• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران

  • لیپوماتیک تهران

لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران موضوعی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. لیپوماتیک یکی از جدید ترین و به روز ترین روش های لاغری و از بین بردن چربی های موضعی است که با بهترین نتیجه و کم ترین  خطر در اختیار افراد قرار می گیرد .

لیپوماتیک یا پیکر تراشی برای از بین بردن چربی های قسمت های مختلف بدن استفاده می شود ، برای قسمت هایی مانند : شکم ، پهلو، بازو ، ساق پا و زبر بغل می توان از این روش استفاده کرد.

لیپوماتیک یک دستگاه فرو صوت که توسط سازمان غذا و دارو آمریکا مورد تایید قرار گرفته است و یک‌ سیستم امن و اثر بخش است که می توان به شکلی موثر در از بین بردن چربی ها به افراد کمک کند .

عمل لیپوماتیک عوارض ناشی از عمل لیپوساکشن را ندارد و  سیستم امنیتی پویایی آن از بافت های بدن در برابر فرایند لیپوساکشن محافظت می کند . دستگاه لیپوماتیک در هر دقیقه با ۶۰۰ حرکت لرزشی به طور موثر  سلول های چربی های اضافی بدن را می شکند و نتایج مطلوبی را در اختیار افراد قرار می دهد‌.

  • لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران

شاید شما هم با این مشکل رو به رو شده باشید که دارای شکم و پهلو های بزرگی باشید و برای انتخاب لباس دچار مشکل شوید و در هنگام مهمانی ها نتوانید لباس های زیبا بپوشید و مجبور باشید به طور مداوم این چربی های مزاحم  را بپوشانید. گاهی ممکن است اقدام به گرفتن رژیم کرده باشید ولی تاثیر زیادی در آب کردن شکم و پهلو های شما نداشته باشد یا بنا به دلایلی به دنبال آب کردن سریع تر شکم خود هستید از این رو می توانید از یکی از جدید ترین روش های نوین پیکر تراشی که با کمترین عارضه هست را امتحان کنید .،این روش لیپوماتیک شکم و پهلو است .

لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران

  • لیپوماتیک شکم‌ پهلو در تهران چگونه است ؟

لیپوماتیک‌ شکم و پهلو در تهران توسط دستگاه هایی انجام می شود که مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا است .

در عمل لیپوماتیک یک موتور بادی لوله کانولا ارتعاشی را بدون درد خون ریزی در سه جهت که دارای سه حرکت نوسانی ، ارتعاشی و چرخشی است را به حرکت در می آورد در نتیجه این سه حرکت یک مسیر مارپیچی ایجاد می شود که چربی ها را به ذرات ریزی تبدیل می کند، در لیپوماتیک بدون آن که به بافت های دیگری مانند رگ های خونی آسیبی وارد شود سلول های چربی از بدن خارج می شوند .

لیپوماتیک در مقایسه با لیپوساکشن و لیزر لیپولیز باعث سوزش پوست نمی شود .

  • نکاتی که قبل از انجام عمل لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران باید به آن توجه کنید

▪ اطلاعات کافی در مورد عمل و چگونگی انجام لیپوماتیک کسب کنید .

▪ به مراکز و یا کلینیک های تایید شده مراجعه کنید .

▪ قبل از انجام عمل حتما با پزشک مربوطه مشورت کنید .

▪ اگر داروهای خاصی مصرف می کنید یا بیماری دارید با پزشک قبل از انجام لیپوماتیک مشورت کنید.

  • بهترین مرکز لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران کجا است ؟

یکی از سوالاتی که قبل از اقدام به عمل لیپوماتیک ذهن شما رو مشغول می کند انتخاب بهترین کلینیک برای انجام عمل لیپوماتیک است . در تهران مراکز مختلفی وجود دارد که این کار را انجام‌ می دهند ولی تمامی این مراکز قابل اعتماد نیستند .

یکی از این مراکز که می تواند به شما کمک کند برای انجام لیپوماتیک و قابل اطمینان است و شما با اطمینان خاطر می توانید عمل لیپوماتیک شکم و پهلو خود را انجام بدهید کلینیک مدرن است .

  • معرفی کلینیک مدرن برای انجام عمل لیپوماتیک شکم و پهلو در تهران

هدف از نام گذاری این کلینیک به نام مدرن به این دلیل بوده است که این اطمینان خاطر را به هموطنان عزیزان بدهد که تمامی خدماتی که در این کلینیک ارائه می شود به روز ترین و همراه با مدرن ترین  خدمات زیبایی و پزشکی روز است . در کلینک مدرن به روز ترین خدمات زیبایی مانند: کاشت مو، کاشت ابرو ، کاشت مژه و انجام عمل های لیپوماتیک شکم و پهلو ، ران ، ساق پا ، زیر بغل و صورت زیر نظر بهترین و مجرب ترین پزشک انجام می شود . شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر زیبایی خود را به کلینیک مدرن بسپارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار