• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت موی حرفه ای

کاشت موی حرفه ای

کاشت موی حرفه ای سال هاست که برای رفع کم پشت بودن مو ها در کشور ما انجام می شود و به لطف این تکنولوژی افراد بسیاری توانسته اند مو های از دست رفته خود را بازیابند.زیرا این مساله در اعتماد به نفس افراد اهمیت اساسی دارد بنابراین نتیجه حاصل از آن نیز حائز اهمیت است. اما یک سوال مطرح است که آیا تمام افرادی که کاشت مو انجام می دهند رضایت کافی پس از عمل پیوند مو دارند؟ چه عواملی سبب می شود که کاشت مو برای یک سری افراد جواب بدهد و برای یک سری افراد جواب ندهد؟ ما قصد داریم در این مقاله برای شما بیان کنیم که کاشت موی حرفه ای به چه عواملی بستگی دارد و چه عواملی سبب می شود کاشت مو برای یرخی نتایج راضی کننده داشته باشد و برای برخی دیگر خیر.

انتخاب پزشک متخصص برای کاشت موی حرفه ای

انتخاب پزشک جراح و پیوند مو از اهمیت بالایی برخوردار است. این پزشکان یا باید در زمینه جراحی پلاستیک و یا زیبایی پوست تخصص داشته باشند وگرنه ممکن است کاشت مو شما با مشکل مواجه شده و جوابگوی نیاز های شما نباشد. پس سعی کنید بهترین پزشک کاشت مو را انتخاب کنید. افراد متخصص در کلینیک مدرن آماده اند تا بهترین کاشت موی حرفه ای را با ضمانت در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

مقایسه روش ها

کاشت مو به روش های مختلفی صورت می گیرد، برخی از این روش ها قدیمی بوده و برخی دیگر مدرن هستند. کاشت موی حرفه ای با توجه به عوامل مختلفی که معمولا شرایط شخص خودش آن ها را تعیین می کند انجام می شود. یکی از مدرن ترین روش های کاشت ، کاشت موی حرفه ای به روش SUT  و کاشت موی حرفه ای به روش FUT و   FITاست. کاشت مو به روش اس یو تی دارای مزیت های زیادی است از جمله این که این روش بر خلاف سایر روش ها دوره نقاهت ندارد و همچنین یک روز پس از کاشت حرفه ای مو می توانید به کار های روزمره خود رسیدگی کنید.

روش های FUT اف یو تی و FIT اف آی تی دارای عوارضی هستند که کاشت مو به روش حرفه ای اس یو تی ندارد. همچنین مهم ترین مساله در این زمینه میزان تراکم مو هایی است که کاشته می شود در کاشت مو به روش حرفه ای SUT نسبت به سایر روش ها تراکم مو بسیار بالاتر است.  در کاشت مو به روش SUT نسبت  به سایر روش ها برداشت گرافت ها توسط دستگاه و تحت نظر متخصص پیوند مو انجام می شود اما در سایر روش ها این کار توسط تکنسین انجام می شود. از دیگر مزایای کاشت مو حرفه ای به روش SUT این است که  عمل پیوند و جراحی مو هیچ درد و خونریزی ندارد.

کاشت موی حرفه ای

 

مراقبت های قبل از کاشت موی حرفه ای

برای کاشت مو به روش  حرفه ای یک سری مراقبت ها لازم است که قبل از اقدام به کاشت مو باید آن ها را انجام دهید. از جمله این موارد می توان به چک دادن و آزمایش خون دادن اشاره کرد. همچنین قبل از عمل کاشت مو حرفه ای از مصرف دخانیات و الکل پرهیز کنید. مواد کافئین دار مصرف نکنید و سعی کنید از ویتامین ها  نیز دست بکشید. اگر بیماری خاصی دارید حتما با پزشک خود در میان بگذارید و قبل از عمل کاشت مو با او در این زمینه مشورت کنید.

بعد از کاشت موی حرفه ای

یک سری اقدامات لازم است که قبل از این نوع کاشت به انجام رساند. را در ادامه برای شما آورده ایم. سعی کنید 20 دقیقه ای یک بار روی سر خود یخ قرار دهید. محل برداشت موهای خود را مرطوب و گرم نگهداری کنید و سعی کنید از سر خود مراقبت کنید تا از جای مو هایی که از پشت سر خود برداشته اید محافظت نمایید. از خم کردن زیاد سر و آلوده شدن پوست سرتان خود داری کنید تا در پوست سرتان دچار زخم و جوش نشوید. کلینیک مدرن با افراد متخصص و وسایل استاندارد با استفاده از روش های نوین آماده است تا کاشت مو به صورت حرفه ای انجام دهد. کلینیک ما هدف خود را کسب رضایت شما مشتریان محترم قرار داده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار