• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

کاربرد میکرودرم آبریژن

آیا می دانید کاربرد میکرودرم آبریژن چیست و به چه منظوری از این شیوه استفاده می شود؟

آیا هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص میکرودرم آبریژن دارید؟

پاکسازی پوست از جمله تکنیک هایی است که انجام آن برای تمامی افراد اعم از بانوان و آقایان ضروری است و باید رسیدگی های پوست انجام شود تا از بروز عارضه های پوستی جلوگیری به عمل آید.

به عبارت دیگر اشخاصی که مراقبت های مورد نیاز برای پوست را انجام نمی دهند زودتر به عارضه های پوستی مانند: لک، آکنه و … مواجه می شوند و سلامتی و شادابی پوست خود را از دست می دهند.

میکرودرم آبریژن چیست؟

پاکسازی پوست با استفاده از تکنیک ها روش های مختلفی انجام می شود که یکی از این روش ها میکرودرم آبریژن است. در این شیوه از دستگاه آبریژن برای پاکسازی پوست استفاده می شود که این دستگاه به صورت مکنده عمل می کند و دارای سری های مختلفی است.

با استفاده از دستگاه آبریژن پاکسازی پوست توسط اپراتور دستگاه انجام می شود که اپراتور باید نحوه کار کردن با دستگاه را بلد باشد و مجوز استفاده از آن را داشته باشد.

کاربرد میکرودرم آبریژن چیست؟

از میکرودرم آبریژن به دلایل مختلفی استفاده می شود و این شیوه کاربرد های متفاوتی دارد که کاربرد های آن از قبیل زیر هستند:

رفع جوش های سر سیاه:

از جمله دلایل شایعی که در خصوص استفاده از میکرودرم وجود دارد، برطرف کردن جوش های سر سیاه در تمامی قسمت های صورت خصوصا بینی است. مکنده بودن دستگاه آبریژن به گونه ای است که جوش های سر سیاه را برطرف می کند و پوستی روشن تر را برای شخص به ارمغان می آورد.

پاکسازی و جوان سازی پوست:

میکرودرم آبریژن به صورت کلی باعث پاکسازی و جوان سازی پوست انجام می شود و پاکسازی پوست را به صورت سطحی انجام می دهد که همین نوع پاکسازی سطحی نیز کمک بسیار زیادی به شادابی و طراوت پوست می کند.

رفع آلودگی های پوست:

به کمک روش میکرودرم آبریژن می توان آلودگی های موجود بر روی پوست را که به دلایل مختلفی ایجاد می شوند، برطرف کرد. این آلودگی ها به پوست آسیب می رسانند و شادابی پوست را از بین می برند. مهم ترین مشکلی که بر اثر این آلودگی ها ایجاد می شود، جوش زدن صورت است.

رفع چربی های اضافی موجود بر روی پوست:

چربی موجود بر روی پوست اگر از میزان مشخصی بیشتر شوند، باعث جوش زدن پوست و آسیب دیدن آن می شوند که در این صورت باید پاکسازی پوست انجام شود که انجام این کار یکی از کاربرد های میکرودرم آبریژن است.

درمان آکنه:

آکنه یکی از انواع عارضه های پوستی است که خوشبختانه این عارضه را می توان به کمک روش های مختلفی برطرف کرد و میکرودرم آبریژن یکی از روش هایی است که با کمک آن می توان این مشکل را برطرف نمود.

برطرف کردن لکه های حاصل از حاملگی:

بسیاری از بانوان در دوران حاملگی با لکه های پوستی مواجه می شوند و عبارت دیگر ظهور این لکه ها از جمله عوارض حاملگی در بانوان است که در همه خانم ها پدیدار نمی شود. بروز چنین مساله ای برای بانوان بسیار ناراحت کننده است. اما خوشبختانه به کمک روش میکرودرم آبریژن می توان این مسائل را برطرف کرد.

درمان آسیب های ناشی از آفتاب سوختگی:

آفتاب سوختگی در مواقع تابستان از جمله مشکلاتی است که افراد مختلف خصوصا آقایان با آن مواجه هستند زیرا بانوان معمولا از کرم ضد آفتاب استفاده می کنند اما آقایان از این کرم استفاده نمی نمایند. به همین دلیل به کمک کاربرد میکرودرم آبریژن می توان آثار آفتاب سوختگی در بانوان و یا آقایان را به راحتی برطرف کرد.

یکنواخت کردن رنگ پوست صورت:

میکرودرم با مکیدن چربی ها و آلودگی های پوست و انجام پاکسازی پوست باعث می شود که تمامی بخش های پوست صورت یکدست و یکنواخت شود و پوست زیباتری به این گونه برای اشخاص ایجاد شود.

درمان لکه های ناشی از کهولت سن:

اشخاصی که دچار کهولت سن می شوند معمولا با لکه های پوستی مواجه می شوند که این لکه ها تقریبا ممکن است که از سنین 35 سالگی به بالا ظاهر شوند. خوشبختانه امروزه راهکار هایی برای درمان این معضلات ایجاد شده اند و به کمک تکنیک های جدید از جمله میکرودرم می توان برای رفع این مشکلات اقدام کرد.

برای مشاوره کاشت موی طبیعی کلیک کنید

تنظیم کردن غده های ترشح چربی:

استفاده از روش میکرودرم برای پاکسازی پوست باعث تحریک غده های چربی و تحریک کلاژن سازی در پوست می شوند و در این صورت با استفاده از این تکنیک می توان پوست زیباتری داشت.

سفت کردن پوست:

زمانی که کلاژن سازی در پوست افزایش می یابد، پوست سفت تر و زیباتر می شود و میکرودرم با تحریک کلاژن سازی پوست باعث ایجاد سفتی پوست می گردد که این مساله نیز از دیگر کاربرد میکرودرم آبریژن است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار