• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

مراقبت های بعد از تزریق ژل

مراقبت های بعد از تزریق ژل

تزریق ژل روشی برای جوانسازی پوست می باشد که دارای طرفداران بسیاری می باشد. این روش یک روش کاملا ارزان و مقرون به صرفه است که کاملا بدون بی هوشی انجام می شود و دوره درمان آن کوتاه و بسیار آسان است. با استفاده از تزریق ژل در هر ناحیه ی از بدن آن شادابی از دست رفته آن قسمت از بدن دوباره به دست می آید. این روش یک روش بسیار آسان است که در نواحی از بدن که از چربی آن ها کاسته شده است باعث شادابی پوست می شود. بعد از انجام تزریق ژل باید مراقبت های لازم انجام شود که تاثیر فوق العاده زیادی درگرفتن  نتیجه ی بهتر دارد.

کاربردها

کاربرد هایی که تزریق ژل دارد:

1- برای پرکردن گودی که در زیر چشم وجود دارد و همچنین سیاهی که در زیر چشم وجود دارد.

2- برای رفع چین و چروک هایی که در صورت افراد بر اثر پیری یا به هر دلیل دیگری وجود دارد.

3- برای از بین بردن خط لبخندی که بر اثر خنده بر صورت ایجاد می شود.

4- برای حجیم کردن لب ها و گونه مورد استفاده قرار می گیرد.

5- برای پرکردن قسمت هایی از صورت که جای زخم و آکنه می باشد.

6- برای رفع کردن برخی عیوبی که در بینی افراد هست.

فرد بعد از مراجعه به پزشک متخصص توسط دکتر متخصص معاینه می شود و آن پزشک فرد را معاینه کرده و میزان ژلی که باید تزریق شود را تجویز می کند.

هنگام مراجعه به کلینیک برای تزریق ژل به هر نواحی از بدن لباس های گشاد و راحتی بپوشید.

تزریق ژل اصولا در جاهایی انجام می شود مانند بیمارستان یا کلینیک و هم چنین در اتاق های جراحی انجام می شود.

باید دقت کنید که برای هر قسمت از بدن که قرار است تزریق ژل صورت گیرد باید آن نواحی تمیز باشد مثلا اگر قرار است برای صورت ژل تزریق شود نبایدد هیچ گونه آرایشی بر روی آن باشد.

بعداز معاینه ی پزشک و تعیین میزان تزرق ژل  بعد دکتر موضع مورد نظر را بی حس می کند و ژل را با استفاده از سرنگ ظریف به ناحیه ی مورد نظر تزریق می کند.

درد و حساسیت ها بعد از تزریق

در زمان تزریق ژل موضع مورد نظر کمی درد خواهد داشت یعنی می توان گفت که در جلسات اولیه درد را احساس خواهید ولی در جلسات بعدی این درد کمتر و کمتر خواهد شد. ما می توانیم برای اینکه درد در آن ناحیه کمتر شود از پمادهای بی حسی استفاده کنیم. حتی می توانیم از مسکن استامینوفن نیز استفاده کنیم.

بعد از اینکه ژل تزریق شد در آن ناحیه مقداری تورم، قرمزی، حساسیت یا خارش در آن نواحی احساس کنید. که در این صورت  از دست زدن به این نواحی حتما خودداری کنید. این موارد بسیار طبیعی است و طی چند ساعت یا یک روز برطرف خواهد شد در صورت برطرف نشدن حتما با پزشک متخصص خود تماس بگیرید. برای کاهش کبودی بهتر است از کمپرس آب سرد یا پماد های بروملائین استفاده شود.

بعد از تزریق کردن ژل دیگر احساس درد نخواهید داشت. در هنگام تزریق ژل نباید از برخی مسکن ها از جمله ژلوفن استفاده کنید زیرا ممکن است که باعث کبودی یا خونریزی می شود. به جای همه این مسکن ها فقط باید از استامینوفن استفاده کنید. در این دوره از درمان با ژل نباید از الکل یا دیگر نوشیدنی های الکلی استفاده کنید. و همچنین در این دوره از انجام دادن هرگونه فعالیت ورزشی خود داری کنید. که انجام دادن هرکدام از این موارد باعث کبودی می شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

به مراقبت های زیر توجه کنید

مراقبت هایی که بعد از ژل باید انجام  شود:

1- از خوردن هرگونه غذای تند و پر ادویه خودداری کنید.

2- بخاطر درد یا حساسیت آن مناطق از ماساژ دادن نواحی که تزریق ژل صورت گرفته است حتما خودداری کنید.

3- تا زمانی که کبودی این نواحی برطرف نشده است استفاده از هرگونه گرما دهی به این بخش ها حتما خودداری فرمایید.

4- به مدت 21 روز از استحمام برای این نواحی بخاطر گرمای آب حتما خودداری کنید .

5- بعد از اینکه ژل تزریق شد نباید استراحت مطلق داشته باشید حتما باید حداقل پیاده روی داشته باشید و نباید استراحت کامل کنید.

6- مورد آخر نباید حمام آفتاب بخاطر گرمای تابش آن گرفته شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار