• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت مو با چسب

کاشت مو با چسب با نام پروتز مو نیز شناخته می شود. بازگرداندن موهای از دست رفته به شیوه پروتز و یا کاشت مو با استفاده از چسب، ایده ای نوین بوده که بدلیل مزایای زیاد آن نسبت به کاشت مو، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است و در کلینیک پوست و مو مدرن در بطن این مقاله می خواهیم این روش را برای شما عزیزان شرح دهیم.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو طبیعی در تهران میشود نیز استفاده کنید.

کاشت مو با چسب چیست؟

کاشت مو با چسب از دو عنصر اصلی به نام ” بیس” و ” مو” ساخته شده است. قسمت بیس، یک توری ظریف و مشبک مشابه با ساختار پوست انسان بوده که امکان اکسیژن رسانی را برای پوست کف سر و موهای جدید فراهم خواهد کرد. تارهای مو از منافذ بر روی بیس عبور کرده و با روش های مختلف قلاب، بافت،به جای کاشت روی پوست سر شخص، تعبیه می شود.

عواملی مختلفی از جمله: الگوی ریزشی موی فرد، شرایط عمومی فرد و مشورت پزشک متخصص بستگی دارد.

چسب در کاشت مو

برخی از پروتزهای قدیمی مو با کلیپس بر روی حاشیه موها وصل می شد که احتمال باز شدن کلیپس در بسیاری از موارد وجود داشت. جنس چسب در کاشت مو، پلی اورتان بوده و مقاومت بالایی دارد. چسب مو باید در بازه های زمانی معینی تعویض شده تا شخص به بیماری های پوستی و عفونتی مبتلا نشود. بازه زمانی تعویض به جنس موهای فرد بستگی داشته و به هر میزان که موی فرد چربی بالایی داشته باشد، بازه زمانی تعویض کوتاه تر می باشد.

چسب کاشت مو متناسب با نوع فصل بوده و برای فصل های گرم بهتر است از چسب های سبک و در فصل های سرد از چسب های پلی اورتان با حجم بالا استفاده شود.

انواع چسب 

باید متناسب با جنس پوست سر و محیط زندگی فرد، چسب مناسبی انتخاب شود. چسب برای کاشت مو، انواع مختلفی داشته که همراه با مزایای آن به شما معرفی خواهیم کرد.

چسب سوپر تیپ(Super Tape)

این نوع چسب، تنفس بالایی را برای پوست سر شخص ایجاد کرده و به همین جهت پر مصرف ترین نوع چسب در کاشت مو شناخته می شود. منشا کاملا گیاهی و ضد حساسیت، ضد آب و قابل شست و شو و ماندگاری بالای  روز از جمله مزیت های این نوع چسب است.

چسب آل بیس(All Base)

این نوع چسب نیز از خانواه چسب های سوپر تیپ بوده و از نظر رنگ کمی کدرتر از چسب سوپر است. ماندگاری چسب آل بیس به نوع پوست سر شخص بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:بهترین سن برای کاشت مو

چسب اولترا هلد(Ultra Hold)

قوی ترین نوع چسب اولترا هلد یا چسب سیاه است. این نوع چسب، تنفس کمی برای پوست سر شخص فراهم کرده و در برابر چربی های پوستی مقاومت بالایی دارند؛ به همین جهت میزان ماندگاری آن دو هفته است. اگر پوست سر شما چرب باشد، بهتر است هفته ای یک بار بیس و مو را جدا کرده و شست و شو انجام شود.

چسب آبی کاشت مو

چسب آبی و چسب اولترا هلد باید بر روی بیس های پلی اورتان و سیلیکونی انجام شود. ماندگاری این نوع چسب نیز بالا بوده و برای پاک کردن آن باید با ریموور مو انجام شود.

نحوه کاشت مو با چسب

در این شیوه تارهای طبیعی مو توسط یک نوار چسبی دو طرفه از چسب های گیاهی و بیولوژیکی به پوست سر شخص متصل شده و در هر زمانی می توان نوار چسبی را برداشته و دوباره متصل کرد. چسب موجود بر روی نوار، بر روی پوست سر فرد ماده چسبناکی باقی گذاشته که با شست و شو سر از بین می رود. در فصل گرما و هنگام تعریق سر شخص، نوار چسبی خاصیت خود را از دست داده و باید تعویض شود.

کلام آخر

امروزه روش های زیادی برای جبران ریزش مو و یا تجدید موهای آسیب دیده وجود دارد. برخی از افراد به دنبال روشی موقتی برای پرپشتی و کاهش ریزش مو و در نهایت تغییر فرم کلی موهای خود هستند؛ بهترین گزینه برای این گونه افراد بوده که تمایلی به عمل جراحی نداشته و از عوارض آن ترس دارند.

کاشت مو با چسب در مقابل کاشت طبیعی مو عوارض بسیار کمی داشته و به طبع هزینه آن نیز پایین است. بدلیل پیوند نخوردن فولیکول ها به پوست سر شخص، ماندگاری این روش بسیار کم تر از روش کاشت طبیعی مو است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار