایجاد کنند و زیبایی را به چهره خود باز گردانند.

۳. افرادی که می خواهند آسیب و یا ناهنجاری های وارده بر روی چانه خود را درمان کنند می توانند از این روش استفاده کنند.

تزریق ژل چانه

  • نتایج حاصل

۱. افزایش برآمدگی چانه

در این روش اگر چانه شما نسبت به لب ها کوچک تر باشد می توانید با تزریق ژل این مشکل را حل کنید . همچنین در بیماری رتروگناتیا که چانه نسبت به گونه ها عقب تر و ظاهری نامناسب برای فرد ایجاد می کند می توان با تزریق  و برجسته کردن این مشکل را حل نمود.

۲. چین و چروک چانه را رفع می کند

این امر از قسمت جلویی و کناری چانه قابل مشاهده است . پراکندگی چانه سبب ایجاد چین چروک های عمیق پوستی در افراد می شود که می توان این مشکل را از این طریق رفع نمود.

۳. رفع چال چانه

از این روش می توان برای پر کردن و از بین بردن چال چانه از ان کمک گرفت .

  • قبل از تزریق ژل چه کار هایی باید انجام بدهیم؟

قبل از انجام تزریق ژل باید با پزشک متخصص مشورت کنیم و تحت معاینه صورت قرار بگیریم تا پزشک با ساختار صورت و چانه به صورت دقیق اشنا شود.

قبل از انجام تزریق ژل بهتر است به مدت چند روز از خوردن آسپرین و داروهایی رقیق کننده خون خود داری کنید زیرا این دارو می توانند سبب افزایش خون ریزی شوند و همچنین پزشک تمام مراقبت هایی که باید بعد از انجام عمل انجام شود را به شما توصیه می کند.

  • تزریق ژل به چانه چگونه انجام می شود؟

ابتدا چانه شما تحت بی حسی های موضعی قرار می گیرد و سپس ژل در مقادیر خیلی کم‌ توسط سوزنی ریز در داخل لایه میانی پوست تزریق می شود و مدت زمان زیادی برای انجام کار لازم نیست و همچنین می توانید پس از انجام عمل بلافاصله کار های روزانه خود را انجام بدهید.

برای انجام عمل زیبایی  و تزریق ژل چانه می توانید به کلینیک مدرن که یکی از بهترین و مجرب ترین کادر پزشکی و پرستاری را در اختیار دارد مراجعه کنید و بهترین به روز ترین خدمات را در یافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار