• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خوراکی های لاغر کننده شکم

خوراکی های لاغر کننده شکم

اصولا بیشتر ما اطلاعاتی را درباره غذاهایی که باعث کم کردن وزن مشوند داریم . همچنین باید بدانیم تغذیه درست و مصرف اغلب غذاها باعث از بین رفتن چربی های شکم و اطراف شکم می گردد. می توان این حدس را زد که بیشتر شما از غذاهایی مانند ماهی ، سبزیجات ، لبنیات ، آواکادو و خشکبار در برنامه غذایی خود برای لاغری شکم و سوزاندن چربی در برنامه غذایی خود قرار می دهید.طبق آخرین تحقیقات چندین خوراکی جدید به این آمار افزوده گردیده که بسیار در این باره کارساز می باشد. عوارض چاقی شکم را باید جدی بگیرید و به دنبال خوراکی های لاغر کننده شکم باشید.

این خوراکی ها میل شما را به کربوهیدرات و نوع های مختلفی از دسر را کاهش می دهد و حس چشایی تان را بالا می برد .ما در این مقوله به خوراکی های مفید و کلیدی برای لاغر کردن شکم و سوزاندن چربی های آن به اختصار بیان می نماییم و امیدواریم که مسمر ثمر واقع گردد.

 

راه های آب کردن شکم با استفاده از غذا و میوه ها

میوه ها : از آنجایی که میوه های تازه مملو از ویتامین ها و سرشار از مواد معدنی هستند و تا حدودی مورد علاقه بسیاری از افراد می باشند و تازگی و شادابی بدن را برعهده دارند ناگزیر در این حیطه هم می توان از آنها به صورت گسترده استفاده نمود . و همچنین باید دانست که با اسید موجود در میوه ها باعث سوزاندن سریعتر و بهتر چربی میگردد. از جمله مهم ترین میوه هایی که این خاصیت ذکر شده را از سایر میوه ها دارند می توان به پرتقال ، لیمو ، کیوی ، نارنگی و لیمو اشاره نمود . میوه های قابل ذکر و مفید دیگر نیز شامل هندوانه ، سیب، توت فرنگی و انگور است که تاثیر بسزایی در سوزاندن چربی و در پی آن لاغری شکم را دارد .

دال عدس : عدس دال سرشار از پروتئین و چربی بوده اما کم کالری است . وجود کمی پروتئیین در عدس دال باعث ایجاد توده عضلانی کمتری می شود و برعکس باعث افزایش سرعت متابولیسم می گردد .

و در نهایت می بنیم که بهبود عملکرد کلی بدن را برعهده می گیرد.

خوراکی های لاغر کننده شکم

غذای دریایی از جمله ماهی

ماهی ها در وهله اول دارای امگا 3 می باشند . که این مشخصه مهم باعث پایین آوردن التهاب در بدن و بالا بردن میزان متابولیسم می شود . که البته باید خاطر نشان کرد که استرس در آن بی تاثیر نیست .

بادام 

استفاده از بادام سبب می گرد که در انسان سیری طولانی مدتی ایجاد گردد و همچنین دارای چربی هایی است که به کالری ما اضافه نمی کند . دارا امگا 3 بوده که سطح انرژی و سوخت و ساز بدن را بالا می برد .

حبوبات از جمله لوبیا

موادی حبوباتی مثل لوبیا که حاوی فراوانی پروتئین ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی هست با مصرف مداوم آنها باعث کم شده حس گرسنگی در ما می گردند و هوس ما را برای خوردن پایین می آورند و مانع پرخوری نامنظم ما می شوند . منابع خوب پروتئینی برای گیاهخواران هستند.

سبزیجات سبز از جمله اسفناج :  اسفناج ،تربچه ، کلم ، هویج و کلم بروکلی بسیار کمک کننده در رابطه با لاغری شکم و سوزاندن چربی می باشند . باعث سوخت و ساز ، جلوگیری از پرخوری می شوند و با کمک به هضم غذا و پاک کردن روده بزرگ کالری را کم می نمایند . و این نکته را لازم است بدانید که یکی از سالم ترین تنقلات چغندر قند ، هویج و خیار می باشند.

دیگر خوراکی ها

لبنیات: ماست باعث سیری نمی شود که این نقطه مقابل شیر پرچرب می باشد .پنیر نیز تاثیری مهم در سوزاندن چربی دارد.

جو دو سر : بلغور جو دو سرهمراه با شیر برای صبحانه بهترین روشی است که هر روز صبح می توان انجام داد.

روغن زیتون : دارای طرفداران زیادی می باشد زیرا کم کالری مفید و خوشمزه است . آشپزی با آن به عنوان عادت در کوتاه ترین زمان باعث کاهش وزن می شود همچنین  سطح کلسترول و وزن را پایین می آورد .

 بادام زمینی: کره بادام زمینی با دارا بودن کالری زیاد فقط باید در صبحانه از آن استفاده کرد و از دو قاشق بیشتر از آن در روز استفاده نگردد.

سوپ : استفاده از سوپ قبل از غذا باعث کم شدن کالری مصرفی می شود و باعث جلوگیری تجمع چربی در شکم می شود.

دانه : برنج قهوه ای ، ارزن دارای مواد معدنی و پروتئینی می باشند که به پاک کردن روده بزرگ کمک شایانی می نمایند و گرسنگی شما را به حالتی مخفی نگه می دارند و آن را پوشش می دهند .

 از جمله مواد دیگر که ذکر می کنیم شامل :دانه های چیا ، پودر پروتئین ، قارچ ، تمشک روغن نارگیل ، تخم مرغ ، فلفل ، آجیل ( پسته ، آجیل کاج ،گردو ، ماکادامی که از میان وعده های مفیدی هستند )، کلم ترش ، ماست ، گندم فارو .

نکات خلاصه و کلیدی برای لاغری شکم وکم کردن چربی آن

-کم کردن کربوهیدرات در وعده های غذایی خود

– حتما در وعده های غذایی خود پروتئین را داشته باشید .

-غذاهای فیبردار مصرف نمایید.

-به طور منظم ورزش نماید و حرکات فیزیکی مداوم انجام دهید زیرا این روش در کاهش چربی شکم بسیار موثر است .

-با بررسی در مورد وعده های غذایی خود میزان پرخوری خود را بسنجد.

-در برنامه لاغری شکم پایبند باشید و آن را پیگری نموده و تا دادن نتیجه صبور باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار