• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد

کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد شامل چه کسانی میشود؟تمایل به زیبایی تنها به ویژگی های ظاهری اکتفا نکرده و حذف موهای زائد نیز بخشی از زیبایی و ظرافت فردی به شمار می رود. پرتوهای نوری مستقیم در شیوه لیزر درمانی، فولیکول های مو را از بین برده و رشد موهای زائد برای همیشه متوقف خواهد شد. اما چه کسانی برای لیزر درمانی مناسب بوده و عملکرد لیزر بر روی انواع پوست ها چگونه است؟

در کلینیک پوست و مو مدرن قصد داریم که در رابطه با کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد با شما عزیزان صحبت کنیم تا در صورتی که کاندید مناسب برای انجام این کار هستید، از آن مطلع شوید.

همینطور میتوانید ازدیگر خدمات ماکه سامل کاشت موی طبیعی و کاشت ریش و سبیل میشود نیز استفاده کنید.

لیزر موهای زائد

یکی از پر طرفدارترین شیوه های حذف موهای ناخواسته بدن، لیزر درمانی است. در سال های اخیر، حذف موهای زائد بدن به واسطه لیزر، نسبت به روش هایی همانند وکس، شیو یا ژیلت محبوبیت بسیاری در بین افراد به خود اختصاص داده است. آگاهی کامل از جوانب لیزر موهای زائد و کاندیداهای مناسب این شیوه، شما را برای انتخاب دستگاه لیزر مناسب کمک خواهد کرد.

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

نازل دستگاه لیزر، نور را به فولیکول های مو شناسائی شده، نفوذ داده و سبب سوختن ریشه مو می شود. هر نوع موهای بدن، چرخه رشد و استراحت متفاوتی داشته که در یک زمان مشخص تعدادی از آن ها در فاز استراحت قرار گرفته و تعدادی در فاز استراحت.

نازل نور، به واسطه رنگ ملانین فولیکول های مو را شناسائی می کنند. در صورتی که موهای تیره داشته باشین، بهترین نتیجه گیری را از جلسات لیزر موهای زائد دارید.

کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد چه کسانی هستند؟

موهای زائد به دو دلیل عمده هورمونی و غیر هورمونی شکل می گیرند. موهای زائد ناشی از اختلالات هورمونی حتی به روش لیزر نیز قابل درمان نبوده و پس از جلسات لیزر، امکان رشد مجدد و یا افزایش ضخامت آن ها وجود دارد. کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد، شامل گروه های فردی زیر است:

  1. – افرادی که از داروهای خاص هورمونی و یا شیمیایی استفاده نمی کنند.
  2. – سابقه گوشت اضافه یا کلوئید در محل لیزر وجود نداشته باشد.
  3. – عدم سابقه عفونت و جوش های چرکی در محل لیزر
  4. – افراد با نواحی برنزه
  5. – افرادی با پوست روشن و موهای تیره
  6. – عدم بارداری و شیردهی در زنان

بیشتر بخوانید:مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد

  1. – قابلیت استفاده برای تمامی نقاط بدن
  2. – اثرات طولانی مدت و گاها دائمی
  3. – جلوگیری از سوختگی و احساس درد نسبت به سایر روش های قدیمی

توصیه های قبل از لیزر موهای زائد

  1. – شرایطی همانند بارداری، شیردهی و اختلالات هورمونی باید با تعهد شخص لیزر انجام شود.
  2. – اطلاع از مصرف داروهائی همانند راکوتان، ماینوکسیدیل و …
  3. – اطلاع و مشورت با پزشک در صورت بیماری های عصبی و انواع کیست یا حساسیت های فیزیکی بدن
  4. – اطلاع تکنسین از وضعیت تزریق ژل یا فیلر در نواحی لیزر

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

معمولا 6 الی 8 جلسه لیزر با فاصله زمانی 40 تا 45 روزه، بهترین نتیجه را برای حذف موهای زائد به دنبال دارد. موهایی که در فاز رشد قرار می گیرند، به طور یکسان عملکرد نداشته و گاها برخی از ریشه ها، رشد کمی داشته و برخی دیگر رشد بیشتری دارند. تا زمانی که ریشه تمامی موهای زائد از رشد متوقف نشده و پیاز آن سوزانده نشود، جلسات لیزر درمانی ادامه خواهد داشت.

آیا افراد مسن، گزینه ای مناسب برای لیزر درمانی هستند؟

خوشبختانه، لیزر موهای زائد محدودیت سنی نداشته و افراد در رده های سنی متفاوت از این تجربه خوب استفاده می کنند. در سنین بالا معمولا رشد بیش از حد موهای زائد به خصوص در کنار لاله گوش آقایان، ناراحت کننده بوده و همواره به دنبال راهی برای درمان سریع آن ها هستند. پرتوهای نوری لیزر سبب توقف رشد طولی موها در سنین بزرگسالی و افراد مسن می شود.

نتیجه گیری

در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در جهان، دستگاه الکساندریت بوده که قابلیت تنظیم طول موج و انرژی دارد. این دستگاه متناسب با هر نوع پوست و مو بوده و سیستم خنک کننده و کلینگ بسیار قوی جزئی از مزیت های عالی این دستگاه به شمار می رود. اگر موهای کرکی و نازکی دارید، استفاده از دستگاه ICE Plutinum با تغییر فرکانس مناسب برای پوست و مو به راحتی موهای زائد را از بین می برد. عملکرد دستگاه های لیزر در حذف موهای زائد یکسان بوده و تنها تفاوت های ساختاری آن با توجه به نوع پوست و مشخصات فیزیکی فرد تعیین می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار