• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پرپشت کردن ریش و سبیل

در این مقاله با روش های پرپشت کردن سبیل آشنا خواهید شد. اخیرا اکثر مردان تمایل دارند تا برای زیبایی بیش تر، ریش و سبیل متراکمی داشته باشند. نکنه قابل تامل اینجاست که ریش و سبیل براي سلامت پوست ناثیر مثبت داشته و موجب افزایش رطوبت و جوان‌سازی پوست صورت آقایان مي شود.شوربختانه شماری از آقایان با مشکل پرپشت و یکسان نبودن ریش و سبیل هایشان روبه رو هستند و قوای این که بتوانند موهای صورت خود را خيلي سریع بیافزایند، را ندارند. در صورتی که شما هم جزء همین دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این مقاله را از دست ندهید.

داشتن ریشی پر پشت و یکسان براي ظاهری مردانه آرزوی اکثر آقایان است. کلینیک مدرن با داشتن کادری مجرب همراه با برترین تجهیزات به روز در ادامه این مقاله روش های پرپشت شدن ریش را به طور تجربی بیان می کند که به رشد بیش تر موهای صورت شما کمک شایانی خواهد کرد.  همچنین خدماتی نیز همچون کاشت ریش و سبیل  ارائه می دهد.

پرپشت کردن سبیل

پرپشت کردن سبیل

تقویت و پرپشت کردن سبیل با استفاده از آب‌ لیمو و پودر دارچین

طبق تحقيقات صورت گرفته روی دارچین مشخص شد، به کار بردن این ترکیب طبيعي جهت رشد بیش تر و سریع تر موها بسیار اثرگذار است.در صورتی که دارچین و لیمو ترش با همدیگر ترکیب شوند موجب متراکم شدن ریش صورت می شوند. دو قاشق چایخوری آب‌لیموی ترش را با یک قاشق چایخوری دارچین مخلوط کنید و ترکیب این مواد را روی پوست صورت خود قرار دهید، بعد از گذشت 20 تا 30 دقیقه صورت خود را با آب سرد شست و شو دهید. براي آن که بتوانید نتيجه بهتری از این روش کسب کنید کافی است دو بار در هفته از ترکیب مواد استفاده کنید. توجه کنید که اگر هر نوع علایم حساسیت زا مشاهده کردید از استفاده باقی مانده این ماسک خودداری کنید.

پرپشت کردن ریش و سبیل با استفاده از روغن نارگیل و روغن رزماری (اکلیل کوهی)

ماساژ صورت با استفاده از ترکیب روغن نارگیل و رزماری یکی از راه‌ هایی است که افزایش رشد سریع و پرپشت کردن ریش و سبیل را به همراه دارد. روغن نارگیل و رزماری را با نسبت 10 به 1 با هم ترکیب نموده و با توپ پنبه یا گوش پاک کن روی صورت خود مالش داده و ماساژ دهید. می توانید بعد از 15 دقیقه با آب سرد شست و شو دهید. براي آن که بتوانید تأثير بهتری از این فرآیند کسب کنید، دو یا سه بار در هفته این روش را به کار بگیرید.

تقویت ریش و سبیل با استفاده از روغن اوکالیپتوس

بر اساس تحقيقات انجام شده توسط محققان به کار بردن روغن اکالیپتوس جهت رشد مو، پوست و به طور کلی سلامت افراد بسیار اثرگذار است. نکته قابل توجه فقط برای ایمنی بیش تر، استفاده نکردن به صورت مسقیم از این روغن بر روی پوست صورت است.
پیشنهاد می کنیم براي رقیق کردن غلظت آن، روغن را با مقدار کمی آب ولرم ترکیب نموده و پس از آن به کار ببرید. براي رشد سریع ریش و سبیل براساس پیشنهادی که در بالا یادآوری شد، روغن اوکالیپتوس را به نسبت ۱ به ۴ با آب ولرم رقیق نموده و سپس با کمک یک تکه پنبه آن را بطور مستقیم روی پوست صورت خود ماساژ دهید و بعد از دست کم 20 دقیقه با آب سرد شست و شو دهید. اگر در صورت حس ناراحتی یا خارش پوست داشتید، سریعا ماسک را پاک کرده و مجددا هم هرگز از آن استفاده نکنید.

تقویت ریش و سبیل با کمک ماساژ درمانی

ماساژ صورت موجب افزایش گردش خون در پوست صورت گشته و به تحریک رشد موهای صورت کمک چشمگیری مي کند. براي آن که ماساژ صحیح و آرامی را داشته باشید،کافی است تا دستور زیر را مو به مو انجام دهید:
با استفاده از نوک انگشتان خود روی بخشی از پوست تان که ترجیح می دهید مو رشد کند را ماساژ دهید. سعی کنید هنگام ماساژ دادن قدری هم فشارایجاد کنید تا به این روش بیش تر موجب تحریک ریشه موها شوید. حرکت دست حالت چرخشی و دایره وار داشته باشد و ماساژ را ۱۰ الی ۱۵ دقیقه انجام دهید. مضاف بر روش هایی که متذکر شدیم براي پرپشت کردن ریش و سبیل صورت افراد باید خواب کافی و تغذیه مناسب داشته باشند و به میزان کافی هم آب نوشیده و صورت خود را همیشه مرطوب نگاه دارند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۱ از ۵
از مجموع ۷ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار