• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کربوکسی تراپی برای لک صورت

کربوکسی تراپی برای لک صورت چگونه است؟ مزایای کربوکسی تراپی برای لک صورت چیست؟

لکه های پوستی از جمله شایع ترین عارضه های پوستی هستند که تقریبا همه افراد با آن مواجه اند و از آن رنج می برند زیرا لکه های پوستی صورت، ظاهر و زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار می دهند و شفافیت پوست را از بین می برند. به صورت کلی لک صورت باعث کاهش زیبایی چهره می شود.

با این وجود میتوان گفت که از بین بردن لکه های پوستی صورت مساله بسیار مهمی است و پیدا کردن راهکاری که بتوان با کمک آن از شر این لکه ها خلاص شد، بسیار حائز اهمیت است.

همینطور می توانید از خدمات پوست ما نیز استفاده کنید

به همین دلیل همکاران ما در وب سایت کلینیک مدرن تصمیم دارند که راهکاری را به شما عزیزان برای حل این مشکل معرفی کنند که این راهکار جدید کربوکسی تراپی برای لک صورت می باشد.

کربوکسی تراپی برای لک صورت چیست؟

کربوکسی تراپی برای لک صورت روشی است که در آن از کربن دی اکسید استفاده می شود و کربن دی اکسید به لایه زیرین پوست صورت تزریق می شود. علت اهمیت این روش را می توان این مساله دانست که کربن دی اکسید زمانی که به لایه زیرین پوست وارد می شود، باعث افزایش گردش خون و افزایش جنبش گلبول های قرمز می شود و به این شکل می تواند تولید کلاژن را در پوست افزایش دهد.

گذشته از آن، افزایش گردش خون حاصل از کربوکسی تراپی می تواند مواد غذایی مورد نیاز برای پوست را نیز در اختیار آن قرار دهد.

کربوکسی تراپی صورت چگونه انجام می شود؟

برای انجام این روش زمانی که فرد برای انجام عملیات به پزشک مراجعه می کند، پزشک دستگاه کربوکسی تراپی را به منبع گاز کربن دی اکسید متصل می کند و سپس با استفاده از سوزن های مخصوصی که به دستگاه متصل هستند، کربن دی اکسید را به لایه زیرین پوست در بخش هایی که لکه های پوستی در آن وجود دارند، تزریق می کند.

به این شکل مراحل کربوکسی تراپی انجام می شود و لازم به ذکر است که کربن وارد شده به بدن در این روش، به واسطه ریه از بدن خارج می شود و مشکلی را برای انسان به وجود نمی اورد.

مزایای کربوکسی تراپی برای لک صورت چیست؟

در صورتی که از روش کربوکسی تراپی برای لک صورت استفاده شود، علاوه بر اینکه میتوان لکه صورت را برطرف کرد، می توان از مزایای این روش که به شرح زیر است نیز بهره مند شد:

  • این روش فاقد هر گونه عارضه برای انسان است
  • روشی غیر تهاجمی است و به بیهوشی و جراحی نیاز ندارد
  • هیچ گونه درد، خونریزی و جراحتی در این روش وجود نخواهد داشت
  • با استفاده از این روش علاوه بر درمان لک صورت می توان به شکل همزمان مشکلات دیگر پوستی را نیز درمان کرد
  • سرعت انجام عملیات زیاد است و در مدت کوتاهی مراحل کربوکسی تراپی انجام می شود
  • هزینه مورد نیاز برای انجام این بسیار مناسب است

برای از بین بردن لکه های صورت، چند جلسه کربوکسی تراپی نیاز است؟

اشخاصی که قصد دارند از این روش برای درمان مشکلات پوستی خود استفاده کنند، باید آگاه باشند که این روش باید در چند جلسه انجام شود تا نتیجه حاصل از آن بدست آید. لازم به ذکر است که تعداد جلسات مورد نیاز برای به کار بردن این روش، برای هر فردی متفاوت است و بر اساس وضعیت فرد مشخص می شود.

بیشتر بخوانید:لیپوماتیک صورت چیست؟

به عنوان مثال: شاید برای یک فرد تنها سه جلسه کربوکسی تراپی کافی باشد، اما برای فرد دیگری نیاز به پنج جلسه کربوکسی تراپی در خصوص دریافت نتیجه مورد نظر باشد.

بهترین کلینیک پوست و مو برای کربوکسی تراپی صورت در تهران

از جمله بهترین کلینیک های پوست و مو در تهران که کربوکسی تراپی لک صورت را برای شما عزیزان با استفاده از تجهیزات پیشرفته و زیر نظر بهترین پزشکان انجام می دهد، کلینیک پوست و مو مدرن است که در صورت مراجعه به این مرکز می توانید از نتیجه کار رضایت داشته باشید.

کلام پایانی در رابطه با کربوکسی تراپی برای لک صورت

با در نظر گرفتن تمامی مطالبی که در رابطه با کربوکسی تراپی صورت برای شما عزیزان در کلینیک پوست و مو مدرن شرح دادیم، به شما عزیزان توصیه می کنیم که پیش از استفاده از این روش، با پزشک مشورت کنید تا با کمک پزشک مورد نظر خود بتوانید بهترین روش را برای از بین بردن لکه های پوستی خود انتخاب کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار