• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی

آیا کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی امکان پذیر است؟ کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی مناسب چه افرادی است؟

خداوند انسان ها را به گونه ای آفریده است که هر فردی دارای چهره منحصر به فرد خود باشد.

بعضی از افراد دارای پیشانی بلند هستند و برخی دیگر دارای پیشانی کوتاه. برخی موهای کم پشتی دارند و برخی دیگر موهای پرپشت و به همین شکل تمامی اجزای صورت افراد مختلف با هم تفاوت دارد به گونه ای که هیچ فردی در جهان کاملا شبیه به فرد دیگر نیست.

حال در این میان با پیشرفت تکنولوژی روش هایی به وجود آمده اند که با کمک آنها افراد مختلف می توانند تغییراتی را در ظاهر خود انجام دهند و چهره خود را به شکلی که می خواهند تبدیل کنند.

کاشت مو یکی از این تکنیک های جدید است که مشکلات بسیاری از افراد را در خصوص کم پشتی موها و ریزش مو حل کرده است. امروزه عده زیادی از انسان ها از این روش برای کوتاه کردن پیشانی خود استفاده می کنند که در کلینیک مدرن که مجموعه ارائه دهنده خدمات پوست و مو است، قصد داریم در خصوص این مساله کاملا با شما صحبت کنیم.

کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی

عده بسیار زیادی از افراد از بلند بودن پیشانی خود ناراضی هستند و تمایل دارند که پیشانی کوتاه تری داشته باشند. علاوه بر آن بسیاری از افراد در قسمت جلویی سر خود ریزش مو پیدا کرده اند که بر اساس این ریزش مو، پیشانی آنها بلند شده  و آثار ریزش مو در آنها پدیدار گشته است.

چنین افرادی برای حل مشکل خود می توانند از روش کاشت مو استفاده کنند و با کاشت مو پیشانی خود را کوتاه کنند.

کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی چگونه انجام می شود؟

برای انجام شدن این تکنیک، پزشک در ابتدا الگوی مورد نظر را بر روی قسمت جلویی سر فرد و در نواحی پیشانی طراحی می کند و سپس از بی حس کننده موضعی برای شخص مورد نظر استفاده می کند که پس از بی حس شدن سر، پزشک می تواند برای انجام عملیات مورد نظر وارد کار شود.

در این مرحله باید گرافت های مو از بانک موی پشت سر فرد مورد نظر برداشته شوند و به نواحی مورد نظر پیوند زده شوند. با انجام این عملیات شخص مورد نظر می تواند ظاهر مورد علاقه خود را به دست آورد و پیشانی خود را کوتاه کند.

بهترین کاندیدای کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی

از جمله بهترین کاندیدای استفاده از این روش می توان به افراد زیر اشاره کرد:

  • اشخاصی که پیشانی آنها به میزان بسیار زیاد و غیر عادی بلند است
  • افرادی که در نواحی اطراف گوش، شقیقه ها و قسمت بالایی پیشانی دچار ریزش مو شده اند و یا فاصله تارهای مویی آنها از هم در این بخش ها زیاد است
  • افرادی که مایلند تا فرم پیشانی خود را تغییر دهند

دریافت نتیجه حاصل از کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی

مساله مهمی که در رابطه با استفاده از این روش برای کوتاه کردن پیشانی باید مطرح کنیم این است که تمامی اشخاصی که از این روش برای کوتاه کردن پیشانی خود استفاده می کنند، باید به میزان کافی صبور باشند زیرا این روش به نحوی است که نتیجه حاصل از آن به صورت آنی قابل دریافت نیست بلکه دریافت نتیجه آن زمان بر است.

بیشتر بخوانید:بهترین سن برای کاشت مو

به عبارت دیگر اگر مایل به استفاده از این روش هستید، باید آگاه باشید که نتایج حاصل از کاشت مو پس از 6 ماه قابل مشاهده است و نهایتا باید یک سال برای دریافت این نتیجه صبر کنید.

مزایای کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی

  • این روش فاقد درد و خونریزی است و تحت بی حسی موضعی انجام می شود
  • کاشت مو روشی دائمی است و نتایج حاصل از آن تا پایان عمر می ماند
  • در این روش از موهای طبیعی خود شخص استفاده می شود و در این صورت هیچ حالت غیر طبیعی برای افراد ایجاد نمی شود
  • بعد از کاشت مو افراد می توانند به فعالیت های مورد نظر خود ادامه دهند
  • هیچ گونه محدودیتی برای اشخاص بعد از کاشت مو ایجاد نمی شود
  • تراکم کاشت مو بسیار بالاست
  • و….

کلام پایانی در رابطه با کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی

با در نظر گرفتن مطالب ارائه شده برای شما عزیزان می توان از این مقاله نتیجه گرفت که استفاده از روش کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی بهترین روش خواهد بود. برای انجام این روش کلینیک مدرن در خدمت شماست و آمادگی ارائه خدمات مورد نظر را به شما عزیزان دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار