• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟

آیا قصد کاشت ابرو دارید؟ آیا می دانید کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟ برای طبیعی شدن نتیجه کاشت ابرو، کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟

همان طور که می دانید کاشت ابرو به روش های مختلفی انجام می شود که در این مطلب می خواهیم بهترین روش کاشت ابرو را به شما عزیزان معرفی کنیم. همچنین به شما  عزیزان خواهیم گفت که با توجه به شرایط شما کدام روش کاشت ابرو برایتان مناسب تر خواهد بود.

انواع روش های کاشت ابرو:

کاشت ابرو به صورت کلی به سه روش انجام می شود که انواع روش های کاشت ابرو عبارتند از:

  • روش fut
  • روش fue
  • روش sut

 

کدام روش کاشت ابرو

در میان روش های کاشت ابرو، روش sut به عنوان جدیدترین، پیشرفته ترین و بهترین روش کاشت ابرو در نظر گرفته می شود که مشکلات موجود در روش های قبلی را از بین می برد.

در صورتی که قصد دارید کاشت ابرو انجام دهید، مناسب ترین شیوه برای شما عزیزان روش کاشت ابرو sut خواهد بود.

کاشت ابرو به روش  sut چگونه است؟

در این روش پزشک ابتدا با استفاده از بی حس کننده موضعی محل مورد نظر را بی حس می کند و سپس با استفاده از تجهیزات مخصوص گرافت هایی مویی را از بانک مو برداشت می نماید و به ابرو پیوند می زند که معمولا بانک موی مورد استفاده برای کاشت ابرو در این روش بانک موی اطراف گوش است، زیرا موهای موجود در این بخش شباهت بیشتری به تار موهای ابرو دارند و در نتیجه ظاهر طبیعی تری را برای اشخاص ایجاد می کنند.

مزیت های کاشت ابرو SUT  در مقایسه با روش های دیگر چیست؟

به صورت کلی دلایلی که باعث می شوند تا کاشت ابرو SUT به عنوان بهترین روش کاشت ابرو در نظر گرفته شود، از قبیل زیر می باشد:

عدم دخالت دست و برداشت و کاشت گرافت ها با استفاده از تجهیزات مخصوص:

در کاشت ابرو به این روش، از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته پزشکی برای برداشت گرافت های مو و پیوند آن استفاده می شود که در این صورت نیازی به دخالت دست نیست و تمامی این مراحل با استفاده از دستگاه ها صورت می گیرد.

عدم دخالت دست و برداشت گرافت ها با استفاده از تجهیزات پزشکی باعث می شود که گرافت های مویی کمتر دچار آسیب شوند و از تعداد بیشتری از آنها بتوان برای پیوند ابرو استفاده کرد.

میزان درد و خونریزی بسیار کم:

از آنجایی که در این شیوه استفاده از دستگاه های پیشرفته باعث می شود تا میزان آسیب دیدن گرافت های مویی به حداقل برسد، میزان درد و خونریزی نیز در فرد کاهش پیدا می کند زیرا تعداد کمتری گرافت مویی باید از بانک موی او برداشته شود.

خط رویش کاملا طبیعی:

کاشت ابرو به روش SUT به گونه ای است که خط رویش ابرو ها کاملا طبیعی هستند زیرا تمامی مراحل کاشت بدون دخالت دست انجام می شوند و به همین ترتیب نظم و ترتیب بیشتری در کاشت ابرو وجود خواهد داشت. به همین دلیل یکی دیگر از مسائلی که باعث می شود تا کاشت ابرو به روش SUT بهترین روش کاشت ابرو در نظر گرفته شود، ایجاد ظاهر طبیعی تر در ابرو ها خواهد بود.

کاشت ابرو با استفاده از روش های FUE و FUT :

برای بسیاری از اشخاص این سوال به وجود می آید که اگر تمایل به پرداخت هزینه کمتر برای کاشت ابرو داشته باشیم، کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفته شود که در چنین شرایطی که افراد تمایل به پرداخت هزینه کمتر دارند و نمی توانند هزینه کاشت ابرو به روش SUT را تامین کنند، بهتر است که از کاشت ابرو به روش های FUE  و یا FUT برای پیوند ابرو های خود استفاده نمایید زیرا این روش ها دارای هزینه کمتری در مقایسه با روش SUT می باشد.

کلام پایانی:

پس با توجه به مطالبی که در این مقاله برای شما عزیزان ذکر شد، به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم که اگر قصد کاشت ابرو دارید، بهترین روش کاشت ابرو برای شما روش کاشت ابرو SUT خواهد بود، مگر اینکه از عهده پرداخت هزینه آن بر نیایید که در این صورت باید از روش های قدیمی تر برای کاشت ابرو استفاده کنید.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار