• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت سبیل مصنوعی

کاشت سبیل مصنوعی، یکی از راه های پر پشت کردن ریش و سبیل است و امروزه نیز بسیاری از مردان دچار کم پشتی و یا به طور کلی کچلی ریش و سبیل شده اند.

به اعتقاد برخی از افراد داشتن ریش و سبیل پر پشت به اعتماد به نفس آن ها می افزاید و همچنین برخی داشتن ریش و سبیل پر پشت را استایل خاص خود میدانند. متاسفانه همانند موهای سر و ابرو، موهای سبیل و ریش نیز از قاعده ریزش و یا رشد نکردن جدا نیستند.

همانند علل ریزش مو، ریزش سبیل یا رشد نکردن مناسب آن نیز دلایلی دارد که در ادامه مقاله به آن ها خواهیم پرداخت. به طور کل مشکلاتی که آقایان درمورد ریش و سبیل خود دارند به 3 شکل دیده میشود.

در بیشتر آقایان بخش هایی از صورت مانند لپ بدون ریش باقی میماند در حالی که بخش های دیگر از صورت فرد تراکم خوبی را نسبت به جاهای دیگر آن دارد. برخی از آقایان به دلیل داشتن موهای ضعیف و کم تراکم نیز قادر به بلند کردن ریش یا سبیل خود نیستند.

و همچنین گروه کمی از آقایان نیز به دلایلی که میتواند ژنتیکی یا اکتسابی باشد نمیتوانند به هیچ عنوان ریش یا سبیل خود را بلند کنند.

کاشت سبیل معصنوعی

علت ضعف ریش و سبیل و ریزش آن

عوامل ژنتیکی

 

عوامل ژنتیکی یا ارثی میتواند یکی از مهمترین دلیل برای ضعف آقایان در خصوص رشد ریش و سبیل باشد که شاید دلیل پر پشت نبودن سبیل های شما ژنتیکی باشد، اما خوشبختانه با روش های امروزی میتوان این مشکل را تا حدی حل کرد.

آسیب ها و انواع بیماری ها

برخی دلایل نیز میتوانند ناشی از برخی بیماری ها و یا آسیب هایی که در گذشته به صورت شما وارد شده است باشد. به عنوان مثال جای زخم هایی که از گذشته برای شما باقی مانده است و به ریش یا سبیل های شما آسیب رسانده است.

همچنین جاهای بخیه نیز میتوانند یکی از عامل ها برای رسیدن آسیب به ریش و سبیل شما باشند. انواع سوختگی ها نیز میتوانند آسیب های شدید به بافت پوست و موی شما وارد کنند.

در بحث بیماری ها نیز بیماری به نام آلوپس آره اتا(ریزش موی سکه ای)میتواند از دیگر عوامل ریزش و یا کم پشتی ریش و سبیل شما شود. این بیماری به صورت موقتی است اما به صورت دوره ای تکرار میشود و متاسفانه طاسی هایی را که این بیماری به وجود میاورد نمیتوان با کاشت مو درمان کرد.

هورمون ها

کاشت سبیل

عامل بعدی که تاثیر بسیار مهمی در رشد ریش و سبیل شما دارد هورمون هایی هستند که در بدن شما ترشح میشوند و موجب رشد و بلند شدن ریش و سبیل شما میشوند.

مهمترین هورمون برای رشد ریش و سبیل یک فرد هورمون تستسترون است که معمولا در دوران بلوغ ترشح زیادی دارد. اما در برخی افراد این هورمون ها با اختلالاتی روبرو میشوند و یا به اندازه کافی ترشح نمیشوند و یا بیش از حد ترشح میشوند.

کاشت سبیل مصنوعی

در روش کاشت سبیل مصنوعی بر خلاف انواع روش های موجود برای کاشت مو از موهای مصنوعی استفاده می شود. کاشت سبیل مصنوعی نیز تا حدودی شبیه به کاشت سبیل طبیعی است.

نام این روش HRT است و در آن به جای برداشتن قسمتی از موی فرد و کاشتن آن در قسمت طاس صورت و یا سر از موهای مصنوعی که هم رنگ موهای فرد خواهد بود و از جنس پلی اکلریک است استفاده میشود.

این موهای مصنوعی بر روی لایه ای شبیه به پوست کاشته میشوند که با چسب هایی مانند کراتین بر روی پوست میچسبند. اما متاسفانه این روش به دلیل عوارض زیادی که به همراه دارد استقبال زیادی از طرف متقاضیان دریافت نکرده است.

مزایای عمل کاشت سبیل مصنوعی

1-کاشت سبیل مصنوعی بدون درد و خون ریزی انجام میشود.

2-پس از کاشت سبیل مصنوعی شما میتوانید به راحتی استحمام کنید.

3-این روش برای افرادی که معمولا در کاشت سبیل با موهای طبیعی خود محدودیت دارند و یا از بیماری های خاص پوستی یا ژنتیکی رنج میبرند گزینه بهتری نسبت به بقیه روش ها خواهد بود.

کاشت سبیل معصنوعی

معایب عمل کاشت سبیل مصنوعی

1-این روش عوارض بسیاری داشته و همین باعث میشود که متقاضیان این روش بسیار ناراضی از عمل خود باشند.

2-زمانی که شما عمل کاشت سبیل مصنوعی را انجام میدهید قادر به بلندتر کردن یا کوتاه کردن آنها نخواهید بود و این میتواند فرم صورت شما را به هم بریزد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار