• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ریش

کاشت ریش

ریش مردان،مانند موی سر بسیار حائز اهمیت است زیرا همانطور که موی سر زیبایی خاصی در چهره ایجاد میکند، ریش نیز در صورت مردان زیبنده است و گاهی ریزش مو ریش و سبیل برای مردان زجر آور می شود و در روحیات آن ها تاثیرات بدی میگذارد.

برهمین اساس پزشکان و متخصصان  در تلاش و پشتکار بی وقفه در پی ایجاد روش های پیشرفته ای جهت کاشت ریش می باشند در نتیجه با بوجود آمدن راههای مختلف کاشت ریش مانند: (کاشت ریش به روش Sut) توانسته اند مشکلات مردان را تا حدود زیادی کاهش دهند و شیوه ای جهت درمان ریزش ریش آن ها پیدا کنند. امروزه کاشت ریش به روش های فوق العاده انجام می گیرد و موجب خوشنودی تمام مراجعه کنندگان شده است.

در نتیجه رضایت افراد با گذراندن دوران بهبودی پس از کاشت مو، بسیار رضایت بخش خواهد بود.

البته ناگفته نماند، که مراجعه کنندگان جهت کاشت ریش های خود، باید از علت ریزش موی این ناحیه آگاهی داشته باشند تا با اقدامی درست، از درمان  آن رضایت داشته باشند.

علت ریزش ریش

همان گونه که ریزش موهای سر در زنان و مردان، شامل دلایل مختلفی است، ریختن ریش در مردان نیز از این قائده مستثنی نیست و قطعا علل متفاوتی خواهد داشت.

در این مطلب قصد داریم به چند نمونه از علت های کم پشتی و ریزش ریش مردان و سبیل آنها اشاره کنیم:

  • بیماری های مانند ملتهب شدن فولیکول، و مشکلات قارچی و آسیب هایی چون: شکستگی ها، سوختگی ها، زخم و جای بخیه، جراحی ها
  • هورمون ها نیز یکی از علتهای ریزش ریش در مردان میباشد که این حالت بیشتر برای مردانی اتفاق می افتاد که در بدن آنها،هورمون تستوسترون به میزان کمی تولید میشود.
  • شیوه ی زندگی و سبک آن نیز در ریختن ریش و حتی سبیل مردان بسیارموثر است. با توجه به این که همه ی ما میدانیم که عواملی مانند نگرانی و استرس، نداشتن خواب کافی، بی توجهی به داشتن تغذیه ی سالم، نداشتن رژیم غذایی مفید،کمبود ویتامین ها و املاح معدنی و درنهایت بی اهمیت بودن و فراموش کردن ورزش، سبب ایجاد اختلال در سبک زندگی  انسان ها می شوند و در نتیجه باعث ریزش ریش مردان خواهند شد.
  • عامل دیگری که از مهم ترین عوامل ریزش ریش به شمار می رود و حتی در ریزش موی سر، سبیل و ابرو ها دخالت دارد، عامل ژنتیکی و ارثی است.

ریزش موی سر ارثی

 ریزش موهای سر و صورت چنان چه جنبه ی ارثی داشته باشند غالبا با هیچ دارویی قابل درمان نیستند و تنها راه بهبودی، فقط کاشت است. کاشت ریش و بهبودی پس از کاشت ریش، نیز در این مورد از اهمیت زیادی برخوردار است.

زیرا پس از انجام دادن عمل کاشت، دوره هایی وجود دارد که مراجعه کننده، جهت ایجاد رضایت و موفقیت در کاشت ریش، باید آن ها را به خوبی و با مراقبت، سپری کند. مثلا دوره ی نقاهت کاشت ریش،وهمین طور،دوره  بهبودی پس از کاشت ریش نیز از این دوران ها میباشد.

روش کاشت ریش

 کاشت انواع مو(ریش، سبیل، ایرو و…)، با جدیدترین متد و با تکنیک های خاصی انجام می گیرد. که کاشت ریش به روش sut، یکی از شیوه های مدرن کاشت می باشد.

با توجه به این که کاشت ریش، یک پیوند طبیعی است، بنابراین با روش زیر انجام میگیرد:

ابتدا ناحیه ی پشت سر یا طرفین سر که به عنوان بانک مو انتخاب می شوند را شستشومیدهند. مرحله ی بعدی بی حس کردن پوست سراست. سپس گرافت را با سوزن های مخصوص از پوست، خارج کرده ودر نواحی مشخص شده در ریش، فرو می کنند و کاشت ریش را به پایان می رسانند.

برای همه‌ی افرادی که کاشت انجام میدهند از شیوه مراقبت برای ایجاد دوران بهبودی پس از کاشت ریش،آگاهی لازم را داشته باشند.

کاشت ریش

دوران بهبودی پس از کاشت ریش

برای لذت بردن از دوران بهبودی پس از کاشت ریش، باید با تمام شیوه های مراقبت، مانند شیوه شستشو بعد از کاشت ریش، آشنا شوند و برای این کار میتوانند ازمشاوران ومتخصصان مربوط به کاشت مو،راهنمایی بگیرند.

داشتن بهبودی پس از کاشت ریش،یکی از مراحل پراهمیت بعداز کاشت می باشد. درنتیجه اگر میخواهید چنین دورانی را بخوبی وآسودگی بگذرانید باید هم ازشرایط قبل از کاشت مانند (سن کاشت ریش،عوارض کاشت ریش وسبیل) وهم از شرایط بعد از کاشت ریش، اطلاعاتی در دسترس داشته باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار