• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پوستی بدون چروک با ۱۰ ماده غذایی

مواد غذایی مفید برای چروک پوست چیست؟ چگونه می توان پوستی بدون چروک با ۱۰ ماده غذایی داشت؟

برخی از مواد غذایی برای پوست مفید هستند و با استفاده از آنها می توان پوستی بدون چروک داشت. در کلینیک پوست و مو مدرن قصد داریم که در رابطه با داشتن پوستی بدون چروک با ۱۰ ماده غذایی را برای شما شرح دهیم تا به کمک این مواد غذایی بتوانید پوستی بدون چروک داشته باشید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ریش و سبیل میشود نیز استفاده کنید.

پوستی بدون چروک با ۱۰ ماده غذایی

اگر می خواهید که چروک های پوستی خود را با کمک مواد غذایی برطرف کنید، از مواد غذایی ذکر شده در قسمت زیر استفاده کنید:

سبزیجات

اسفناج، کاهو، هویج، سیب زمینی و کدو حاوی ویتامین A و کاروتئونید هستند که می توانند برای از بین بردن چروک های پوستی و جلوگیری از چروک پوست مفید باشند.

میوه جات

خربزه و انبه و طالبی از جمله میوه جاتی هستند که دارای ویتامین A و کاروتئونید می باشند و اینگونه از میوه جات نیز برای از بین بردن چروک های پوستی موثر واقع می شوند.  علاوه بر

مواد غذایی سبوس داره غنی شده

مواد غذایی که دارای سبوس غنی شده هستند، دارای ویتامین هایی نظیر: ویتامین D و B  و روی و سلنیوم نیز می باشند که می توانند در برطرف کردن چروک پوستی و ارمغان آوردن پوستی بدون چروک موثر باشند.

ماهی

از میان تمامی ماهی های خوراکی، ماهی سالمون و ماهی تن که دارای ویتامین های دی و ای و کلسیم هستند و از آن گذشته مقادیر زیادی امگا3 و پروتئین نیز دارند، می توانند به شما عزیزان در برطرف کردن چروک های پوستی کمک کنند و در این خصوص مفید واقع شوند.

بیشتر بخوانید:رفع چین و چروک های صورت

آب میوه های غنی از کاروتین

انواع آب میوه های طبیعی مانند: آب طالبی و آب هویج که به عنوان یک منبع غنی از کاروتین شناخته می شوند، برای داشتن پوستی بدون چروک مفید هستند و می توانید در این خصوص از این نوع آبمیوه ها استفاده کنید و انها را در لیست وعده های غذایی روزانه خود قرار دهید.

آب

شاید برای شما عجیب به نظر آید که آب هم می تواند در برطرف کردن چروک های پوستی مفید باشد. اما باید از این موضوع آگاه باشید که آب می تواند در از بین بردن چروک های پوستی موثر واقع شود مشروط بر آنکه به میزان کافی و مورد نیاز برای بدن آب را در طول روز بنوشید.

آووکادو

آووکادو میوه ای بسیار مفید و سرشار از اسید های چرب مورد نیاز برای بدن است که خوشبختانه اخیرا این میوه استوایی در داخل کشور قابل تهیه است و میتوانید آن را به راحتی تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید تا از خواص آن برای پوست و کاهش چروک های پوستی بهره مند گردید.

آووکادو دارای مقادیر زیادی ویتامین ای و ویتامین گروه B نیز می باشد که با استفاده کردن از این میوه به شکل مداوم می توان از سلامت پوست بهره مند شد.

عسل

حتما تا کنون در رابطه با خواص عسل مطالبی شنیده اید و می دانید که عسل یک ماده فوق العاده پر خاصیت است که می تواند برای سلامتی تک تک اعضای بدن مفید واقع شود.

از جمله اعضای بدن که عسل برای آن مفید است، پوست بدن و صورت است که با مصرف عسل به شکل خوراکی و یا استفاده از آن در غالب ماسک می توان از بروز مشکلات پوستی جلوگیری کرد. به عنوان مثال: به کمک عسل می توان جای جوش، لکه های پوستی  و جای زخم را بهبود بخشید و به جوانسازی پوست کمک کرد.

پس اگر در پی پوستی بدون چروک هستید، به هیچ وجه از خواص عسل و مصرف آن غافل نشوید.

کلام پایانی در رابطه با پوستی بدون چروک با 10 ماده غذایی

بر اساس تمامی مطالبی که در کلینیک مدرن در خصوص پوستی بدون چروک برای شما هموطنان عزیز شرح دادیم، توصیه ما به شما عزیزان این است که در مواد غذایی مورد استفاده خود دقت داشته باشید و سعی کنید که مصرف مواد غذایی مضر برای بدن و پوست را کنار بگذارید و به جای آن از مواد غذایی مفید برای پوست و بدن مانند: مواد غذایی شرح داده شده در این مقاله، استفاده کنید تا همیشه زیبایی و سلامتی پوست خود را به همراه داشته باشید و از نیاز به روش های جدید مانند:تزریق بوتاکس و تزریق مزوژل و … بی نیاز شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار