• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه روشی است برای برجسته و بزرگ کردن گونه ها بدون انجام عمل جراحی. به طور کلی صورت هر فرد، مهمترین بخش در زیبایی ظاهری آن فرد می باشد. گونه بخشی است در میانه ی صورت که در نگاه اول دیده شده و مورد توجه قرار می گیرد. این بخش از صورت با گذشت زمان و افزایش سن دچار افتادگی می شود و به طور کلی گونه های برجسته، سلامتی و جوانی فرد را نشان می دهد.

این روزها با پیشرفت علم و فناوری، امکان رفع مشکلات موجود در صورت و بدن به راحتی فراهم شده است. تزریق ژل به گونه ها اصولا زمانی توصیه می شود، که فرد با بالا رفتن سنش، کلاژن های موجود در پوست خود را به مرور و به صورت تدریجی از دست می دهد و باعث کاهش چربی های موجود در گونه و صورت فرد می شود. اگر در این زمان فرد به دنبال رفع این مشکل نباشد، صاحب صورتی صاف و بدون برجستگی گونه، همراه با گودی و یا پف زیر چشم خواهد شد.

البته در بعضی مواقع ژل برای افراد جوانی که از گونه ها و حالت صورت خود راضی نیستند نیز تزریق می شود.

گونه گذاری به کمک ژل

به طور کلی رفع مشکلات گونه و یا به عبارتی گونه گذاری به 3 روش انجام می شود:

تزریق ژل گونه، تزریق چربی به گونه و استخوان گذاری

در بین این 3 روش، استفاده از ژل مطمئن ترین، بی خطر ترین و بی درد ترین روش می باشد که توصیه می شود.

این روش در ایجاد قرینگی بین گونه ها و… از تزریق چربی مطمئن تر می باشد. از دیگر مزیت این روش می توان به شکل، سایز و حالت مختلف و دلخواه شخص و همچنین دائمی بودن آن اشاره کرد. چرا که تزریق ژل گونه همانند نسخ، غیر قابل جذب بوده و بعد از مدتی از بین نرفته و سبب عدم تقارن بین گونه ها نمی شود.

در این روش ابتدا باید صورت ارزیابی شده و علامت گذاری شود و از این محل ها عکس گرفته شود. سپس محل های مورد نظر را ضدعفونی کرده و شروع به استفاده از داروی بی حسی می کنند. بعد از انجام بی حسی تزریق شروع می شود که معمولا در هر نقطه ی علامت گذاری شده، چند ثانیه طول می کشد. در نهایت با رضایت پزشک از این فرایند، علامت گذاری ها پاک می شود و فرایند تزریق ژل گونه پایان می یابد.

 

بهترین نوع ژل

اصولا فرایند انتخاب نوع ژل توسط پزشکان مجرب کلینیک مدرن به بهترین شکل انجام می شود. اما به طور کلی، ژل های هیالورونیک اسید معروف ترین و بهترین نوع ژل برای صورت و گونه می باشند که قابلیت جذب را هم دارند. این ژل مرغوب که دارای تاییدیه ی سازمان اف دی ای بوده، با بافت های طبیعی صورت و بدن انسان بسیار سازگار می باشد و بدون عارضه است.

تزریق ژل گونه

عارضه های تزریق به گونه

به طور کلی و در بیشتر موارد گونه گذاری به روش تزریق ژل به گونه، بدون درد بوده و یا با درد بسیار کمی همراه است. و اما از عوارض های جانبی تزریق می توان به کبودی، قرمزی، التهاب و درد اندکی در محل های تزریق شده اشاره کرد که این عوارض کوتاه مدت بوده و 24 الی 48 ساعت پس از انجام تزریق ژل از بین می رود.

ماندگاری ژل تزریق شده به گونه

ماندگاری این ژل که به صورت تزریق وارد پوست می شود و از روش های گونه گذاری بدون جراحی به حساب می آید، به ژل مصرف شده و نوع و مارک آن بستگی دارد. اما به طور تقریبی می توان ماندگاری تزریق ژل به گونه را بین 6 ماه الی 1 سال تخمین زد.

اصولا برای افزایش ماندگاری این ژل می توان پس از تزریق، هر 3 هفته یک بار، به مدت 4 مرتبه ژل تزریق شده را شارژ کرد و دوباره تزریق انجام داد. در این صورت می توان ماندگاری ژل را به 2 سال افزایش داد.

نکات مهم قبل از انجام این تزریق در کلینیک مدرن

-چند روز قبل از تزریق از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.

-در صورت داشتن بیماری خاص و یا تجربه انجام تزریق ژل، حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

-3 روز قبل از انجام تزریق ژل به گونه، از مصرف داروهایی مانند آسپرین، وارفارین،   و و… خودداری کنید.Eویتامین

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار