• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کلاژن تراپی مو

در رابطه با کلاژن تراپی مو چه می دانید؟ آیا از این روش تا کنون استفاده کرده اید؟ اگر می خواهید که بهبود وضعیت موهای خود کمک کنید، با در مجموعه تخصصی پوست و مو مدرن همرا باشید تا با این تکنیک جدید آشنا گردید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو میشود نیز استفاده کنید.

کلاژن چیست؟

به صورت کلی کلاژن به معنای پروتئینی است که به میزان بسیار زیادی در بدن وجود دارد و این پروتئین برای بخش های مختلف بدن، مانند: پوست و مو مفید است و یکی از مواد مورد نیاز برای رشد و تقویت پوست و مو به حساب می آید که اگر تولید آن در بدن کاهش پیدا کند، مشکلاتی برای بخش های مختلف بدن که به کلاژن نیاز دارند، مانند: پوست و مو ایجاد می شود.

متاسفانه با افزایش سن افراد تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا می کند، اما با استفاده از راهکارهایی مانند کلاژن تراپی می توان این کلاژن را برای موها تامین کرد و تولید کلاژن را افزایش داد.

کلاژن تراپی مو

روشی است که با کمک آن می توان پروتئین و یا کلاژن مورد نیاز برای مو را تامین کرد و از ریزش مو و بسیاری از مسائل دیگر جلوگیری به عمل آورد.

برای کلاژن تراپی مو نیاز به استفاده از هیچ دستگاهی نیست بلکه در این روش فقط از شامپو کلاژن استفاده می شود و مراحل انجام آن تقریبا شبیه به روش بوتاکس مو است.

شامپو استفاده شده در این روش حاوی مقدار زیادی کلاژن غنی شده است و می تواند به رفع مشکلات مو کمک کند. از این شامپو می توان در خانه و یا در سالن های زیبایی استفاده کرد و کلاژن تراپی را انجام داد.

مزایای کلاژن تراپی مو

– استفاده از شیوه کلاژن تراپی در حقیقت ممکن است به سان یک روش درمانی پیشگیری کننده باشد در نتیجه باعث می شود تا بسیاری از مشکلات برای موی افراد پیش نیاید.

– کلاژن تراپی به عنوان یک روش درمانی بسیار خوب جهت بهبود بخشیدن سلامت پوست سر تاثیر بسزایی دارد و از طریق تقویت نمودن پوست سر باعث می شود تا آن دسته از مواردی که موجب لطافت مو و سلامت مو می گردد به خوبی به پوست سر جذب شوند؛ افزون بر آن موجب رفع و کاهش وز شدگی مو می گردد. همچنین باعث می شود تا شما مو های بسیار لطیف و خوش حالت داشته باشید.

بیشتربخوانید:کلاژن سازی صورت در خانه

– یکی از تاثیرات مهمی که روش کلاژن تراپی بر روی مو می گذارد این است که از طریق کلاژن تراپی اگر چه در مدت زمان اندک بلکه در طولانی مدت نیز شما به سلامت موی خویش کمک کرده ‌اید؛ به عبارت دیگر هر چقدر بیشتر از کلاژن تراپی استفاده نمایید، بنابراین طی سال های آینده مشکلات کمتری برای موهایتان به وجود خواهد آمد.

– بهتر است بدانید کلاژن به منظور ایجاد پروتئین مو لازم می ‌باشد لذا روش کلاژن تراپی تا حد زیادی از برخی مشکلاتی همچون شکنندگی، نازک شدن مو، موخوره و خشکی مو پیشگیری نموده و تا حد زیادی آن ها را رفع می سازد.

کلاژن تراپی مو در خانه

توجه داشته باشید که شما قادر هستید از روش کلاژن تراپی مو در خانه استفاده نمایید. جهت این کار بهتر است ابتدا به فروشگاه های معتبر رفته و مواد کلاژن تراپی را تهیه نمایید و بر اساس اطلاعاتی که بر روی بسته بندی این‌گونه از محصولات درج شده است عمل کلاژن تراپی مو در خانه را انجام دهید.

دقت داشته باشید که شما به راحتی می توانید اندازه ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون، یک قاشق غذاخوری کلاژن هیدرولیز شده، ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل و همچنین به اندازه دو قاشق آب جهت فرآیند کلاژن تراپی مو در خانه کمک بگیرید. بدین منظور ابتدا بایستی کلاژن هیدرولیز شده را در آب حل نموده و پس از آن به ترکیب روغن ها آن را بیفزایید؛ بنابراین مواد ترکیب شده را به همه قسمت های مو بزنید و پس از گذشته یک ساعت موها را با آب ولرم آب بکشید.

کلام آخر در رابطه با کلاژن تراپی مو

بر اساس مطالبی که برای شما عزیزان در خصوص کلاژن تراپی شرح دادیم، می توانید از این روش با راهکارهای خانگی استفاده کنید و یا با مراجعه به کلینیک های پوست و مو این کار را زیر نظر بهترین متخصصین پوست و مو انجام دهید و از نتایج آن بهره مند گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار