• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ترمیم بوتاکس

ترمیم بوتاکس چیست؟

یکی از بهترین روش های جوانسازی بوتاکس است. بوتاکس یک روش جوانسازی است که دارای طرفدار بسیاری است که چین و چروک صورت را از بین می برد. بوتاکس دارویی است که حالت تزریقی دارد و عضلات صورت را فلج می کند و از این طریق باعث صاف و جوانسازی پوست می شود. داروی بوتاکس از سم بوتولونیوم از نوع A ساخته می شود. این داروی تزریقی بوتاکس به موقت باعث فلج شدن عضلات صورت می شود. چین و چروک های موجود در صورت به علت حرکت عضلات می باشد و وقتی که ما عضلات را از طریق این دارو بی حس کنیم  این حالت چین و چروک را از بین می رود.

بوتاکس یک روش کاملا کم تهاجمی برای جوانسازی پوست افراد می باشد. این روش یک روش کاملا ایمن و تاثیرگذار برای از بین بردن چین و چروک هایی که بر روی پوست می باشد

تاثیراتی که بوتاکس بر بدن می تواند داشته باشد:

تاثیر مثبتی که می تواند بر پوست داشته باشد این است که چین و چروک پوست را از بین می برد. اما تاثیر بدی که می تواند بر بدن داشته باشد این است که به طور موقت مانع از این می شود که که فرد بتواند حالات اخم، خنده و یا هر حالت دیگر را به طور موقت نمی تواند نشان دهد. به هنگام تزریق  فرد در آن بخش مقداری درد احساس خواهد کرد و کوفتگی ایجاد کند. که در کوتاه مدت این مشکل رفع خواهد شد. به طور کلی بوتاکس دارای عواض نمی باشد.

از بوتاکس بیشتر برای رفع چین و چروک پیشانی، اطراف چشم، خطوط اخم، خط خنده، خطوط زیر لب کنار لب و همچنین می توان برای بالا بردن ابرو ها استفاده می شود. بیش ترین کاربرد این روش جوانسازی برای خطوط اطراف چشم و پیشانی می باشد. توجه داشته باشید که برای تزریق بوتاکس به این نواحی یعنی خطوط اطراف چشم و پیشانی حتما از یک پزشک متخصص استفاده شود چون این نواحی دارای عواض احتمالی زیادی است پس بایددقت کنیم که حتما از یک پزشک متخصص برای تزریق بوتاکس کمک گرفته شود. باید توجه کرد که افرادی که دارای بیماری عصبی و عضلانی دارند که آن هم به صورت حاد و همچنین خانم های باردار و یا شیر ده به هیچ عنوان از تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست خود کمک نگیرند.

ترمیم بوتاکس و دردهای عصبی

در بعضی موارد با تزریق کردن بوتاکس باعث از بین رفتن سردرد های میگرنی افراد می شود و گاهی مواقع نیز خود باعث سردرد در افراد به طور موقعتی می شود.

در واقع بوتاکس ایمپالس های عصبی عضلات افراد را بلوکه می کند و حرکات عضلات را به طور موقت کاهش می دهد که با این عمل آن چین و چروک های روی صورت از بین رفته و کاملا محو می شود . به مدت یک هفته قبل از اینکه بر روی پوست صورت بوتاکس انجام شود استفاده از هرگونه مشروبات الکلی برای خوردن و مست کردن باید ممنوع شود. بعضی از افراد بعد از تزریق بوتاکس برای رفع کبودی حاصل از بوتاکس آسپرین یا یکسری داروهای مشابه استفاده می کنند که نباید همچین کاری کنیم چون تاثیر خاصی بر روی کبودی ندارد.

ترمیم بوتاکس

سن مناسب برای تزریق بوتاکس

سن دقیقی برای اینکه بتوان گفت برای تزریق بوتاکس مناسب است وجود ندارد. ما می توانیم از زمانی که چین و چروک در صورتمان ایجاد شد اقدام به بوتاکس کنیم. اما باید توجه کنیم که در سن های بالاتر که خود پوست در اثر پیری شل شده است نباید از بوتاکس برای جوانسازی استفاده کرد چون که در سن های بالاتر که افراد دارای پوست شل هستند تزریق بوتاکس پیشتر از قبل باعث شل شدن پوست می‌شود.

ماندگاری بوتاکس بر روی پوست افراد به مدت 4 ماه تا 7 ماه می باشد که اصولا بعد از این مدت فرد باید برای ترمیم مجدد بوتاکس به پزشک متخصص خود مراجعه کند. لازم به ذکر است که این تزریق بوتاکس به صورت مادام العمر نیست و باید بعد از اتمام مدت گفته شده برای ترمیم و تزریق دوباره آن اقدام کرد. برای اینکه ماندگاری بیشتر یداشته یاشد باید فاصله‌هایی که بوتاکس تزریق می شود منظم باشند. وقتی تزریق بوتاکس به طور منظم انجام می‌شود مدت زمان ترمیم دوباره بوتاکس به طول می‌انجامد و باعث می‌شود که فرد مدت زیادی از زیبایی خود لذت ببرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار