• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پلکس تراپی مو چیست؟

آیا تا کنون عبارت پلکسی تراپی مو را شنیده اید و می دانید این روش چه کاربردی دارد؟پلکس تراپی مو چیست؟

همان طور که می دانید امروزه های روش های بسیار مختلف و متنوعی برای درمان مشکلات مو وجود دارند. به عنوان مثال: اکسیژن تراپی، طلا تراپی، مزوتراپی، اوزون تراپی و … همگی از انواع تراپی های مو هستند که طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

اما علاوه بر این روش ها یک نوع تراپی دیگر نیز در خصوص مو وجود دارد که آن هم پلکسی تراپی است و ما در این مطلب قصد داریم که پلکس تراپی را برای شما عزیزان مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

 

پلکس تراپی مو چیست؟

پلکس تراپی مو چیست؟

پلکس تراپی یکی از انواع تراپی مو است که در این روش می توان برخی از مشکلات مو از قبیل: قدرت، ساختار و یکدستی مو را درمان کرد و موهایی که به علت استفاده از رنگ، دلکره، سشوار و براشینگ ضعیف شده اند را احیا نمود.بهترین روش کاشت مو میدانید چیست؟

پلکس مو به صورت کلی به مواد تقویتی گفته می شود که برای ترمیم مو مورد استفاده قرار می گیرند و بدون اینکه آسیبی به شما و موهایتان وارد کنند، تغییرات خوبی را ایجاد می نمایند.

پلکس تراپی در چه مواردی استفاده می شود؟

پلکس تراپی در موارد مختلفی قابل استفاده است که برخی از مهم ترین کاربرد های آن به شرح زیر هستند:

پلکس تراپی برای بازسازی ترمیم پیوند های مو مورد استفاده قرار می گیرد و در صورتی که موها دچار آسیب شده باشند می توان از این روش استفاده کرد.

علاوه بر آن اشخاصی که قصد دارند موهای خود را رنگ و یا دکلره کنند نیز می توانند مواد پلکسی مو را به مواد رنگ مو و دکلره اضافه کنند و به این شکل از آسیب دیدن ساقه های موهای خود جلوگیری نمایند.

از کاربرد های دیگر پلکس تراپی نیز می توان برای درمان موهایی اشاره کرد که خشک و شکننده شده اند و به تقویت نیاز دارند.

آیا پلکس تراپی مو با صافی مو همراه است؟

همان طور که می دانید برخی از انواع تراپی مو مانند: پروتئین تراپی و یا بوتاکس مو و کراتینه  با صافی مو همراه هستند، اما در خصوص پلکس تراپی مو باید بدانید که این روش به هیچ وجه با صافی مو همراه نیست و پلکس تراپی هیچ تاثیری بر روی حالت موها نخواهد داشت.

با این وجود اگر قصد دارید که در کنار تقویت موهای خود، صافی مو را نیز به همراه داشته باشید، بهتر است که از سایر انواع تراپی و یا روش های دیگر احیای مو استفاده کنید.

آیا می توان پلکس تراپی مو را در خانه انجام داد؟

پلکس تراپی مو روشی است که نه تنها آن را می توان در کلینیک های زیبایی انجام داد بلکه می توان از آن در خانه نیز استفاده کرد. برای استفاده از روش پلکس تراپی در خانه باید یکی از انواع محصولات پلکس را تهیه کرد و مواد پلکس را در حمام مورد استفاده قرار داد.

انواع محصولات پلکس تراپی مو در خانه

برخی از انواع محصولات پلکس تراپی مو که در خانه میتوان از آنها استفاده کرد، عبارتند از:

  • شامپو مخصوص بازسازی کننده پیوند های مو فولیپلکس که این محصول حاوی چای سبز، عصاره انار و روغن آرگان و … است.
  • ماسک داخل حمام فولیپلکس که این محصول دارای ژل آلوئه ورا و روغن آرگان و بادام شیرین است.
  • نرم کننده بازسازی پیوند های مو فولیپلکس مو، این محصول دارای چای سبز، روغن دانه انگور،آووکادو و هیالورونیک اسید می باشد.
  • کرم بازسازی کننده و ترمیم کننده پیوند های مو فولیپلکس که حاوی روغن آفتاب گردان و چایی سبز و روغن نارگیل و همچنین آلوئه ورا است.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن تمامی مطالبی که در خصوص پلکس تراپی برای شما عزیزان شرح دادیم، می توانید از این روش بسیار عالی برای برطرف کردن مشکلات مو و تقویت مو های خود استفاده کنید.برای کاشت ابرو کلیک کنید

چنانچه قصد دارید که در خصوص انواع تراپی مو اطلاعات بیشتری به دست آورید تا یکی از مناسب ترین روش ها را برای تقویت موهای خود انتخاب کنید، می توانید سایر مقالاتی که در وب سایت کلینیک مدرن درج شده است را نیز مطالعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را از آنها استخراج نمایید.

توجه داشته باشید که کلینیک مدرن یک مجموعه بسیار حرفه ای در تهران در خصوص خدمات پوست و مو متفاوت است و بسیاری از خدمات پوست و مو را میتوانید در این مجموعه با نظارت متخصصین ما انجام دهید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار