• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پلاسما جت بهتر است یا آنزیم

پلاسما جت بهتر است یا آنزیم ؟ آیا با هر یک از روش های پلاسماجت و آنزیم آشنا هستید؟

برای اینکه بتوانید با این دو روش و ویژگی های آنها آشنا شوید، لازم است که به مطالعه این مقاله  که در مورد پلاسما جت بهتر است یا آنزیم و تهیه شده از سوی وب سایت کلینیک مدرن بپردازید تا اطلاعات کافی و مورد نیاز خود را از طریق این مجموعه حرفه ای که در زمینه خدمات پوست و مو فعالیت دارد، به دست اورید.

کوچک کردن بینی از جمله پرکاربردترین امور زیبایی است که در طی سالیان بسیار متعدد در ایران انجام می شود و بسیار متداول و رایج شده است. از زمان های گذشته تا کنون برای کوچک کردن بینی و اصلاح فرم آن از جراحی بینی استفاده می شده است که این روش به شکل کاملا تهاجمی بوده است. اما امروزه روش های دیگری نیز برای کوچک کردن بینی به و جود آمده اند که حالت کم تهاجمی دارند و دو مورد از این روش ها پلاسماجت و آنزیم هستند که بدون نیاز به بیهوشی کامل می توان از آنها برای کوچک کردن بینی استفاده کرد.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو میشود نیز استفاده کنید.

روش پلاسماجت چگونه است؟

پلاسماجت که به آن پلکسر نیز گفته می شود، روشی کم تهاجمی است و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. در این روش با کمک گرمای پلاسمای که به زیر پوست وارد می شود، می توان برای کوچک کردن بینی اقدام کرد که البته این روش علاوه بر اینکه برای کوچک کردن بینی مورد استفاده قرار می گیرد، کاربرد های دیگری نیز دارد.

به عنوان مثال: از این روش برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک ها نیز استفاده می گردد.

روش آنزیم چگونه می باشد؟

تزریق آنزیم نیز روشی است که برای کوچک کردن بینی مورد استفاده قرار می گیرد و در این روش از تزریق آنزیم هیالاز استفاده می شود. این آنزیم به صورت طبیعی در بدن وجود دارد و

با تزریق کردن آن در روش آنزیم می توان به کوچک شدن بینی کمک کرد البته این روش بیشتر مناسب افرادی است که دارای بینی های گوشتی هستند.

پلاسماجت بهتر است یا آنزیم؟

برای اینکه این موضوع را بررسی کنیم که پلاسماجت بهتر است یا آنزیم می توان موارد ذکر شده در زیر را تحت بررسی قرار داد.

بهترین کاندیدا برای پلاسماجت و تزریق آنزیم بینی

پلاسماجت و آنزیم بینی هر دو روش های مناسبی هستند که بر اساس شرایط افراد هر دوی این روش ها به کار می روند زیرا پلاسما جت بیشتر برای افرادی که دارای بینی گوشتی هستند مفید است، در حالی که روش آنزیم برای کسانی که می خواهند برآمدگی بینی را از بین ببرند، به کوچک کردن بینی بپردازند، نوک بینی را بالا بیاورند، متقارن سازی بینی انجام دهند و سایز حلقه های بینی را کوچک کنند، موثر واقع می شود.

بیشتر بخوانید:رفع چین و چروک های صورت

مدت زمان دوام و ماندگاری پلاسماجت و آنزیم

پلاسماجت معمولا در مقایسه با روش تزریق آنزیم بینی مدت دوام و ماندگاری کمتری دارد. آنزیم بینی در حدود چندین سال برای افراد دوام خواهد داشت در صورتی که پلاسماجت زودتر از این مدت تاثیر خود را از دست می دهد. لازم به ذکر است که عواملی مانند: کهولت سن و پیری نیز بر روی مدت دوام و ماندگاری پلاسماجت تاثیر می گذارند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای پلاسماجت و آنزیم بینی

تزریق آنزیم برای بینی به نحوی است که با یک بار تزریق آن بینی به حالت ایده آل و مورد نظر می رسد در حالی که در روش پلاسماجت باید چندین مرحله پلاسماجت بر روی بینی انجام شود، تا به نتیجه مطلوب رسید و تاثیرات این روش را بر روی بینی مشاهده کرد.

هزینه پلاسماجت و تزریق آنزیم برای بینی

از آنجایی که پلاسماجت باید چندین مرحله انجام شود تا نتیجه بخش واقع گردد، مسلما هزینه مورد نیاز برای انجام آن در مقایسه با روش تزریق آنزیم بینی بیشتر است و اشخاصی که می خواهند از این روش استفاده کنند باید هزینه بیشتری را در نظر بگیرند.

سخن پایانی

در این مقاله در رابطه با اینکه پلاسماجت بهتر است یا آنزیم با شما عزیزان صحبت کردیم تا بتوانید این دو روش را با هم مقایسه کنید و بر اساس شرایط خود و نیازی که به درمان و زیبایی دارید، بتوانید یکی از بهترین روش ها را برای خود انتخاب کنید.

چنانچه باز هم در تصمیم گیری مردد هستید، می توانید از پزشکان ما در کلینیک پوست و مو مدرن کمک دریافت کنید و از آنها مشاوره بگیرید تا با مشورت با پزشکان کلینیک مدرن بهترین روش را بر اساس شرایط خود انتخاب کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

Subscribe
Notify of
guest
4 نظرات
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
سمیه
سمیه
2 years ago

سلام اگر انزیم کنیم ایا امکان عمل بینی برای بعدا است یا خیر

موبایل
9019822404
سحر
سحر
1 year ago
Reply to  سمیه

طبیعته میشه

فاطمه بختیاری
فاطمه بختیاری
1 year ago

میخام بدونم انزیم خوبه یاپلاسماجت

موبایل
9392055324
سحر
سحر
1 year ago

با توضیحاتی که ارائه دادند به نظر میرسه آنزیم بهتر باشه و اینکه انزیم هیچ عوارضی نداره ولی پلاسما ممکنه جای سوختگی روی بینی بمونه.

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار