• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

مراقبت های بعد از تزریق چربی

مراقبت های بعد از تزریق چربی

مراقبت های بعد از تزریق چربی از جمله موضوعات مهمی است که باید با نکات مربوط به آن آشنا شوید. از این رو تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

تزریق چربی از جمله روش هایی برای زیبا سازی و جوانسازی پوست می باشد که دارای ماندگاری بالا و عوارض بسیار کمی می باشد. یکی از پرطرفدارترین روش های امروزی برای جوانسازی و زیباسازی می باشد.که اصلا نیازی به بیهوشی نیست و دارای دوره درمان کمی می باشد.

توصیه هایی که در موقع مراجعه برای تزریق چربی باید رعایت شوند:

1- به هنگام مراجعه به کلینیک برای تزریق چربی بهتر است که دارای لباسی گشاد و راحت باشید.

2- تزریق چربی باید حتما در بیمارستان ها، کلینیک های مجهز، و اتاق های جراحی انجام شود.

3- مدت زمان لازم برای تزریق چربی مدتی است که چربی از بدن فرد خارج می شود و مدتی که آن چربی را به بدن فرد تزریق می کنند. هرچقد ناحیه ی مورد نظر بزرگتر باشد به مقدار چربی بیشتری نیاز دارد.

4- تزریق چربی بصورت کاملا بی حسی انجام می شود و به هیچ عنوان بیهوشی صورت نمی گیرد. اگر نسبت به تزریق چربی ترس و استرس دارید می توانید قبل از انجام تزریق چربی از داروهای آرام بخش استفاده کنید.

5- پزشک متخصص طی برنامه ریزی که با توجه به انتظارات شما کرده است تزریق چربی را انجام می دهد.

6- بعد از اینکه تزریق چربی صورت گرفت شما به اتاق ریکاوری منتقل می شوید تا این تزریق چربیان مورد بررسی قرار بگیرد.

برداشت نواحی چربی

بعد از اینکه از برخی نواحی برداشت چربی صورت گرفت احتمال اینکه از این نواحی احساس در داشته باشید بسیار زیاد است. چون این درد به صورت کاملا خفیف ایجاد می شود به همین دلیل نیازی نیست که حتما به دکتر دوباره مراجعه کنیم اگر غیر قابل تحمل است بهتر است که از مسکن برای ارام کردن درد آن استفاده کنیم. اما توجه کنید اگر درد شدیدی احساس می کنید حتما با پزشک خود تماس گرفته و به کلینیک مراجعه کنید.

توجه کنید در نواحی که استخراج چربی صورت گرفته است بهتر است که حتما با یک گن آن منطقه را پوشش دهیم تا از ورم و تجمع خون در ان ناحیه جلوگیری به عمل آوریم استفاده از گن بهبودی شما را سرعت می بخشد. بعد از چند روز بعد از تزریق چربی در نواحی که لیپوساکشن انجام شده است احتمال دارد که ترشحاتی در این ناحیه دیده شود که باید ذکر کنیم که اصلا جای نگرانی نیست. و در نواحی که تزریق چربی صورت گرفته است تورم و کبودی دیده می شود که بعد از چند روز این تورم و کبودی افزایش پیدا می کند اما رفته رفته و با گذشت زمان بهبود پیدا می کند. حتی بعد از گذشت چند هفته فرد احساس ورم در محل تزریق چربی می کند که کاملا طبیعی بوده و با گذشت زمان بهبود پیدا می‌کند.

مراقبت های بعد از تزریق چربی

مراقبت هایی که باید بعد از تزریق چربی صورت بگیرند

1- شما باید از داروهایی استفاده کنید که برای شما تزریق شده است مانند آنتی بوتیک‌ها، مسکن‌ها مانند استامینوفن استفاده کنید.

2- توجه کنید که از مسکن هایی مانن ایبوپروفن یا ژلوفن اصلا استفاده ننمایید.

3- حتما دقت داشته باشید که یک همراه با خود داشته باشید که بعد از انجام تزریق چربی به شما کمک کند که به منزل برگردید و به مدت 24 ساعت از شما پرستاری کند.

4- نباید تحت هیچ شرایطی از دخانیات استفاده کنید چون باعث می شود که خون رسانی به این مناطق که تزریق چربی صورت گرفته است کم باشد که باعث ایجاد اختلال در این مناطق می شود به صورتی که ممکن است در نتیجه ی کار اختلال ایجاد کند.

5- برای کاهش دادن ورم محل تزریق چربی می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید برای این کار مقداری یخ را به داخل کیسه ی پلاستیکی بگذارید و سپس آن را به پارچه ی بپیچید تا آبی از کیسه خارج نشود و این کمپرس یخ را روزی چند بار در محل مورد نظر قرار دهید تا ورم آن ناحیه کم شود.

6- به مدت یک ماه به هنگام خوابیدن سر خود را بالاتر از بخش‌های دیگر قرار دهید.

7- بعد از چند روز بعد از تزریق چربی محل‌های لیپوساکشن را شست و شو دهید تا بهداشت را رعایت کنید.

8- بعد از تزریق چربی از انجام دادن ورزش ‌های سنگین فعالیت سنگین خودداری کنید.

9- و به محل لیپوساکشن تا چند هفته هیچ گونه ماساژی ندهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار