• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو سلبریتی ها

آیا می دانید منظور از سلبریتی چیست؟ آیا می دانید کاشت مو سلبریتی ها چگونه است؟ آیا سلبریتی ها هم کاشت مو انجام می دهند؟

تمامی اشخاص مشهور و معروف در سطح یک کشور و یا در سطح جهان که در زمینه هایی از قبیل: موسیقی، ورزش، رسانه، مدل، بازیگری، ادبیات مذهبی و سیاست فعالیت دارند را سلبریتی می نامند که در این مطلب قصد داریم در رابطه با کاشت مو سلبریتی ها با شما عزیزان صحبت کنیم.

آیا سلبریتی ها هم کاشت مو انجام می دهند؟

ستاره ها از آنجایی که اشخاص معروف و مشهوری هستند و زندگی آنها بسیار در دید عموم مردم قرار دارد، همچنین با توجه به شغلشان به زیبایی ظاهری خود بسیار اهمیت میدهند و انواع جراحی های زیبایی در بین این طبقه از افراد جوامع مختلف بسیار زیاد است.

پر استفاده ترین جراحی های زیبایی که افراد معروف انجام می دهند، عبارتند از: جراحی پلاستیک، جراحی بینی، بوتاکس و پروتز لب و گونه و کاشت مو و …

تمامی این جراحی ها در سراسر جهان توسط سلبریتی ها انجام می شوند که ستارگان و افراد معروف های ایرانی نیز از این موضوع بی بهره نمانده اند.

کاشت مو سلبریتی ها چگونه است؟

کاشت مو طبیعی برای معروف نیز مانند سایر مردم عادی انجام می شود. برای کاشت مو افراد معروف ها ابتدا باید وضعیت شخص توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیرد و سپس زمان جراحی برای او مشخص گردد.

در زمان تعیین شده برای شخص، بیمار باید به پزشک مورد نظر مراجعه کند و کاشت مو را انجام دهد که پیش از هر کاری ابتدا بی حسی موضعی برای فرد انجام می شود و سپس بر اساس الگوی مورد نظر و روش کاشت در نظر گرفته شده، گرافت های مویی از بانک مو برداشته می شوند و به محل مورد نظر پیوند می گردند.

کاشت مو افراد مشهور ایرانی: گروهی از سلبریتی های ایرانی که کاشت مو را انجام داده اند، عبارتند از:

احسان علیخوانی ، شیث رضایی، محمد علیزاده، حمید لولایی، برزو ارجمند، پرویز مظلومی و ….

که نتیجه حاصل از کاشت مو در این افراد را می توان در اینترنت به راحتی مشاهده کرد و ظاهر آنها را با قبل از کاشت موی آنها مقایسه نمود.

در رابطه با کاشت مو این افراد لازم به ذکر است که حتی بانوان مشهور نیز در سراسر جهان و در ایران می توانند برای ترمیم موهای از دست رفته خود کاشت مو انجام دهند.

کاشت مو افراد معروف در چه مراکزی انجام می شود؟

سلبریتی ها نیز برای کاشت مو به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند، اما از آنجایی که این افراد به مساله زیبایی خود حساس تر از سایر اعضای جامعه هستند، برای کاشت مو به بهترین کلینیک های زیبایی در حوزه کاشت مو مراجعه می کنند تا به بهترین شکل ممکن و با بهره گیری از تخصص و تجربه پزشکان حرفه ای کاشت مو برای آنها انجام شود.

در این خصوص باید بگوییم که کلینیک های زیبایی مخصوص این افراد به گونه ای است که اشخاصی نیستند هم می توانند برای کاشت مو به آنجا مراجعه کنند، اما هزینه مورد نیاز برای کاشت مو در این مراکز شاید بسیار بیشتر از کلینیک های دیگر باشد.

هزینه کاشت مو سلبریتی ها:

در رابطه با هزینه کاشت افراد معروف نیز باید گفته شود که چون سلبریتی ها به بهترین مراکز برای کاشت مو مراجعه می کنند، معمولا هزینه بسیار بالاتری را در این زمینه پرداخت می کنند اما لازم به ذکر است که علت صرف هزینه بیشتر برای کاشت مو توسط این افراد، شهرت آنها نخواهد بود بلکه علت هزینه بالاتر برای آنها تنها بهره بردن از امکانات و تجهیزات و مهارت پزشکان متخصص تر است.

سخن آخر:

موضوعاتی که در خصوص کاشت مو افراد معروف برای شما عزیزان ذکر شد، اهمیت کاشت مو در جامعه را نشان می دهد و با انجام این امور زیبایی توسط اشخاص مشهور جامعه، اشتیاق افراد عادی نیز برای کاشت مو بیشتر می گردد و در نتیجه استقبال برای کاشت مو در جامعه به همین شکل افزایش پیدا می کند، زیرا معمولا مردم عادی در هر جامعه ای پیرو و دنباله رو سلبریتی های مورد علاقه خود هستند و آنها برایشان حکم یک الگو را خواهند داشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار