• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

انواع روش های لاغری

انواع روش های لاغری

برای لاغری بهتر است که حتما ما برای خود یک رژیم لاغری بسیار مناسب داشته باشیم. در دنیاروش های لاغی بسیاری وجود دارد که ما باید با توجه به همت خود از آن ها انتظار معجزه داشته باشیم یعنی ما باید تمام تلاش خودمان را بکنیم. بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا لیپوماتیک را برای لاغری انتخاب کنند. در حالی که برخی از افراد روش های طبیعی را انتخاب می کنند. به همین دلیل قصد داریم تا در ادامه شما را با انواع روش های لاغری  آشنا کنیم. همراه ما باشید.

1- ورزش کردن

زمانی را برای ورزش کردن اختصاص دهید. ممکن است بر اثر ورزش کردن عضلاتتان افزایش یابد و با افزایش عضلات شما دچار افزایش وزن بشوید نگران این افزایش وزن خود نباشید چون این افزایش وزن بر اثر عضلات برای کاهش وزن بعد لازم می باشد.

1- قبل از اینکه ورزش را شروع کنید توجه داشته باشید حتما دور کمر، دور بازو، دور باسن، خود را اندازه گیری نمایید.اگر بعد از مدتی ورزش کردن دور کمر ، باسن ، بازو کاهش پیدا کرد ولی ما دچار اضافه وزن شدیم مطمعن باشید که شما در حال کاهش وزن هستید آن هم با افزایش عضلات بدن خود.

2- توجه داشته باشید که حتما افزایش بار داشته باشید چون بدون افزایش بار به هیچ عنوان موفق به رسیدن اهداف خود یعنی لاغری نخواهید شد.

3- در صورتی که دارای وقت کمی برای ورزش کردن می باشید سعی کنید حتما از زمان های کوتاه خود برای پیاده روی استفاده کنید.مثلا در فروشگاه ها به جای استفاده از پله برقی سعی کنید از پله های معمولی رفت آمد کنید.

از انواع ورزش ها برای لاغری خود استفاده کنید مانند:

1- از ورزش های هوازی سنگین برای لاغری خودتان بهره ببرید.

اگر شما مایلد هستید که خیلی سریع وزن خود را کم کنید و هیچ اهمیتی به بازگشت وزنتان نمی دهید می توانید از نوع ورزش استفاده کنید.

2- از ورزش های هوازی برای لاغری خود استفاده کنید.

اگر می خواهید که نتیجه ی بهتری دریافت کنید ورزش های سنگین را همراه با ورزش های هوازی انجام دهید.

3- برنامه های تمرینیتان از تنوع برخوردار باشد.

 

انواع روش های لاغری

تنوع ورزشی برای کسی که خوهان کاهش وزن هست باعث ایجاد انگیزه در فرد می شود مانند:

1- می توانید از انواع تمرینات کم تنش استفاده نمایید می توانید از پیاده روی یا اینکه دوچرخه سواری و همچنین ورزش شنا را انجام دهید که هم به سلامتی بدن کمک می کند هم لاعث کاهش وزن در فرد می شود.

2- می توانید از انواع تمرینات قدرتی استفاده کنید . علاوه بر اینکه می تواند به لاغری بدن کمک کند بلکه می تواند باعث شود که عضلات بدنتان سفت تر شود.

3- از تمریناتی استفاده کنید که همه ی اندام های بدن خود را درگیر نمایید ورزش هایی مانند زومبا یا ایروبیک که هم می توانید دستان خود را درگیر نمایید و هم می توانید پاهای خود را درگیر کنید

 برای لاغری حتما استراحت و خواب کافی داشته باشید

با این کار شما انرژی لازم برای انجام تمرینات را خواهید داشت و نیازی به پرخوری ندارید.

2– روش بعدی برای لاغری داشتن تغذیه ی بسیار مناسب وکم کالری می باشد

در کنار ورزش کردن برای لاغری و همچنین استراحت کافی باید از رژیم غذایی مناسبی برخوردار باشید.

می توانید به پزشک مراجعه کنید تا اینکه رژیم غذایی مناسبی برای شما ارئه دهد. از غذاهای کم چرب استفاده کنید به اندازه کافی از کربوهیدرات و پروتئین استفاده نمایید. از غذاهای استفاده کنید که علاوه بر اینکه دارای حجم کمتری می باشند بتوانند شما را سیر نگه دارند مانند:

1- تخم مرغ

2- سیب زمینی

3- سبزیجاتی که دارای برگ سبز می باشند.

4- شکلات تلخ دارای درصد 70 به بالا

5- غذاهای تند

3- روش بعدی برای لاغری استفاده از سونا

قرار گرفتن در داخل سونا می توانید مقداری از وزن بدن خود را با استفاده از عرق کردن از دست بدهید.

4- روش بعدی پوشش بدن با استفاده از مواد معدنی

در این روش بدن را با استفاده از مواد معدنی پوشش دهید که باعث لاغری بدن می شود.

5- روش دیگر برای لاغریاستفاده از چربی کشی بدن

در این روش پزشک متخصص با توجه به صلاح دید خود از برخی نواحی بدن که دارای چربی اضافی هستند بون بیهوشی و فقط با استفاده از بی حسی موضعی چربی را از این نقاط بن خارج می کند و به نقاطی از بدن که نیازمند چربی و خوش فرم شدن هستند اضافه می نمایید .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار