• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو برای پیشانی های بلند؛ راه ها و روش های آن

کاشت مو برای پیشانی های بلند یک تکنیک جراحی است که فولیکول‌های مو را از یک قسمت بدن به نام محل اهداکننده به قسمتی از بدن که به عنوان محل دریافت‌کننده نامیده می‌شود، برداشته می‌شود. این تکنیک در درجه اول برای درمان طاسی با الگوی مردانه استفاده می شود.

همچنین می توان از کاشت مو برای ترمیم مژه ها، ابروها، موهای ریش، موهای سینه، و… استفاده کرد. به عبارت دیگر، کاشت مو برای پیشانی های بلند روشی است برای انتقال مو به ناحیه ای که نازک یا طاس است. کاشت مو برای پیشانی های بلند و برای افراد مبتلا به طاسی دائمی مناسب است اما معمولاً برای افرادی که انواع دیگر ریزش مو دارند، مانند نوعی که باعث ایجاد لکه های طاسی می شود (آلوپسی آره آتا) مناسب نیست.

افرادی که از سلامتی کامل برخوردار هستند، مشکلات حاد پزشکی ندارند، آلرژی شدید ندارند و… می‌توانند نتایج خوبی را از این عمل برای خودشان متصور شوند.

به صورت کلی، یک سری شرایط مناسب و مطلوب شما را به عنوان یک مورد مناسب (کاندیدا) برای این عمل نشان می دهد؛ مواردی مانند: رنگ مو، تراکم مو، بافت مو، ضخامت مو، انعطاف پذیری فرق سر، سن کاشت مو، شرایط سلامتی، سبک زندگی و… .

 

 

 

کاشت مو برای پیشانی های بلند چگونه است؟

برای عمل کاشت مو برای پیشانی های بلند با استفاده از روش‌ برداشت واحد فولیکولار (FUE) یا پیوند / انتقال واحد فولیکولی (FUT)  می‌توان به نتایج عالی دست یافت. در انتخاب روش باید نیازها ، ملاحظات و ترجیحات منحصر به فرد بیمار را در نظر گرفت.

یکی از جدید ترین روش ها نیز تکنیک میکرو فیت است. اساس این روش همان روش FIT است اما با کمک ابزارها و دستگاه های دقیق تر و ظریف تر انجام می شود.

از مزایای کاشت مو برای پیشانی های بلند میتوان به ظاهر بهتر، مزایای روانشناختی مثل اعتماد به نفس و حس خود دوست داشتن، امنیت، توانایی رشد مجدد مو و… اشاره کرد. همچنین تک جنسیتی بودن این عمل، یکی از مهم ترین و موثر ترین مزایای آن محسوب میشود.

 

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو در مدرن کلینیک

 

 

کاشت مو برای پیشانی های بلند

 

 

دوره بهبودی این عمل کمتر از سایر عمل های زیبایی می باشد و همین امر، در کنار هزینه های آن، باعث محبوبیت آن شده است. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت راهنمایی و مشاوره، با مشاوران مجرب ما در مدرن کلینیک ارتباط برقرار کنید.

یکی از چالش های مهم دکتران شاخه زیبایی و همچنین بیماران، عمل کاشت مو برای افرادی است که دارای پیشانی بلند هستند. البته با پیشرفت علم این عمل آسان تر شده است و عمل هایی تحت عنوان کوتاهی پیشانی (Forehead Reduction Surgery) به همراه روش های گفته شده برای این موارد انجام می شود.

این عمل هم برای آقایان و هم بانوان انجام می شود و طی آن با کاشت مو برای پیشانی های بلند، میزان بلندی آن کاهش پیدا می کند.

 

بیشتر بخوانید : کاشت ریش و سبیل در مدرن کلینیک

 

 نقش جراح پلاستیک در کاشت مو 

 

  1. خط رویش مو و ناحیه پیشانی که قرار است برداشته شود با یک مارکر پوستی جراحی مشخص می شود.
  2. کل پیشانی، از خط رویش مو تا بالای ابروها، با استفاده از بی حس کننده موضعی بی حس می شود.
  3. یک برش در امتداد ناحیه مشخص شده پیشانی و خط رویش مو ایجاد می شود (که به آن برش بر اساس میزان بلندی دلخواه است). جراح با دقت پوست را از بافت همبند زیرین جدا کرده و ناحیه ای را که برای برداشتن علامت گذاری شده است برش می دهد.
  4. سپس برش بالایی در امتداد خط رویش مو به سمت پایین کشیده می شود تا به برش پیشانی بپیوندد. این شکاف را می‌بندد و پیشانی را کوتاه می‌کند.
  5. پوست به گونه ای به هم بخیه می شود که تشکیل اسکار را به حداقل می رساند و با رشد مجدد مو تقریباً به طور کامل توسط خط رویش مو پنهان می شود.

هزینه انجام عمل کاشت مو برای پیشانی های بلند به مواردی مثل میزان تراکم موی مورد نظر، تعداد گرافت های برداشته شده از ناحیه بانک مو، میزان تجربه و مهارت پزشک، تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده و.. مرتبط است که شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر چه در رابطه با هزینه های این عمل و چه در رابطه با پروسه های انجامی، با مشاوران خبره مدرن کلینیک تماس حاصل فرمایید.

در آخر اینکه موی شما تاثیر بسیار زیادی در زیبایی شما ایفا میکنند، با ما می توانید به زیبایی ایده آل خود دست پیدا کنید.

 

منبع : www.webmd.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار