• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کلاژن تراپی پوست

کلاژن تراپی پوست چیست؟ مزایای کلاژن درمانی پوست چه می باشد؟ تفاوت کلاژن تراپی پوست با کلاژن سازی چیست؟

همان طور که می دانید کلاژن یکی از فراوان ترین پروتئین هایی است که در بدن انسان وجود دارد که این پروتئین برای مو و پوست بسیار مورد نیاز و مفید است و باید به میزان کافی در اختیار پوست و مو و ناخن قرار بگیرد تا از بروز مشکل در این بخش ها جلوگیری به عمل آید.

به همین دلیل همکاران ما در مجموعه کلینیک مدرن قصد دارند که در رابطه با کلاژن تراپی پوست با شما عزیزان صحبت کنند تا با کسب اطلاع از این روش، بتوانید برای جوانسازی پوست خود اقدام کنید.

به یاد داشته باشید که کلینیک مدرن یک مجموعه تخصصی در زمینه خدمات پوست و مو مانند: کاشت ابرو، کاشت مو، ، کلاژن تراپی، مزوتراپی ، کاشت ریش و سبیل و … است و آماده ارائه انواع این خدمات به شما عزیزان می باشد.

چه مسائلی باعث کاهش کلاژن در بدن می شوند؟

کاهش کلاژن در بدن مشکلاتی مانند: خشکی پوست و از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و … را برای افراد رقم می زند.

از جمله مهم ترین مسائلی که باعث کلاژن در بدن می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابتلا به استرس شدید
  • قرار گرفتن در معرض نور خورشید
  • آلوده بودن سطح پوست
  • کمبود ویتامین های ضروری و آنتی اکسیدان ها
  • عدم استفاده مناسب از سبزیجات
  • مصرف دخانیات

کلاژن تراپی پوست چیست؟

کلاژن تراپی پوست و یا کلاژن درمانی به این گونه ای است که در آن کلاژن از بدن خود فرد و یا از گاو دریافت می شود و به کمک خون از بدن استخراج می گردد و سپس به پوست صورت تزریق می شوند تا به این شکل به جوانسازی پوست صورت و از بین بردن چین و چروک ها کمک شود.

در این تکنیک زمانی که از کلاژن خود فرد استفاده می شود، کلاژن به سرعت به پوست جذب می شود و باعث سفت شدن پوست می گردد.

به عبارت دیگر باید گفت که در روش کلاژن درمانی پوست، تزریق کلاژن به شکل مستقیم و موضعی به پوست و در بخش های مورد نظر انجام می شود.

در روش کلاژن تراپی پزشک تعیین کننده میزان کلاژن مورد نیاز برای فرد است زیرا اگر مقدار کلاژن کم و زیاد باشد، کارایی آن از بین می رود و در جوانسازی پوست موثر واقع نمی شود.

بیشتر بخوانید:بهترین قرص کلاژن سازی پوست

مزایای کلاژن تراپی پوست چیست؟

کلاژن درمانی پوست صورت به شکل کلی دارای مزیت هایی به شرح زیر است:

  • کمک به جوانسازی و زیبایی پوست
  • سازگار بودن این روش با بدن انسان و عدم وجود عوارض جانبی
  • دریافت نتیجه حاصل از آن در مدت زمان کوتاه
  • عدم وجود درد و خونریزی در این تکنیک جدید
  • عدم وارد شدن مواد اضافی به بدن انسان

بهترین کلینیک برای کلاژن تراپی پوست در تهران

همان طور که در بخش های فوق اشاره شد، میزان مهارت و تخصص پزشکی که عمل کلاژن تراپی را برای افراد انجام می دهد در نتیجه کلاژن تراپی بسیار مهم است.

در نتیجه اگر می خواهید در تهران برای کلاژن درمانی پوست اقدام کنید، باید آگاه باشید که برای به کار بردن این روش و بهره مند شدن از عملکرد پزشکان متخصص در این زمینه می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن در تهران مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند گردید.

تفاوت کلاژن تراپی با کلاژن سازی چیست؟

بسیاری از افراد می پندارند که کلاژن تراپی با کلاژن سازی یکسان است اما در این رابطه باید بگوییم که کلاژن تراپی با کلاژن سازی متفاوت هستند. در کلاژن تراپی پزشک کلاژن را به شکل موضعی برای فرد تزریق می کند در حالی که در روش های دیگری که برای جوانسازی پوست انجام می شوند مانند: هایفوتراپی، میکرونیدلینگ و آر اف فرکشنال هیچ گونه کلاژنی به پوست تزریق نمی شود بلکه این تکنیک ها تنها قادرند که کلاژن سازی طبیعی در پوست را تحریک کنند و باعث افزایش کلاژن سازی طبیعی در بدن شوند که در نتیجه این امور بر روی جوانسازی پوست تاثیر می گذارند.

سخن پایانی 

در کلینیک پوست و مو مدرن به شرح کلاژن درمانی و مزایای آن و … پرداختیم. با در اختیار داشتن این مطالب می توانید به خوبی برای انتخاب تکنیک مورد نظر خود اقدام کنید و از بهترین روش برای جوانسازی پوست خود استفاده نمایید.

چنانچه می خواهید که به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشید، می توانید از سایر مقالات درج شده در وب سایت ما نیز استفاده کنید و از انها بهره مند گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
پروین
پروین
1 year ago

توضیحات عالی جامع و مفید بود

موبایل
9125610277

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار