• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو در ترکیه

کاشت مو

ریزش مو و مهمتر از آن، یافتن بهترین راه درمان جهت رسیدن به نتیجه مطلوب، برای اکثر افرادی که دچار آن شده اند بعنوان دغدغه ای است که میتواند در روحیات افراد تاثیر فراوانی داشته باشد. ریزش موهای افراد اساسا شامل دلایل مختلفی بوده وبطورحتم دارای راههای درمانی متفاوتی میباشد.

یکی از راههای درمان چنین معزلی که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و باعث شده کلینیک های درمان ریزش مو، همیشه میزبان تعداد زیادی از متقاضیان کشت مو باشند، همان کاشت مو میباشد که بعنوان درمانی کارآمد، طرفداران فراوانی دارد.

این روش بیشتر در میان اشخاصی محبوبیت دارد که علت ریزش موی آنها جنبه ی ارثی دارد و به طبع، تنها چاره ی این افراد، کاشت مو میباشد. ریزش مو ارثی یکی از رایج ترین انواع می باشد. ناگفته نماند که امروزه، تعدادی ازمتقاضیان، به کاشت مو در ترکیه روی آورده اند.

کاشت مو در ترکیه

بسیارند کسانی که به خاطر دلایلی که در سر خود می پرورانند، به کاشت مو در ترکیه، اشتیاق زیادی نشان می دهند و خواهان کاشت موهای خود در این کشور میباشند. با توجه به این موضوع که کشور ترکیه در قاره ی اروپا، از نظربعد مسافت، نزدیک ترین کشور است و به دلیل ارزان بودن اجناس، معروف میباشد

بنابراین گاهی متقاضیان کاشت، با در نظر گرفتن چنین دلایلی، رهسپار این کشور شده و به کاشت مو در ترکیه، اقدام میکنند. علاوه بر این، چنین افرادی این باور را دارند که ترکیه، دارای خدمات پزشکی بالاتری نسبت به ایران بوده و بسیار مجهزتر می باشد و حتی کاشت مو به روش بهتر یا کارآمدتر در این کشور انجام میگیرد

در رابطه با هزینه کاشت مو نیز، ترکیه را بعنوان کم هزینه ترین کشور، جهت انجام کاشت مو و سایر اعمال زیبایی، میدانند.

با توجه به چنین تفکراتی که متقاضیان کاشت مودرترکیه دارند، نتیجه میگیریم که چنین افرادی بدون اطلاع از روش های جدید کاشت مو در ایران و بدون انجام مشاوره های مطلوب با کارشناسان مستقردرکلینیک های کاشت مو، اغلب با نارضایتی مواجه شده و خود را متحمل پرداخت هزینه های گزاف میکنند.

زیرا تمام این باورها که دررابطه با کاشت مو در ترکیه دارند، کاملا بلعکس می باشند و بهترین کاشت مو با تمام شرایط مطلوب و بالاترین کیفیت در ایران انجام خواهد گرفت.

 

کاشت مو

کاشت مو

شیوه ی کاشت مو در ترکیه

کسانی که با ریزش مو،علی الخصوص آنهایی که به خاطر الگوی ارثی، دچار چنین حالت ناخوشایندی می شوند، مطلع هستند که کاشت مو همیشه به روش جراحی انجام گرفته است و بیماررا غالبا با عوارض بعد از عمل وسایر مشکلات دیگر مواجه می کند. بر همین اساس، کارشناسان کاشت مو، با تلاش و پشتکار خود، شیوه ی کاشت مو را به روش کاشت نوین، تبدیل کرده اند.

در چنین روشی کاشت مو به سهولت و با صرف کم ترین زمان و هم چنین بدون انجام جراحی و تحمل درد و دوره ی نقاهت طولانی و…انجام میگیرد.

کاشت مو درترکیه و کاشت مو در ایران به صورت پیوند طبیعی صورت می گیرد، با این معنی که: برای افراد متقاضی، محل برداشت کاشت مو، بانک موهای طبیعی، خواهد بود و این روش مزایای زیادی نسبت به انجام عمل جراحی  جهت کاشت، دارد، زیرا تمام افرادی که با ریزش مو مواجه اند

قادر خواهند بود کاشت مو را با روش جدید و پیشرفته ای به نام SUT ) ) انجام دهند. دیگر ویژگی عالی این روش این است که: موها فقط  با گذراندن یک جلسه، کاشته میشوند.

با توجه به این نکات، باید به ایرانی های عزیز، این مژده را داد که کاشت مو به روش SUT، در تهران انجام میگیرد و متقاضی را از صرف هزینه های سنگین سفر،هزینه ی بالای کاشت مو در ترکیه و مشکلات دیگر، رها میکند.

علاوه بر این، تهران دارای کلینیکی است که علاوه بر کاشت مو با متد جدید، فعالیت ترمیم مو را نیز انجام می دهد. بنابراین نتیجه میگیریم که کاشت مو در ایران دارای مزایای فوق العاده و بالاتری نسبت به ترکیه دارد.

هزینه ی کاشت مو در ترکیه

هزینه های کاشت مودر ترکیه، گزاف هستند و قطعا نسبت به صرف هزینه ی کاشت در ایران، چند برابرخواهد بود. درنتیجه توصیه ما به کاربران این خواهد بود که بجای متحمل شدن هزینه های فراوان جهت کاشت مودرترکیه،

با خاطری آسوده و مطمئن، انجام چنین کاری را به مشاوران ومتخصصان کاشت مو در کلینیک های ایرانی، بسپارند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار