• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پوسته شدن ابرو بعد از کاشت از مراقبت های لازم تا هزینه کاشت ابرو

یکی از بهترین روش های دائمی برای افرادی که مشکلات ریزش ابرو و خالی بودن ابرو را دارند کاشت ابرو می باشد که در بعضی اوقات عوارضی ناشی از پوسته شدن دارد که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی پوسته شدن ابرو بعد از کاشت می پردازیم.

 

علت پوسته شدن ابرو بعد از کاشت ابرو

علت پوسته شدن ابرو بعد از کاشت به دلیل خطای پزشکی در انجام کاشت یا عدم رعایت مراقبت های بیمار در دوره نقاهت می باشد که در بعضی مواقع در طول جراحی گرافت های مو در ناحیه اهدا به دلایل مختلفی التهاب می کند و شروع به پوسته شدن می کند ولی به مرور زمان این پوسته ها از بین می رود.

 

دلایل پوسته شدن ابروها

یکی از دلایل پوسته شدن ابرو بعد از کاشت هنگامی است که گرافت ها در ابرو پیوند داده می شود و از میزان چربی زیر پوست کم می شود که این مسئله طبیعی است و روی پوست خشکی ایجاد می شود و جای نگرانی ندارد.

از دلایل دیگر واردشدن سوزن ها در ابرو که باعث خونریزی می شود و چند روز بعد از عمل این دلمه های خشک و پوسته ها از بین می روند .

از دلایل دیگر پوسته شدن لایه های زاینده پوست است که سلول های مرده پوست را از بین می برد و سلول های مرده به صورت پوسته سفید رنگ ظاهر می شود که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان مدرن کلینیک به صورت آنلاین ارتباط و در زمینه کاشت ابرو و کاشت مو مشاوره و راهنمایی بگیرید.

 

بیشتر بخوانید : کاشت موی طبیعی در مدرن کلینیک  

 

رفع پوسته شدن ابرو بعد از کاشت

ابتدا بعد از مشاهده پوسته ها شما می توانید از شامپو بچه که فاقد مواد شیمیایی است استفاده کنید و یا از لوسیون تجویز شده توسط پزشک بعد از دو روز بعد کاشت ابروهای خود را بشویید. هنگام شستن ابرو نباید به ابروها فشار وارد کنید یا ناخن خود را در ابروهای کاشت فرو کنید

. برای مرطوب کردن ابرو می توان از روغن بادام و روغن نارگیل استفاده کرد تا از پوسته شدن جلوگیری کند. از پمادها یا لوسیون های مرطوب کننده که پزشک تجویز کرده است می توان استفاده کرد تا از خشکی ابرو جلوگیری کند. همچنین از داروهای آنتی بیوتیک که پزشک توصیه کرده است باید استفاده تا از عفونت جلوگیری کنید.

رژیم غذایی سالم را رعایت تا سیستم ایمنی بدن شما قوی شود و شما سریعتر بهبودی پیدا کنید . از مهمترین نکات استفاده از آب برای نوشیدن است که بدن شما را هیدراته می کند و از بروز خشکی جلوگیری می کند.

 

پوسته شدن ابرو بعد از کاشت

 

مراقبت های لازم هنگام پوسته شدن ابرو

از مراقبت های پوسته شدن ابرو بعد از کاشت این است که از کندن و خاراندن ابروها و پوسته ها خودداری کنید تا عفونت ایجاد نشود و آسیبی به گرافت ها وارد نشود . از لوسیون و روغن مرطوب کننده استفاده کنید که پزشک تجویز کرده است . از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات خودداری کنید.

از فعالیت های ورزشی سنگین به علت افزایش خون رسانی اجتناب کنید. از قرار گرفتن در معرض آفتاب و نورخورشید دوری کنید . تا جایی که می توانید آب بنوشید تا بدن هیدراته شود و تا دو هفته بعد از کاشت ابرو از لوازم آرایشی برای ابرو استفاده نکنید.

 

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو بستگی به عوامل مختلفی از قبیل روش کاشت ، نوع کاشت ، نوع کلینیک ، پزشک متخصص ، تعداد گرافت و استفاده از تجهیزات پیشرفته دارد و کادر درمان در کلینیک هم در هزینه تاثیر دارد .

  در بعضی مواقع بیماران خواهان کاشت ابروهای ضخیم هستند و تعداد گرافت های بیشتری برای کاشت نیاز است که قیمت و هزینه بیشتر می شود و به همین منظور شما می توانید به سایت مرکز درمانی مدرن کلینیک مراجعه و نحوه خدمات کاشت ابرو را مشاهده نمایید .

 

سخن پایانی

در مورد پوسته شدن ابرو بعد از کاشت صحبت کردیم که بعد از چند روز این پوسته ها از بین می رود چون این پوسته ها در روند بهبودی اختلال ایجاد نمی کند و با توجه به اینکه عمل کاشت ابرو بسیار حساس است باید با دقت و در کلینیک معتبر انجام شود که به همین منظور شما می توانید با مرکز درمانی مدرن کلینیک ارتباط و از نحوه کاشت ابرو و کاشت مو اطلاع حاصل کنید.

 

منبع : www.ncbi.nlm.nih.gov

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار