• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کرم ژل بوتاکس

آیا می دانید کرم ژل بوتاکس چیست؟ آیا تا به حال از کرم ژل بوتاکس استفاده کرده اید؟

آیا منظور از کرم ژل بوتاکس همان کرم ضد چروک است؟ آیا کرم ضد چروک مانند بوتاکس تاثیر گذار است و یا از تاثیرگذاری کمتری برخوردار است؟

برخی از اشخاصی که با چین و چروک های صورت مواجه هستند، از تزریق ژل بوتاکس می ترسند و تمایل به تزریق بوتاکس ندارند. به همین دلیل رفع چین و چروک های صورت برای این دسته از افراد به یک معضل بزرگ تبدیل می شود.

اما خوشبختانه امروزه راهکار های دیگری علاوه بر تزریق بوتاکس و یا روش های تهاجمی برای از بین بردن چین و چروک های صورت به وجود آمده است که این راهکار های نوین مشکل این دسته از افراد را نیز در خصوص رفع خطوط ایجاد شده بر روی صورت برطرف کرده است.

اگر می خواهید با این شیوه جدید آشنا شوید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

کرم ژل بوتاکس چیست؟

تکنیک جدیدی که در قسمت فوق برای شما عزیزان ذکر کردیم، کرم ژل بوتاکس است که به آن کرم ضد چروک نیز می گویند. امروزه از کرم های بوتاکس برای رفع چین و چروک های صورت استفاده می شود و مصرف این کرم در جامعه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

اما در این خصوص باید خدمت شما عزیزان بگوییم که نباید انتظار داشته باشیم که کرم ضد چروک مانند تزریق بوتاکس چروک ها را در مدت سه روز برطرف کند زیرا حتی اگر از بهترین نوع کرم ضد چروک هم استفاده بشود، باز این کرم قادر به برطرف کردن چین و چروک های صورت به طور کامل نیست.

به عبارت دیگر از کرم ژل بوتاکس تنها برای لطیف کردن و شفاف کردن پوست صورت استفاده می شود و هنوز کرمی تولید نشده است که بتواند چروک ها بدون نیازی به جراحی و به کار گیری روش های تهاجمی برطرف کند.

در نتیجه برای برطرف کردن خطوط پوستی باید یا از ایجاد این خطوط پیشگیری کرد که در این رابطه می توان از کرم بوتاکس استفاده نمود و یا باید در نهایت از روش های تهاجمی و نیمه تهاجمی استفاده نمود.

مزایای کرم ژل بوتاکس چیست؟

استفاده از کرم ضد چروک در مقایسه با تزریق بوتاکس دارای مزیت هایی است که این مزایا از قبیل زیر هستند:

  • کرم بوتاکس هزینه بسیار کمتری در مقایسه با تزریق بوتاکس دارد
  • استفاده از کرم بوتاکس بدون درد و عارضه است
  • برای استفاده از کرم ژل بوتاکس نیازی به روش های تهاجمی و نیمه تهاجمی نیست
  • از این کرم برای تمامی بخش های صورت می توان استفاده کرد
  • کرم ضد چروک می تواند به پیشگیری از بروز چین و چروک کمک کند
  • کرم ضد چروک قادر است تا چروک های جزئی را رفع کند
  • کرم ضد چروک به نرم شدن و شاداب شدن پوست کمک می کند

قیمت کرم ژل بوتاکس چه قدر است؟

کرم ژل بوتاکس : به صورت کلی در رابطه با قیمت کرم ضد چروک باید بگوییم که این کرم در برند های بسیار مختلفی  در بازار وجود دارد که از این رو هزینه مورد نیاز برای تهیه آن نیز متفاوت است و مسلما برند های معتبر تر دارای قیمت بالاتری هستند.

کرم ضد چروک در کل دارای هزینه مناسبی هستند که هزینه مورد نیاز برای تهیه آنها در حدود نصف قیمت هزینه تزریق بوتاکس است و به همین دلیل تمامی افراد در هر وضعیت مالی می توانند به راحتی این کرم را تهیه کنند.

قیمت کرم ضد چروک معمولا از حدود 50 هزار تومان شروع می شود و به مبلغ های 300 الی 400 هزار تومان هم می رسد.

سخن پایانی:

دوستان عزیز با توجه به مطلبی که در خصوص کرم ضد چروک برای شما عزیزان شرح دادیم، می توانید انواع برند های کرم ضد چروک را از داروخانه ها، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و یا از فروشگاه های اینترنتی به راحتی تهیه کنید.

اما در هنگام تهیه این کرم ها سعی کنید که بهترین برند و معتبر ترین برند ها را تهیه نمایید تا تاثیرگذاری بیشتری بر روی پوست شما داشته باشد.

در صورت تمایل می توانید مقالات دیگر موجود در وب سایت ما را نیز در خصوص بوتاکس، انواع برند های بوتاکس، تزریق بوتاکس،خدمات پوست مختلف و … مطالعه کنید و اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
نازی
نازی
1 year ago

برای 30 سال بالاتر ها فقط بوتاکس خوبه

موبایل
9200786766

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار