بوتاکس در لبخند لثه ای

بوتاکس در لبخند لثه ای موضوعی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. امروزه و در جامعه ای مدرن لبخند زدن  نشانه ای از زیبایی است . عوامل مختلفی مانند نحوه قرار گرفتن دندان ها و بافت های لثه ای  بر روی لبخند شما تاثیر می گذارد. یکی از مشکلاتی که می تواند لبخند شما را تحت تاثیر قرار بدهد و باعث می شود شما لبخند زیبایی نداشته باشید لبخند لثه ای است ولی با پیشرفت تکنولوژی و علم به روز پزشکی این مشکل به وسیله بوتاکس رفع شده است و شما می توانید اگر دچار این مشکل هستید با انجام بوتاکس زیبایی را به لبخند خود هدیه بدهید.

• لبخند لثه ای چیست ؟

لبخند لثه ای به وضعیتی گفته می شود که فرد در هنگام لبخند زدند لب بالایی او از دندان ها فاصله زیادی می گیرد و باعث نمایان شدن لثه ها می شود . لبخند لثه ای علت های مختلفی دارد که با بررسی علت بروز این مشکل می توان زیبایی را به لبخند هدیه داد .

• علت های ایجاد لبخند لثه ای

۱. معلول شدن بافت لثه در فک بالا که بر اثر رشد بی حد دندان ها به وجود می اید و باعث می شود بخشی از دندان ها توسط لثه پوشانده شده و دندان ها کوتاه تر نشان داده شوند .

۲.حرکت بیش از حد عضله های لب بالایی باعث می شود که لب های شما بیشتر از حد معمول در هنگام خندیدن بالا برود و باعث ایجاد لبخند لثه ای شود .

۳. حالت رشد فک بالایی و فرم ان نیز می تواند یکی دیگر از علت های به وجود آمدن لبخند لثه ای در افراد شود.

۴. باریک بودن لب بالایی یکی دیگر علت های بروز لبخند لثه ای در اشخاص است .

بوتاکس در لبخند لثه ای

• درمان لبخند لثه ای با بوتاکس

اگر مشکل شما حرکت بیش از اندازه بافت عضلانی لب بالا باشد می توانید با بوتاکس این مشکل را حل کنید .

بوتاکس یک روش کم تهاجمی و کم خطر نسبت به روش های قدیمی تر است که می توان از ان برای درمان لبخند لثه ای استفاده نمود . اما بوتاکس چگونه باعث درمان لبخند لثه ای می شود؟ با تزریق بوتاکس به لب بالای سبب فلجی و کم تحرکی عضلات لب های بالایی می شود و از این طریق می توان از حرکت بیش از اندازه لب های بالایی جلوگیری کرد .

• مزایای بوتاکس در لبخند لثه ای

یکی از مزایا هایی که می توان برای این درمان به حساب آورد این است که فرد می تواند لبخند بزند بدون آن که نگران نمایان شدن بیش از اندازه های لب های خود باشد و همچنین اثرات این روش موقتی است و اگر شما تمایل داشتید باز لبخند لثه ای خود را داشته باشید می توانید بعد از مدتی شاهد از بین رفتن نتایج آن باشید.

• نتایج حاصل از بوتاکس تا چه مدت زمانی دوام خواهد داشت؟

نتایج استفاده از بوتاکس بین ۴ تا ۶ ماه ماندگاری دارد ولی در افراد مختلف نتایج متفاوت است ولی این نتایج طولانی مدت و موقت این امکان را به افراد می دهند تا کار بوتاکس را به طبق سلیقه خود انجام بدهند.

• شیوه تزریق بوتاکس در لبخند لثه ای چگونه است؟

برای انجام این کار ابتدا پزشک وضعیت سلامت فرد را مورد بررسی قرار می دهد و سپس در مورد بوتاکس و شیوه انجام ان اطلاعاتی در اختیار شخص قرار داده می شود  و در آخر محل انجام بوتاکس توسط پزشک متخصص مشخص می شود . معمولا برای انجام بوتاکس در درمان لبخند لثه ای ، مقداری از ماده بوتاکس را در محل اتصال سوراخ های بینی تا خط  بینی تا دهان تزریق می کنند و  حرکت عضلات این قسمت را کاهش می دهند . در طی ۳ الی ۴روز اثرات بوتاکس  خود را نشان می دهد و حرکت لب ها به سمت بالا کمتر و کمتر می شود و فرد شاهد لبخند جدیدی از خود می شود .

• مراقبت های بعد از انجام بوتاکس

▪ بعد از ۲ تا ۴ ساعت از درمان بر روی شکم و یا صورت خود دراز نکشید.

▪    بعد از بوتاکس ممکن است کمی درد ، تورم ، قرمزی و التهاب داشته باشید که این‌ مشکل زمان زیادی طول نخواهد کشید.

▪  سعی کنید تا ۲۴ ساعت از انجام کارهایی هایی باید تا ۹۰ درجه خم شوید خود داری کنید.

کاشت مو برای پیشانی های بلند

کاشت مو برای پیشانی های بلند؛ راه ها و روش های آن

کاشت مو برای پیشانی های بلند یک تکنیک جراحی است که فولیکول‌های مو را از یک قسمت بدن به نام محل اهداکننده به قسمتی از بدن که به عنوان محل دریافت‌کننده نامیده می‌شود، برداشته می‌شود. این تکنیک در درجه اول ب... (ادامه)