• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو در سال 2020

 تغییرات کاشت مو در سال 2020

کاشت مو یکی از مهم ترین دغدغه افرادی است که تمام یا قسمتی  از مو های خود را از دست داده اند. از دست دادن مو ها ممکن است دلایل بسیاری داسته باشد که از جمله می توان به بیماری قارچی ، وراثت و … اشاره کرد. اما در سال های اخیر روش های نوینی برای بازگرداندن مو ها به افراد به وجود آمده است که با استفاده از  تجهیزات مختلف امکان پذیر است کاشت مو در سال 2020 تغییرات بسیار زیادی داشته و هم از نظر قیمت و هم کیفیت توانسته است دچار تغییراتی شود.

کلینیک تخصصی ما آماده است تا کاشت مو در سال 2020 را با ابزار پیشرفته و تکنولوژی مدرن برای شما مشتریان محترم انجام دهد. بزرگ ترین هدف ما بر گرداندن مو های آسیب دیده شما بدون هیچ گونه عوارض و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کاشت مو در سال 2020 است.

روش های کاشت مو در سال 2020  

کاشت مو در سال 2020 توانسته است تغییرات زیادی داشته باشد. تغییراتی که منجر به اقزایش کیفیت شده و در نتیجه افراد با رضایت بیشتری از آن سخن می گویند. در کلینیک ما کاشت مو به روش های fit ، کاشت مو به روش FUT ، ترکیبی از این دو روش و همچنین کاشت مو به روش اس یو تی (sut) و روش BHT انجام می گیرد. که از بین این روش ها روش ترکیبی fit و FUT از سایر روش ها گران قیمت تر هستند زیرا مو های بیشتری در این روش نسبت به سایر روش ها پیوند داده می شود.

جدید ترین روش کاشت مو

در سال های اخیر دانشمندان توانسته اند روشی را برای کاشت مو پیدا کنند که با استفاده از سلول های بنیادی امکان پذیر می باشد. این روش کاشت مو در سال 2020 بهترین روش کاشت مو بوده و حتی برای افرادی که نمی توانند از سایر روش ها استفاده کنند نیز مناسب می باشد. همانطور که می دانید سلول های بنیادی می توانند در آزمایشگاه فولیکول های لازم برای مو های شما را رشد دهند.

 روش کاشت مو با استفاده از سلول های بنیادی در حال توسعه است و شاید بتوان گفت اوج این روش در سال  2020 خود را در معرض نمایش قرار خواهد داد. با توجه به عملکرد سلول های بنیادی انتظار می رود که زخم های حاصل از عمل با این روش بعد از یک هفته به طور کامل ترمیم شده و بیمار عملا دوره نقاهتی نخواهد داشت.

کاشت مو در سال 2020

 

روش نوین دیگر با عنوان میکرو گرافت

یک روش نوین دیگر کاشت مو روش میکرو گرافت است. در این روش بعد از کاشت به روش  اس یو تی از یک دستگاه اتوماتیک استفاده می شود و مو ها را با ظرافت بسیار بالا می کارد بدن این که شاهد خونریزی باشیم. به دلیل ظرافت در این روش مو ها بسیار طبیعی جلوه می دهند زیرا به صورت خیلی ظریف روی سر کاشته شده اند. روش میکرو گرافت که از روش های نوین در سال 2020 است تنها در کلینیک های تخصصی انجام می شود و باید با استفاده از دستگاه های مطمئن و روش های بهداشتی باشد.

با این روش می توانید به تراکمی بسیار بیشتر از روش های اف آی تی و اف یو تی دست پیدا کند در این روش نقاطی که قصد داریم در آن مو بکاریم به طور کامل بی حس شده و در نتیجه بیمار هیچ دردی را در سر خود حس نخواهد کرد. در این روش موها متراکم بوده و در ناحیه یک سانتی متر مربعی کار انجام می شود بنابراین مو ها به هیچ وجه حالت عروسکی نخواهد داشت. همچنین روش میکرو در یک جلسه انجام می شود و نیاز نیست بیمار به طور مکرر به کلینیک مراجعه نماید. همچین دوران بهبودی بعد از کاشت مو نیز اهمیت بسیار بالایی را پیدا کرده است که باید بدان توجه کرد.

ارتباط با ما

شما می توانید جهت اخذ مشاوره با کلینیک ما در ارتباط باشید. همچنین ما آماده هستیم تا با روش های مختلف کاشت مو در خدمت شما هموطنان گرامی باشیم. ما با استفاده از ابزار مدرن و تکنولوژی پیشرفته با پزشک متخصص هدف خود را در خدمت رسانی به شما عزیزان در احیای زیبایی شما و ارائه خدمات پوست و مو قرار داده ایم و در تلاش هستیم تا با بهترین روش ها و مناسب ترین هزینه ها در خدمت شما باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار