• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کشیدن پوست دور چشم

کشیدن پوست دور چشم چگونه است؟ انواع روش های کشیدن پوست دور چشم چیست؟

در کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن که ارائه دهنده خدمات پوست و مو است، قصد داریم در رابطه با کشیدن پوست دور چشم مطالبی را شرح دهیم و نکاتی را مطرح نماییم. برای دریافت این اطلاعات تا پایان مقاله ما را همراهی کنید. می توانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی است استفاده کنید

کشیدن پوست دور چشم

با بالا رفتن سن، پوست صورت دچار افتادگی  می شود و استحکام خود را از دست میدهد، خصوصا پوست نازک و لطیف دور چشم که البته این مشکل با روشهای مختلفی مانند: کشیدن پوست قابل درمان است و به دلیل حساس بودن این تکنیک که به آن لیفت پوست دور چشم نیز گفته می شود، باید به پزشک های مجرب مراجعه کرد تا نتایج مناسبی به دست آید.

انواع روش های کشیدن پوست دور چشم

از جمله راهکارهای قابل استفاده  برای لیفت دور چشم که به بیهوشی کامل نیازمند هستند و روشی تهاجمی به حساب می آیند، می توان به دو روش زیر اشاره کرد:

لیفت پلک

پوست دور چشم در روش لیفت پلک کشیده می شود و چین و چروک اطراف آن با این روش ازبین میرود که با بخیه های ظریف، پوست را به دوطرف سر بخیه میزنند این روش دوران نقاهت طولانی تری در مقایسه با روش های کم تهاجمی دارد زیرا تحت بیهوشی کامل انجام می شود و جراحت های بیشتری در این روش ایجاد می گردند.

بیشتر بخوانید:بهترین ماسک برای چروک دور چشم

بلفارو پلاستی

در روش بلفارو پلاستی چربی های اضافی که در اثر کهولت سن و بیماری به وجود آمده اند از بین می روند و پوست مجددا سفت می شود.

بلفارو پلاستی بر روی پلک بالا و پایین صورت میگیرد که همزمان عمل جراحی میتواند بر روی هر دو پلک انجام شود. لازم به ذکر است که اغلب جراحان پلک فوقانی را الویت قرار میدهند و سپس مشغول جراحی پلک پایین میشوند وچربیهای اضافه آن را خارج میکنند.

علاوه بر دو روش ذکر شده در قسمت فوق، انواع روش های کم تهاجمی به شرح زیر نیز برای کشیدن پوست دور چشم قابل استفاده هستند:

بوتاکس

باتزریق بوتاکس به زیر ابرو و داخل چروک های اطراف چشم، کشش عضله های اطراف چشم صورت می گیرد و منجر به لیفت 1 تا 2 میلیمتری ابرو و کاهش پف چشم در پلک ها میشود.

فیلر

یوودرم یا رستلین یک انتخاب خوب برای روش فیلر است که فقط توسط پزشکان ارشد زیبایی انجام میشود .

فیلر را میتوان درگونه ها یا محل اشک زیرچشم تزریق کرد که گودی زیر چشم و پف خفیف زیر چشم را کم کند.

آلتراپی

یکی دیگر از روشهای کم تهاجمی برای کشیدن پوست دور چشم آلتراپی است که تنها دستگاهی است که پلک و صورت را سفت کرده و لیفت پوست دور چشم را انجام میدهد.

دراین روش از امواج متمرکز اولتراسوند برای تحریک و سفت کردن کلاژن با گرمایش کنترل شده استفاده میشود.

آلتراپی بیشتر برای کسانی که به سستی خفیف تا متوسط پلک دچار هستند مناسب میباشد و برای لیفت صورت کافی نیست.

این روش حدودا 15 دقیقه طول میکشد و خیلی کم افراد بعد از انجام کار دچار کبودی میشوند. برای نتیجه گیری کامل ازاین روش حدودا باید 60تا90روز صبر کرد تا روند بازسازی پوست کامل شود.

لیف پوست دورچشم به روشهای خانگی

لیفت پوست دور چشم خانگی برای افراد با سن بالا مفید نیست چرا که این روش از بین برنده پف و افتادگی نخواهد بود و بیشتر برای جلوگیری از پیری زودرس و یا افتادگی آن درجوانی  استفاده میشود.

برای سفت کردن پوست چشم میتوان از ماسک های خانگی زیر استفاده کرد:

ماسک سیب و عسل

سیب را پوره کرده و با عسل مخلوط کنید و  به مدت 20 تا 30 دقیقه بر روی پلک ها قرار داده و سپس با آب سرد به آرامی بشویید.

چای کیسه ایی بابونه

برای استفاده از این ماسک باید چای کیسه ایی را یک روز در فریزر قرار دهید و بعد به مدت 20 دقیقه روی پلک ها بگذارید

هزینه کشیدن پوست دورچشم

مهم ترین مسئله بعد از تصمیم گیری برای افتادگی چشم هزینه انجام آن عمل است که معمولا هزینه انجام عمل به مسائل مختلفی بستگی دارد.

ازجمله این که از چه روشی برای کشیدن پوست استفاده میکنید، همچنین دستمزد پزشک مربوطه و هزینه های کلینیک. همچنین لازم به ذکر است که در بیشتر مواقع مراقبت های مورد نیاز بعد از جراحی نیز باعث افزایش هزینه های کشیدن پوست دور چشم می شود.

علاوه بر موارد ذکر شده در قسمت فوق، در صورتی که پزشک کشیدن پوست دور چشم را برای شما تضمین کند نیز ممکن است که هزینه های شما به این شکل افزایش پیدا کند.

سخن پایانی:

لیفت پوست دور چشم را برای شما عزیزان در کلینیک مدرن شرح دادیم و سعی بر آن داشتیم که مسائل مهم آن را مطرح کنیم. برای استفاده از این تکنیک در تهران می توانید کلینیک مدرن را انتخاب کنید و به آن مراجعه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار