• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تزریق بوتاکس صورت

  • تزریق بوتاکس صورت

بوتاکس امروزه یکی از پر طرف دار ترین روش ها برای جوان سازی صورت و از بین بردن چین و چروک  است . حضور بوتاکس در علم پزشکی به ۵۰ سال پیش باز می گردد ولی فقط ۱۵ سال است که از بوتاکس برای زیبایی و جوان سازی و از بین بردن خطوط بدن استفاده می شود. بوتاکس برای قسمت های مختلف بدن  به خصوص صورت مورد استفاده قرار می گیرد . در این مقاله قصد داریم به بررسی تزریق بوتاکس صورت بپردازیم پس اگر شما قصد دارید به وسیله بوتاکس به رفع خطوط صورت خود بپردازید با این مقاله همراه شوید.

  • بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک نوع داروی تزریقی است که باعث فلج شدن ماهیچه ها و یا حرکت کمتر ان ها می شود. همان گونه که می دانید حرکت بیش اندازه ماهیچه ها باعث ایجاد خطوط و چین و چروک صورت می شود از این رو بوتاکس می تواند با کاهش حرکت این ماهیچه و یا فلج کردن عضلات صورت از بروز این اتفاق جلوگیری کند.

این دارو از سم بوتولونیوم  Aساخته می شود که تقریبا همه ی داروهای بوتاکس از آن تهیه می شود. بوتولونیوم نوعی ماده  سمی برای اعصاب است که می تواند عملکرد اعصاب را به طور کامل موقت و از بین ببرد. بوتاکس به عنوان یکی از روش های ایمن و کم خطر برای از بین بردن خطوط ظریف و چین چروک های اطراف چشم است و بیشترین کاربرد را دارد. البته از بوتاکس می تواند برای از بین بردن چین چروک های دیگر نقاط بدن مانند زیر بغل ، و دیگر نقاط صورت مثل خط لبخند ، خط اخم و … استفاده نمود.

  • بیشترین کاربر بوتاکس در کدام قسمت بدن است ؟

بیشترین استفاده از بوتاکس درصورت در قسمت پیشانی برای از بین بردن خطوط اخم و همچنین در قسمت اطراف چشم است و می توان گفت این نواحی بهترین قسمت ها برای تزریق بوتاکس است و بر اساس تجربه می توان گفت در این قسمت ها بهترین بازده را خواهد داشت.

همچنین می توان از بوتاکس برای دیگر قسمت های صورت مانند : خط لبخند، اطراف لب، خط های زیر چشم ، خط های زیر لب و .. کمک گرفت ولی باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس در این قسمت ها هم سخت تر است و همچنین دارای عوارض بیشتری هست از این رو برای این که بتوانید نتیجه بهتری از انجام بوتاکس صورت بگیرید لازم است که برای انجام ان به کلینیک های معتبر و پزشک متخصص مراجعه کنید .

یکی از کلینیک هایی می تواند به شما در گرفتن بهترین نتیجه از تزریق بوتاکس کمک کند کلینیک مدرن است . کلینیک مدرن با بهره گیری از به روز ترین و مجهز ترین روش ها  و کادر درمانی  متخصص می تواند این اطمینان را به شما عزیزان بدهد .

تزریق بوتاکس صورت

  • تزریق بوتاکس آیا ایمنی دارد؟

سم استفاده شده در بوتاکس خطر سم تولید شده توسط  باکتری را ندارد و علاوه بر این ، این‌ نوع سم زمانی کشنده و خطرناک است که وارد جریان خون شود اما در بوتاکس از این نوع سم به صورت موضعی استفاده می شود . بنابر این هیچ نوع نگرانی در مورد استفاده از بوتاکس را نداشته باشید .

همچنین از نظر سازمان بهداشت ایران و همچنین سازمان بهداشت جهانی ، بوتاکس یک روش کم خطر و ایمن برای از بین بردن خطوط صورت معرفی شده است . این نیز یکی دیگر از دلایلی است که می توان به این روش  برای جوان سازی صورت اطمینان کرد.

  • کاربرد های بوتاکس

به طور کلی می توان کاربر بوتاکس را به دو دسته تقسیم کرد: کاربرد های زیبایی و کاربردهای درمانی

▪ کاربرد زیبایی برای صورت

۱.درمان چین و چروک اطراف چشم

۲. محو کردن خط اخمی که بین دو ابرو قرار دارد.

۳. رفع خطوط افقی روی پیشانی

۴.بالا بردن نوک بینی

۵. بالا بردن گوشه های لب

  • کاربرد های درمانی

▪ درمان افتادگی پلک

▪ درمان پرش پلک چشمی

▪ درمان اسپاسم گردن

▪ درمان مثانه پرکار

  • مدت زمان اثر بوتاکس

مراجعین برای انجام بوتاکس معمولا بعد از ۳ تا ۴ روز اثرات ان را مشاهده خواهند کرد.

سخن پایانی

اگر شما نیز دارای خطوط صورت هستید می توانید برای رفع این مشکل به کلینیک مدرن مراجعه کنید و توسط متخصصین ما راهنمایی شوید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار