• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیپوماتیک شکم و پهلو

  • معرفی عمل زیبایی لیپوماتیک شکم و پهلو

عمل لیپوماتیک در واقع نوعی عمل لیپوساکشن است که درد و عوارض بسیار کمتری دارد . هدف از انجام عمل لیپوماتیک خارج کردن بافت های چربی اضافی زیر پوست و لاغر کردن اندام بدن است.  عمل لیپوماتیک برای بخش های مختلفی از بدن از جمله: لیپوماتیک ران ، پهلو، شکم، سینه ، باسن و حتی صورت انجام می شود. افرادی که به دنبال لاغری هستند می دانند که انجام این عمل در واقع اخرین راه برای لاغری است . در عمل لیپوماتیک شکم و پهلو چربی های تجمع شده در قسمتی از بدن را با استفاده از دستگاه لیپوماتیک به صورت محلول چربی خارج می کنند، محلول چربی قابلیت تزریق به بخش های دیگه بدن مانند باسن را دارد.

عمل لیپوماتیک شکم و پهلو یکی از پر طرف دار ترین عمل های زیبایی و پیکر تراشی است . بسیاری از افراد که با رژیم های غذایی توانسته اند لاغر بشوند ولی هنوز از شر چربی های شکم خلاص نشده اند می توانند از طریق عمل لیپوماتیک شکم و پهلو چربی های اضافی شکم را خارج کنند و همچنین با انجام عمل لیفت می توانند پوست اضافی را بر داشته و به بدنی ایده آل دست پیدا کنند.

  • مزایای انجام لیپوماتیک

▪ انجام‌ عمل لیپوماتیک دارای مزایای بسیاری است. در این روش که یک عمل سر پایی محسوب می شود ، احتمال آمبولی بسیار بسیار کم است.

▪ باعث یک نواخت شدن چربی ها زیر پوست می شود.

▪ به دلیل محدود بودن سوراخ های روی پوست احتمال عفونت بسیار پایین است.

▪ در عمل لیپوماتیک دوره بهبودی بسیار کمتر از دیگر عمل های پیکر تراشی است و همچنین نسبت به عمل لیپوساکشن درد و تورم آن بسیار کمتر است.

▪ در عمل لیپوماتیک نیاز به بستری شدن در بیمارستان را ندارد و نسبت به دیگر عمل های پیکر تراشی دوره نقاهت آن کمتر است .

  • معایب عمل لیپوماتیک

در صورتی که عمل لیپوماتیک توسط پزشک مخصوص و مجرب انجام نشود ، ممکن است برای بیمار عوارضی مانند: درد شدید، عفونت، کبودی و خون ریزی برای بیمار رخ دهد.

  • لیپوماتیک شکم و پهلو

بیشترین تجمع چربی ها در ناحیه شکم است . این تجمع چربی ها علاوه بر این که باعث می شود فرد زیبایی اندام نداشته باشد می تواند باعث ایجاد اخلال در عمل کرد سایر اعضای بدن بشود. تجمع بیش اندازه چربی ها در شکم باعث بروز بیماری هایی مانند : دیابت و سکته مغزی می شود .

پزشک می تواند با انجام لیپوماتیک شکم چربی های اضافی شکم را خارج کند و باعث تخت شدن شکم و زیبایی اندام فرد بیمار شود.

نکته قابل توجه : خارج کردن چربی های شکمی نباید بیش از اندازه باشد زیرا این کار می تواند خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

لیپوماتیک شکم و پهلو

  • کاندید های مناسب برای انجام عمل لیپوماتیک شکم و پهلو

▪ افرادی که چاقی موضعی دارند.

▪ افرادی که سلامتی کامل داشته باشند.

▪ افرادی که با ورزش و رژیم چاقی موضعی آن ها رفع نشود.

▪ افرادی که شاخص توده ای بدن آن ها کمتر از ۳۰ باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار