• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پلاسماجت برای افتادگی پلک

پلاسماجت برای افتادگی پلک چگونه است؟ ایا پلاسماجت دائمی است؟ مزایای پلاسماجت برای برای افتادگی پلک چیست؟ هزینه پلاسماجت چه قدر است؟

اگر مایلید که پاسخ تمامی پرسش های ذکر شده در این بخش را بدانید، تنها کافی است که کمی از وقت خود را به مطالعه این مقاله اختصاص دهید تا پاسخ پرسش های خود را دریابید.

همینطور میتوانید ازدیگر خدمات ما که شامل کاشت مو در تهران و کاشت ابرو میشود نیز استفاده کنید.

افتادگی پلک یکی از مشکلات شایع پوستی است که در تمامی افراد و در هر سنی ممکن است که به شکل ژنتیکی وجود داشته باشد اما معمولا با افزایش سن این مشکل بیشتر در چهره پدیدار می شود و میزان افتادگی پلک افزایش پیدا می کند.

از این رو به کار گرفتن روشی که با کمک آن بتوان مشکل افتادگی پلک را برطرف کرد، برای عده زیادی از افراد در جوامع مختلف مورد نیاز است. از جمله روش هایی که برای برطرف کردن این مساله امروزه به کار می رود، می توان به پلاسماجت افتادگی پلک اشاره کرد که در مرکز تخصصی پوست و مو مدرن قصد داریم که به بررسی این موضوع بپردازیم.

 معرفی پلاسماجت برای افتادگی پلک

پلاسماجت که به آن پلکسر نیز گفته می شود روشی است که در آن از حرارت پلاسما به زیر پوست استفاده می شود و به این شکل می توان نقاط ریز پوستی که در امتداد چروک ها هستند را برطرف کرد و به این شکل به درمان چین و چروک های پوستی و یا افتادگی پوست کمک کرد.

پلاسماجت برای افتادگی پلک در اطراف پلک انجام می شود و نقاطی دایره ای شکل به صورت متعدد در این بخش ها با استفاده از دستگاه پلکسر ایجاد می شوند که حاصل ایجاد این خصوص، کاهش یافتن افتادگی پلک است.

ایا پلاسما جت دائمی است؟

متاسفانه پلکسر یک روش دائمی برای از بین چین و چروک ها و افتادگی پلک نیست و پس از گذشت مدت زمانی ممکن است که پلک ها به حالت قبلی خود بازگردند. در این خصوص لازم به ذکر است که شاید دوام و ماندگاری پلکسر زیاد نباشد، اما میزان ماندگاری آن از روش بوتاکس بیشتر است و بیش از 6 ماه می توان از اثرات آن بهره مند شد.

پس از پایان یافتن دوره پلکسر، برای اینکه تاثیرات را مجددا شاهد باشیم باید به صورت مجدد این روش برای پلک ها انجام شوند.

مزایای پلاسماجت برای افتادگی پلک چیست؟

از جمله مهم ترین مزایای پلاسماجت برای افتادگی پلک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هیچ گونه درد و خونریزی در این روش وجود ندارد
  • نیازی به جراحی و بیهوشی کامل ندارد
  • مراقبت های بعد از آن بسیار مختصر و جزئی است
  • کلاژن سازی پوست در این روش تحریک می شود
  • در امور مختلفی می توان از این روش بهره مند شد مانند: از بین بردن چین و چروک ها، جوانسازی پوست، از بین بردن پف چشم و غبغب و ….

بیشتر بخوانید:پلاسما جت بهتر است یا آنزیم

معایب پلاسماجت برای افتادگی پلک چیست؟

پلکسر علاوه بر مزیت هایی که دارد، از معایبی نیز برخوردار است که مهم ترین معایب آن عبارتند از:

  • غیر دائمی بودن این روش و عدم امکان استفاده از نتایج آن تا پایان عمر
  • نیاز به تعداد جلسات بسیار متعدد برای دریافت نتیجه رضایت بخش
  • هزینه بر بودن این روش برای افراد
  • نیاز به مراجعه پی در پی به پزشک برای انجام عملیات پلکسر

هزینه پلاسماجت چه قدر است؟

پلاسماجت برای دریافت نتیجه موفقیت امیز باید در تعداد جلسات متعددی انجام شود. از این رو هزینه انجام این روش در مقایسه با تکنیک بوتاکس و … کمی بیشتر است. اما به صورت کلی از آنجایی که هزینه مورد نیاز برای انجام این کار را باید بر اساس شرایط هر فردی تعیین کرد، نمی توان گفت که هزینه انجام این کار چه قدر است بلکه هر فردی باید به صورت جداگانه به پزشک مراجعه کند و عوامل تاثیر گذار در هزینه برای او مشخص شود، تا بتوان گفت که هزینه کلی پلکسر چه قدر است.

از جمله مهم ترین مسائلی که در هزینه انجام این کار موثر واقع می شوند، عبارتند از:

  • تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای هر فرد
  • میزان افتادگی پلک
  • دستمزد پزشک
  • کلینیک زیبایی که هر فردی به آن مراجعه می کند

کلام پایانی در رابطه با پلاسماجت برای افتادگی پلک

در این مقاله سعی بر آن داشتیم که تمامی مسائل مهم را درباره تکنیک پلکسر برای افتادگی پلک مطرح کنیم. امیدواریم که این مطالب را مورد استفاده قرار دهید و از آنها برای درمان افتادگی پلک خود کمک بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار