• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ابرو روی تاتو

ابرو یکی از عناصر صورت است که در زیبایی چهره تاثیر فراوانی دارد. ابروهایی پرپشت به چهره شما زیبایی و شادابی می‌بخشند. متاسفانه بعضی از ما از این هدیه‌ی خدا دادی بهره‌مند نشدیم یا به دلیلی ابروهای خود را از دست دادیم. زیباسازی ابروها به کمک تاتوی ابرو در کشور ما رواج زیادی دارد. اما گاهی نتیجه‌ی تاتو رضایت بخش نیست و بعد از آن، ابروها حالتی طبیعی ندارند. آیا میدانستید کاشت ابرو روی تاتو برای شما معجزه خواهد کرد.

کاشت ابرو روی تاتو

کاشت ابرو روی تاتو می‌تواند به زیبایی و جذابیت ابروها کمک کند و حالت طبیعی‌تری به ابروهای شما ببخشد. به همین جهت توصیه می‌شود که کاشت ابرو روی تاتو انجام بگیرد. در کاشت ابرو تعداد زیادی از گرافت‌های کوچک به صورت فشرده در ناحیه‌ی ابرو کاشته می‌شود. گاهی اوقات این گرافت‌ها بر سر خونرسانی و دریافت مواد مغذی، با هم رقابت می‌کنند و تعدادی از آن‌ها از این رقابت جان سالم به در نمی‌برند.

 
 

دلایل ریزش ابرو و راه های درمان آن

این مسئله باعث ایجاد فواصل بسیار کوچکی در ابروها می‌شود. معمولاً برای جبران این فواصل نیازی به کاشت ابروی دوباره نیست و با کمی آرایش پوشیده می‌شوند. در واقع این جا، جایی است که تاتو (به خصوص هاشور ابرو) بسیار کمک کننده است و باعث می‌شود که اصلاً این فواصل به چشم نیایند.

هاشور ابرو که با تکنیک میکروپیگمنتیشن اجرا می‌شود، در سرتاسر دنیا به همراه کاشت ابرو برای طبیعی سازی‌ استفاده می‌شود. هاشورها حالتی مشابه موهای ابرو داشته و طبیعی‌تر از تاتوی کامل ابرو جلوه می‌کنند.

اگر در حال حاضر ابروهای خود را تاتو کرده‌اید، در انتهای این مقاله راهنمایی برای شما نوشته‌ایم. اگر هم می‌خواهید قبل از کاشت ابرو، تاتو انجام دهید، باید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. پس بیایید کمی در مورد تاتوی ابرو صحبت کنیم.

مزایا و معایب تاتوی ابرو

تاتو دائمی است

تاتو در واقع رنگ آمیزی دائمی پوست است. در تکنیک‌های مختلف تاتو، یک سوزن یک میلی‌متری وارد پوست می‌شود و تا لایه‌ی درم پوست نفوذ و سپس در آن‌ ناحیه رنگ را داخل پوست تزریق می‌کند. سلول‌های لایه‌ی دِرم، سلول‌هایی پایدارند؛ به همین دلیل رنگ تاتو به صورت دائم و همیشگی در پوست می‌ماند. البته بعد از چند سال باید تاتو را ترمیم کنید چون کم‌رنگ می‌شود.

تاتو پاک می‌شود

تاتو را با استفاده از روش‌هایی می‌توان کمرنگ کرد یا پاک کرد. این روش‌ها را به دو دسته‌ی غیرکلینیکی و کلینیکی تقسیم کرده‌ایم. در روش غیر کلنیکی، افراد غیرمتخصص در آرایشگاه‌ها یا مراکز دیگر، اقدام به پوشاندن تتوی قبلی با رنگ‌ سفید و اسید می‌کنند. در واقع در این روش‌ها تاتو پاک نشده و فقط ماسکه می‌شود. این روش‌ها خطرناک هستند و ممکن باعث ایجاد زخم و اسکار شوند.

در روش‌های کلینیکی، پزشک‌ متخصص با استفاده تکنیک‌های استریل، بهداشتی و حرفه‌ای با استفاده از لیزر درمانی، جراحی یا لایه برداری تاتوی شما را پاک می‌کند. 

خطرات تاتوی ابرو

خطرات تاتوی ابرو را می‌توان در دو دسته‌ی کلی قرار داد؛ انتقال بیماری‌ها و حساسیت.

در صورت استریل نبودن ابزار تاتو، احتمال انتقال بیماری‌هایی مانند ایدز، هپاتیت، کزاز، بیماری‌های عفونی و حتی سل وجود دارد.

موادی که برای تاتو استفاده می‌شود، معمولاً ضد حساسیت هستند ولی حساسیت به رنگ‌های تاتو در افراد دیده می‌شود. در برخی موارد بدن فرد، ماه‌ها یا حتی سال‌ها بعد از تاتو، به رنگدانه‌های تزریق شده واکنش نشان می‌دهد که به این بیماری راکسیوم گفته می‌شود. بروز حساسیت ناشی از تاتو نادر است اما به هر حال خطری است که وجود دارد و باید از آن مطلع باشید.

اگر قبلاً ابروهای خود را تاتو کرده‌اید

این که پیش از کاشت، تاتوی ابرو خود را پاک کنید یا نه به خودتان بستگی دارد. اگر از فرم و شکل تاتوی خود راضی هستید، کاشت ابرو روی تاتو بدون مشکل انجام می‌شود. خوبی کاشت ابرو روی تاتو این است که تراکم ابروها بیشتر به نظر می‌رسد.

در واقع تاتو باعث تراکم دیداری ابرو و کاشت باعث طبیعی شدن ابروها می‌شود؛ چون نواحی تاتو شده را با مو می‌پوشاند.

اگر از ضخامت، شکل و فرم تاتوی ابروهای خود راضی نیستید، باید پیش از کاشت ابرو به پاک کردن آن اقدام کنید تا ابروهای کاشته شده همان شکلی شود که می‌خواهید

در کاشت ابرو، از موهایی استفاده می‌شود که بیشترین شباهت را با موهای ابروی شما داشته باشند.

این موها معمولاً از پشت سر برداشت شده، در محل‌های از پیش تعیین شده با رعایت جهت خواب مو کاشته می‌شوند. کاشت ابرو خطرات و عوارض کمی دارد و یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن ابروهایی پُر و زیبا است.

ابرو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار