• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ژل قبل و بعد از لیزر

هخهابهترین ژل قبل و بعد از لیزر چیست؟ چرا باید از ژل قبل و بعد از لیزر استفاده کرد؟

لیزر موهای زائد یکی از روش های جدید برای برطرف کردن موهای زائد بانوان و آقایان است که این روش بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و تعداد افرادی که از این روش برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده می کنند در سراسر جهان بسیار زیاد است.

برای لیزر موهای صورت از دستگاهی استفاده می شود که این دستگاه دارای اشعه ایکس است و پرتو های ایکس وارد لایه زیرین پوست می شوند و باعث از بین رفتن فولیکول های مو می گردند.

اشعه ایکس لیزر در داخل پوست تولید گرما و حرارت می کند و با ایجاد گرما باعث سوختن ریشه موها می شود. به همین جهت زمانی که از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد استفاده می شود، ممکن است که شخص در نواحی مورد نظر احساس گزگز و یا سوزش کند.

برای کاهش میزان سوزش در پوست راهکارهایی وجود دارد که یکی از این روش ها استفاده از ژل است. برای اطلاع از روش استفاده این ژل و انواع آن با ما همراه باشید.

ژل قبل و بعد از لیزر

در مواقعی که پزشک از لیزر برای موهای زائد استفاده میکند پوست دچار سوزش میشود که شما میتوانید از ژل های خنک کننده استفاده کنید که برا ژل قبل و بعد از لیزر نکاتی را خواهیم گفت.

ژل قبل از لیزر

در بسیاری از مواقع پزشک از ژل خنک کننده قبل از لیزر استفاده می کند که به کار گیری این نوع ژلها باعث می شود تا سوزش در حین لیزر کاهش پیدا کند. استفاده از ژل قبل لیزر باعث می شود که نه تنها سوزش در حین لیزر کاهش پیدا کند بلکه باعث می شود تا تورم بعد از لیزر نیز کاهش یابد و قسمت های مورد نظر در حین لیزر بی حس شوند.

از ژلها قبل از لیزر معمولا در دستگاه هایی که مجهز به خنک کننده تماسی هستند و برای لیزر قسمت هایی از بدن از قبیل: گردن و گونه استفاده می شود تا میزان درد و سوزش در لیزر این بخش ها کم شود.

لازم به ذکر است که ژل مخصوص قبل از لیزر را در دستگاه های قدیمی تر لیزر مورد استفاده قرار می دادند و با پیشرفت دستگاه های لیزر و دستگاه های جدید دیگر نیازی به استفاده از ژل نیست.

ژل بعد از لیزر

نه تنها قبل از لیزر نیاز به استفاده از ژل است بلکه از این خنک کننده بعد از لیزر نیز می توان استفاده کرد. از جمله بهترین ژل خنک کننده بعد از لیزر می توان به ژل آلوئه ورا اشاره کرد که این ژل را می توان به راحتی از داروخانه ها تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

استفاده از ژلهای خنک کننده بعد از لیزر باعث می شود که التهابات پوست بر اثر تماس با دستگاه لیزر کاهش پیدا کند و رطوبت مورد نیاز برای پوست تامین شود و پوست سالم تر باقی بماند.

شما میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت ابرو,کاشت مو و.. بهره مند شوید 

همچنین استفاده از ژل بعد از لیزر باعث خنک شدن پوست، کاهش درد و سوزش بعد از لیزر می شود و استفاده از این محصول توسط پزشکان بسیار توصیه می گردد.

مزایای ژل قبل و بعد از لیزر چیست؟

با توجه به مسائل ذکر شده در قسمت های فوق می توان به صورت کلی مزیت های استفاده از آن قبل و بعد از لیزر را به شرح زیر در نظر گرفت:

  • کاهش حساسیت پوست
  • کاهش میزان تورم و التهاب پوست
  • کاهش درد و ناراحتی حاصل از لیزر
  • عدم نیاز به شست و شو
  • خنک کردن پوست و کاهش دادن میزان قرمزی ایجاد شده در بدن به علت لیزر

تمامی این مزایا نشان می دهند که استفاده از زل خنک کننده پیش از لیزر و بعد از آن یک امر واجب و لازم است که باید حتما از آن استفاده شود. خصوصا اگر از دستگاه های قدیمی لیزر استفاده می شود، اهمیت ژلها قبل از لیزر افزایش پیدا می کند.

کلام پایانی

در انتها باید کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن را به شما عزیزان معرفی کنیم که در صورت مراجعه به این مجموعه برای لیزر موهای زائد نتیجه رضایت بخش و قابل قبولی را دریافت خواهید کرد زیرا این مجموعه دارای مجوز های لازم است و تجربه وسابقه فعالیت آن بسیار زیاد است و از تخصص و مهارت پزشکان با تجربه در امور مختلف بهره می برد.

کلینیک مدرن ارائه دهنده انواع خدمات پوست و مو از قبیل: کاشت مو، لیزر موهای زائد، مزوتراپی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و … است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار