• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو برای افراد دیابتی

در حال حاضر کاشت مو طبیعی برای افراد دیابتی به یک مسئله بسیار مهم تبدیل شده، چون این افراد نگران هستند برحسب بیماری نتوانند به کاشت مو بپردازند. بیمار دیابتی همان مرض قند یکی از هزاران بیماری شناخته‌شده است که افراد زیادی به آن مبتلا هستند. به دلیل اختلال در سوخت‌وساز قند گلوکز و یا ترشح هورمون انسولین، دیابت ایجاد می‌شود. دیابت نوع یک وابسته به انسولین و دیابت نوع دو غیروابسته است.

افرادی به دیابت مبتلا هستند برای اقدام به کاشت مو بسیار تلاش می‌کنند. اما باید بگوییم انجام کاشت مو کاشت ابرو، کاشت ریش و سیبیل برای این افراد ریسک بوده و یک چالش برای سلامتی آن‌ها به حساب می‌آید. این کاشت مو به واسطه دستگاه‌های پیشرفته و اتوماتیک انجام می‌پذیرد و قطعا حساسیت‌هایی دارد. بنابراین کسانی که به بیماری‌های مختلف خصوصا بیماری‌های قندی مبتلا هستند باید پیش‌از اقدام به کاشت حتما در جلسات مشاوره شرکت کرده و مشکل خود را با متخصص کاشت مو در میان بگذارند.

اگر لازم بود پزشک متخصص تشخیص می‌دهد که کاشت مو برای این فرد مناسب نیست و روش‌های دیگری را جایگزین می‌کند. اما اگر تایید شد، شخص می‌تواند به کاشت مو بپردازد و عمل کاشت مو را از سر بگیرد. برای این‌که بتوانید با نکات مختلف در مورد کاشت مو برای افراد دیابتی آشنا شوید توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

علت ریزش مو در افراد دیابتی

یکی از دلایل اصلی که سبب ریزش مو در افراد مبتلا به دیابت می‌شود، مشکلات و اختلالات مربوط به گردش خون است. به‌همین منوال کاشت مو برای افراد دیابتی بسیار مهم بوده و تمامی آن‌ها سعی دارند به‌صورت کاملاً اصولی برای کاشت موهای خود به کلینیک‌های مختلف مراجعه کنند.

رنگدانه‌های هموگلوبین در سلول‌های قرمز خون سرشار از آهن هستند و همین امر، حمل اکسیژن به نقاط مختلف بدن را منجر می‌شود.
با بالا رفتن قند خون رنگ‌دانه هموگلوبین به‌صورت گلیکوزیله درآمده و تغییر شکل می‌دهد. این تغییر شکل باعث می‌شود که مویرگ‌ها به دام بیوفتند. هنگامی‌که تحت شرایط گفته‌شده اکسیژن بواسطه نما گلوبین در رگ متوقف شود، سبب مرگ سلول و بافتی می‌شود که اکسیژن به آن نرسیده است.

هنگامی‌که تمامی این اتفاقات برای سلول‌های فولیکول مو رخ دهد فولیکول‌های مو ازبین‌رفته و این امر ریزش مو را به‌دنبال دارد.

 

چگونگی کاشت مو برای افراد دیابتی

• خیلی از افراد که به بیماری دیابت مبتلا هستند، می‌خواهند برای برطرف کردن طاسی و کچلی مو به کاشت مو بپردازند. این امر به گذراندن یک سری مراحل نیاز دارد. برای مثال شخص باید در ابتدا توسط متخصص مربوطه معاینه شوند تا وضعیت سلامتی او نمایان شده و موارد منع درمان توسط پزشک مورد بررسی قرار گیرد.

• متخصص باید تمامی تحقیقات و مشاهدات خود را به‌صورت کامل انجام دهد برای مثال اجرای آزمایش خون پیش‌از عمل برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ الزامی است. در این آزمایش مقدار هموگلوبین گلیکوزیله در خون مورد بررسی قرار می‌گیرد.
باید حتما برای این اقدامات به یک کلینیک معتبر همانند مدرن کلینیک مراجعه تا از خطرات پیش و پس‌از عمل کاشت مو در امان باشید.

 

بررسی نکات لازم کاشت مو

 

• افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند و همچنین قصد دارند به کاشت مو بپردازند. باید یکسری نکات و تکنیک‌های پیش و پس‌از عمل در نظر بگیرند به‌عنوان مثال باید تمامی آزمایشات و معاینات را به‌صورت کامل پیش ببرند.
• درصورتی‌که برای بیماری آن‌ها رژیم خاصی در نظر گرفته‌شده طبق دستور پزشک باید موبه‌مو به آن عمل کنند. چی
• در رابطه با داروهایی که مصرف می‌کنند برای دیابت و بیماری‌های دیگر باید پزشک موردنظر اطلاعات بدهند و پزشک را در جریان همه‌چیز بگذارند.
• اگر یقین دارند که میزان دیابت آن‌ها به‌صورت ثابت و یکسان نیست، باید این نکته را به پزشک ارائه دهند.
همچنین مهم‌ترین اثری که بر روی بدن بیماران دیابتی ایجاد می‌شود، طولانی شدن مدت‌زمان برای بهبودی زخم است.

به‌عنوان مثال اگر کوچک‌ترین زخم روی بدن این افراد بیوفتد، بازه زمانی بسیار زیادی نیاز دارد تا زخم به طور کامل خوب شود. برای زخم‌های حفره‌های سرهم به این‌گونه بوده و این اثر دوره نقاهت پس‌از کاشت را طولانی می‌کند.

 

 

کاشت مو برای افراد دیابتی

 

جمع بندی

 

همانطور که ملاحضه کردید ما در این مقاله به بررسی نکات مهم در رابطه با کاشت مو برای افراد دیابتی پرداختیم. این افراد برای کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سیبیل می‌توانند با مراجعه به مدرن کلینیک به بهترین نتیجه دست یابند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار