• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

دلایل ریزش مو

دلایل ریزش مو و راه هایی برای جلوگیری از آن موضوعی است که در این مقاله بررسی خواهد شد. اساسا همه ی ما می دانیم که مودر زیبایی تاثیر فراوانی داشته و برای همه ( زن و مرد) بسیار مهم بوده و دغدغه همه ی افراد، چگونگی رسیدگی و داشتن موهایی زیبا است و برای تحقق این خواسته ی خود، دست به کارهای چون کاشت مو، استفاده از انواع حالت دهنده های مو از قبیل: ( اتو مو، بابلیس، شامپوها و مواد شیمیایی و…) میزنند که اغلب این روشها به موها آسیب میرسانند ولی گاهی شیوه های درمانی رضایت بخشی چون کاشت مو، رضایت کاربران را در پی خواهد داشت.

البته این اطمینان خاطر زمانی تحقق میابد که متقاضی به کلینیک مدرن رشد مو مراجعه کرده و با بهترین روشها اقدام به کاشت مو و مزوتراپی مو بکند.
واضح است که هر بیماری در بدن انسان علتی دارد، بی شک ریزش مو هم حتما همراه با علتهایی خواهد بود.

دلایل ریزش مو

دلایل ریزش مو

در این مطلب به صورت کلی به چند دلیل از دلایل ریزش مو اشاره می کنیم:

علتهای مختلفی چون: کم کاری تیروئید، کمبود ویتامین (ب) و یا مصرف بیش از اندازه ویتامین (آ)، کاهش وزن، ایجاد تیکهای عصبی در برخی افراد که همراه با کندن مو با دست خواهد بود، داروهایی که جهت شیمی درمانی یا ضد افسردگی یا رقیق کننده های خونن مصرف میشوند و سایرعلل دیگر نیز در ریزش مو تاثیر میگذارند.
البته ناگفته نماند که یکی از دلایل ریزش مو جنبه ی ارثی دارد و بصورت طاسی در مردان ایجاد میشود و جز کاشت مو درمان دیگری نخواهد داشت.
اما بعضی از علتهای ریزش مو را میتوان با بعضی روغن ها مانند: روغن کرچک و نارگیل برای مو،درمان کرد و تاثیر روغن در ریزش مو را مشاهده کرد.

درمان گیاهی ریزش مو

برای درمان انواع بیماریها، داروهای شیمیایی و گیاهی وجود دارد. جهت ریزش مو نیز، درمان به همین شکل خواهد بود. اما در این جا قصد داریم دررابطه با تاثیر روغن در ریزش مو که نوعی درمان گیاهی بحساب می آید، مطالبی بنویسیم.

بسیارند افرادی که جهت مشاهده ی تاثیر روغن در ریزش مو و حتی پر پشت شدن مواز: روغن کرچک برای مو،روغن زیتون برای پرپشت شدن مووانواع رروغنهای دیگر استفاده کرده اند.

زیرا مشکلات ریزش مو، کم پشتی، طاسی وغیره، چنانچه درمان نشوند غالبا در روحیه ی افراد تاثیر ناخوشایندی خواهند گذاشت، بنابراین، پیشنهاد ما به تمام کسانیکه از این مشکل رنج میبرند این است که: روغن درمانی موها را با مشاهده تاثیر روغن در ریزش مو،تجربه کنید.

زیرا روغن گیاهی برای ریزش مو، نه تنها این معزل را برطرف میکند بلکه باعث میشود موهای آسیب دیده درمان شده و مواد مغذی به پوست سر تزریق شوند که این روش، باعث احیا شدن سلول های مرده پوست سر میشود و در نهایت مشکلات مو حل خواهند شد.

بکار بردن چنین روش مطلوبی،غیر از این که کاربر را با اثرات جالب و دیدنی تاثیر روغن در ریزش مو آشنا میکند بلکه، ظاهری زیبا به موها میبخشد، باعث درخشندگی مومیشود و همینطور شوره ی سر را از بین برده و موهای خشک وآسیب دیده را نیز ترمیم میکند.

طرز استفاده از روغن درجلوگیری ازریزش مو

برای استفاده از روغن و به اصطلاح روغن تراپی موها،و رسیدن به نتیجه ی مطلوب و تاثیر روغن درریزش مو: باید از شیوه ی چرب کردن موها وهمچنین مقدار روغن استفاده شده (مانند روغن زیتون برای مو) آگاهی کافی داشته باشیم.طرز استفاده از روغن ها برای جلوگیری از ریزش مو اغلب به صورت انجام میگیرد.

چنان چه قصد دارید موها را از شب تا صبح با روغن چرب کنید باید مقداری از روغن موردنظر، را توسط انگشت ها به پوست سر و ریشه ی مو مالش دهید و در نهایت با مقدار باقیمانده ساقه ی مو را چرب کرده و هنگام صبح موهای خود را به خوبی بشوئیدو این یکی از راهکارهایی است که در تاثیر روغن درریزش مو نقش بسزایی دارد.
روش دوم برای آن دسته از افرادی است که قصد ندارند تمام شب وهایشان چرب باشد.

بنابراین چنین اشخاصی می توانند روغن مورد نظر را روی دمای خیلی کم گرم کنند ‌و روی پوست سر وساقه ی مو مالش دهند و بعد از گذشت تقریبا نیم ساعت موهای خو را شستشو دهندوبعد از چند بار استفاده از این روش با کمک انواع روغن ها، قادر خواهند بود تا تاثیر روغن در ریزش مو را به خوبی مشاهده کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار