• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو به روش تکثیر پیاز مو

زیبایی و پر پشتی مو یکی از نقاط عطف زیبایی شخص است. ریزش مو مسئله ای فراگیر بوده که حتی فکر کردن و استرس آن نیز، مشکل را حادتر خواهد کرد. افراد برای زیبایی موهای خود روش های متعددی از جمله: انواع قرص ها و محلول های تقویتی، روش های خانگی و کاشت مو را امتحان می کنند. کاشت مو به روش تکثیر پیاز مو، بهترین و کارآمد ترین درمان ریزش مو و پرپشتی محسوب می شود.

برای آشنا شدن با این روش جدید ترمیم مو با ما در کلینیک پوست و مو مدرن همراه باشید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو میشود نیز استفاده کنید.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو در واقع جا به جایی مو از ناحیه ای که بیشترین فولیکول مو دارید به ناحیه ای فاقد مو. عمل زیبایی کاشت مو باعث شده تا فولیکول های آسیب دیده مو، ترمیم شده و پس از آماده سازی گرافت ها( فولیکول های مو)، در ناحیه مورد نظر کشت می شود و در نهایت شبیه موی طبیعی رشد خواهد کرد.

کاشت مو به روش تکثیر پیاز مو، یک روش ترمیمی

کاشت موی طبیعی بدلیل برداشت فولیکول های موی سر، کاری تخصصی و دردناک محسوب می شود. در کاشت مو با استفاده از روش تکثیر پیاز مو، فولیکول های کمی برداشت شده و در آزمایشگاه های مخصوص پرورش داده خواهد شد. پس از پرورش فولیکول ها، وارد فاز زایشی شده و با کاشت روی سر، تراکم موها را افزایش خواهند داد.

فولیکول های برداشت شده از سطح سر، در آزمایشگاه به طور مصنوعی دستکاری شده و سلول های آن دست خوش تغییرات می شود. مزایای این روش تکثیر نسبت به دیگر روش های کاشت مو بیشتر بوده و ظاهری کاملا طبیعی دارد.

کاشت مو به روش تکثیر پیاز مو، دلیل حساسیت بالایی که در روند تکثیر سلول ها داشته؛ کمتر کلینیک زیبایی وجود داشته که این عمل ترمیمی را انجام می دهند. انجام کاشت مو به روش تکثیر پیاز مو، نیازمند آزمایشات تخصصی قبل از عمل بوده که تحت نظر پزشک متخصص انجام می شود.

نکات کاشت مو به روش تکثیر پیاز مو

کاشت مو با روش تکثیر پیاز مو مناسب افرادی بوده که  بانک موی کمی دارند. با برداشت حجم کمی از بانک مو و پرورش آن، تراکم بالایی به موها داده می شود. این روش درمانی کاملا سرپایی بوده و بدون نیاز عمل جراحی است. در این شیوه بافتی از پوست برداشت شده و برای جداسازی فولیکول های آن به آزمایشگاه فرستاده خواهد شد. هنگامی که سلول های پیاز مو به خوبی رشد کردند، برای پیوند به کلینیک فرستاده می شود. طول دوره رشد شلول های پیوندی با توجه به جنس مو و ویژگی های بدنی فرد متغیر است.

اقداماتی برای بعد از کاشت مو به روش تکثیر پیاز مو

برای نتیجه دلخواه باید نکات زیر را بعد از کاشت مو رعایت کنید.

  • جلوگیری از استحمام بعد از کاشت مو
  • عدم استفاده از اتو، سشوار و هرگونه ماسک مو بعد از کاشت مو
  • عدم لمس ناحیه کاشت شده بدلیل آسیب رساندن به فولیکول های مو
  • عدم استفاده از کلاه بر روی سر و ایجاد یک فضای خفه و بدون اکسیژن برای موها
  • فرد پس از کاشت مو نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد.

مزایای کاشت مو به روش تکثیر پیاز مو

در این روش بدلیل حساسیت بالایی که دارد، تعداد فولیکول های کمی برداشت شده؛ و به همین جهت، امکان عفونت و درد کمتری بعد از برداشت فولیکول ها نسبت به سایر روش های کاشت مو وجود دارد. عدم باقی ماندن جای زخم و اسکار از دیگر مزیت های بسیار خوب این شیوه است.

بیشتر بخوانید:آب پیاز چگونه به رشد مو کمک می کند؟

فولیکول های پیوند زده در این روش، رشدی بالا و بسیار طبیعی داشته که در زیبایی و جذابیت چهره شخص تاثیر بالایی دارد. موهای کاشت شده در این روش، به صورت دائمی رشد کرده و در جای خود باقی می مانند. حجم بالای موهای ترمیم شده بعد از کاشت مو به روش تکثیر پیاز مو، نسبت به روش های دیگر بیشتر است.

سخن پایانی

امروزه هزاران نفر در سراسر دنیا متقاضی کاشت مو هستند. روش های نوین مختلفی برای کاشت مو به کمک افراد آمده، که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. جنس و ضخامت موها در انتخاب روش کاشت مو تاثیر بسیاری دارد. تکثیر پیاز مو، نوعی شیوه نو ظهور برای کاشت مو بوده که به واسطه مزایای زیادی که دارد، محبوبیت بالایی را به خود اختصاص داده است. در این شیوه امکان رشد موهای ظریف با ضخامت کم نیز امکان پذیر است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۹ رای

Subscribe
Notify of
guest
3 نظرات
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
محسن نظری
محسن نظری
2 years ago

سلام وقتتون بخیر می خوام کاشت مو رو انجام بدم

موبایل
9179550624
علی شاوردی
علی شاوردی
1 year ago

بله

موبایل
9019101133
این روش کی درایران اجرا میشه
این روش کی درایران اجرا میشه
11 months ago

این روش کی درایران اجرا میشه

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار