• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاشت ابرو برای پوست چرب

درگذشته، بانوان به ابروهای نازک و کم پشت علاقه مند بودند، اما امروزه این قضیه تغییر کرده و بانوان بیشتر به دنبال راه های طبیعی و پزشکی برای افزایش حجم و ضخامت ابروهای خود هستند. چند سال گذشته، مردم برای افزایش ضخامت و حجم ابروهای خود به سراغ گزینه هایی همانند تاتو میرفتند، اما در سال های اخیر گزینه ای عالی به نام کاشت ابرو به کمک بانوان آمده است. کاشت ابرو بر طبق نوع پوست انجام شده که در این مقاله تهیه شده از سوی کلینیک مدرن به کاشت ابرو برای پوست چرب می پردازیم.

همینطور میتوانید ازدیگر خدمات ما که شامل کاشت مو در تهران و کاشت ریش و سبیل میشود نیز استفاده کنید.

کاشت ابرو چیست؟

در روند کاشت ابرو، فولیکول های مو از یک ناحیه به ناحیه دیگر منتقل می شود. فولیکول ها، محفظه های کوچکی در پوست بوده که مسئول رشد و تقویت موها هستند. کاشت ابرو، بهترین راهکار برای داشتن ابروهای پر و ضخیم است.

تفاوت کاشت ابروی طبیعی و مصنوعی

کاشت ابرو برای پوست چرب به دو صورت طبیعی و مصنوعی انجام می شود. در کاشت ابرو برای پوست چرب به صورت طبیعی، فولیکول های سازنده مو منتقل می شود. این روش، به لحاظ سازگاری با ژنتیک فرد مناسب تر بوده و حساسیتی برای فرد ایجاد نمی کند. کاشت ابرو به شیوه طبیعی، تارهای مو کاملا سلول های زنده داشته و همانند تارهای موی طبیعی، شکل و حالت می گیرد.

شیوه کاشت ابرو برای پوست چرب به صورت مصنوعی، از تارهای مصنوعی مو استفاده شده که در مقایسه با روش طبیعی، قابلیت رشد و یا ترمیم تارهای مو وجود ندارد. شکل گیری و حالت دهی در این نوع تارهای مصنوعی امکان پذیر نمی باشد.

مزایای کاشت ابرو برای پوست چرب

  1. – افزایش تراکم موهای ابرو
  2. – طراحی شکل ابرو مطابق با ترکیب هندسی صورت
  3. – نتایج طبیعی نسبت به میکروبلیدینگ و سایر روش های کاشت ابرو
  4. – نتایج دائمی

گزینه های مناسب برای کاشت ابرو

کاشت ابرو از نظر جنسیتی، محدودیتی نداشته و در بین آقایان و بانوان رایج است. اگر پوست ناحیه ابروی شما سالم بوده و فاقد هر گونه زخم یا اسکار باشد، می توانید عمل ترمیم و کاشت ابرو را انجام دهید. افرادی که دارای پوست چرب در ناحیه ابرو خود باشند، بیشتر در معرض ریزش موهای ابروی خود هستند. افراد دارای پوست چرب، بهترین گزینه برای کاشت ابرو هستند.

تراکم کم ابرو، شکل نامناسب ابروها، از دست رفتن بخشی از ابروها به واسطه زخم یا جراحی، کم پشت شدن ابرو و نیاز طبیعی ابرو برای ترمیم، همگی از شرایط کاشت ابرو در بین افراد است.

بیشتر بخوانید:بیماری های شایع مو

شیوه های کاشت ابرو برای پوست چرب

– روش کاشت نواری

یکی از روش های قدیمی کاشت ابرو بوده که امروزه برای کاشت ابرو گزینه مناسبی شناخته نمی شود. ابروهای کاشت شده با این روش، جلوه ای طبیعی نداشته و زاویه رشد موها با رشد موهای طبیعی ابرو متفاوت است.

– روش غیر جراحی

این شیوه یکی از بی دردسرترین شیوه های کاشت ابرو است. در این شیوه، تارهای مو از پشت سر برداشته شده و بدلیل شباهت بالایی که با تارهای معمولی مو دارد، ظاهری کاملا طبیعی به ابروها می دهد. کاشت ابرو به روش غیر جراحی، بهترین گزینه کاشت ابرو برای پوست چرب شناخته شده و عوارض کمی بدنبال دارد.

نکات مهم قبل از کاشت ابرو

– نوع پوست

پوست های چرب، غدد پوستی بیش از حد طبیعی چربی تولید کرده و با مسدود کردن منافذ، فولیکول های مو را تضعیف می کند. شیوه های کاشت ابرو با توجه به نوع پوست فرد انتخاب شده و کارایی خود را نشان می دهد.

– جهت رشد موهای ابرو

موهای ابرو برخلاف موهای سر، جهت رشد متفاوتی دارند. تعیین زاویه مناسب کاشت موها، اهمیت بالایی دارد. جهت رشد ابروها در شکل گیری و فرم ابروها موثر است. قسمت های مختلف یک ابرو همانند سر، دم و تنه ابرو، زاویه رشد مختلفی دارد.

سخن پایانی

اصلی ترین دلیل ریزش موهای ابرو، بالا رفتن سن فرد، کمبود مواد معدنی مورد نیاز برای رشد و تقویت فولیکول های مو و عدم خون رسانی مناسب است. زیبایی و فرم ابروها در شکل ظاهری و جذابیت صورت فرد نقش به سزایی دارد. کاشت ابرو همانند کاشت مو از سه مرحله برداشت، نگهداری و کاشت تشکیل شده است. نحوه انجام، هزینه و طول درمان هر یک از این سه مرحله، بستگی به نوع پوست فرد، شیوه انجام کاشت و کلینیک تخصصی کاشت دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار