• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

پروفایلو بهتر است و یا هایفو؟

پروفایلو بهتر است و یا هایفو؟ آیا می خواهید بدانید که از بین پروفایلو و هایفو کدام بهتر هستند؟

شاید در سنین نوجوانی یا اوایل جوانی، خاصیت ارتجاعی و حفظ جوانی پوست اهمیتی نداشته باشد، اما با افزایش سن این موضوع به یکی از دغدغه های ذهنی افراد تبدیل می شود. ایجاد چین و چروک ها بر روی صورت، خطوط عمیق پیشانی و اطراف چشم، آثار و علائم پیری، همگی از نشانه های کاهش اعتماد به نفس افراد است. پیشرفت علم پزشکی، شیوه های نوینی را برای درمان و بهبودی خاصیت ارتجاعی پوست در اختیار افراد قرار داه است. پروفایلو و هایفو از جمله شیوه های نوین جوان سازی است.

در کلینیک پوست و مو مدرن که یک مرکز تخصصی در رابطه با جوانسازی پوست و کاشت مو است، قصد داریم که در رابطه با این مطلب با شما عزیزان صحبت کنیم.

پروفایلو چیست؟

تزریق ژل پروفایلو یک روش بدون جراحی برای جوان سازی پوست است. ماده اصلی این ژل، اسید هیالورونیک بوده که سبب تحریک کلاژن سازی و تسریع روند ترمیم سلول های پوستی می شود. ساختار این ژل کاملا از مواد طبیعی بدن بوده و هیچگونه عوارضی برای فرد ایجاد نمی کند. تزریق ژل پروفایلو محدودیت سنی نداشته، اما تاثیر گذاری آن بر افراد مسن بیشتر از افراد جوان است.

هایفو چیست؟

هایفو یکی دیگر از شیوه های بدون جراحی برای جوان سازی پوست بوده که از امواج فراصوت با شدت بالا برای رویارویی با مشکلات پوستی استفاده می شود. امواج فراصوت یا اولتراسونیک، وظیفه ایجاد گرمای مرکزی در نقطه تابش شده را بر عهده دارد. گرما و حرارت، کلاژن های قدیمی پوست را سوزانده و آن ها بازسازی می کند. روش هایفو برای جوان سازی، لیفت و از بین بردن چین و چروک های صورت به کار گرفته می شود.

تفاوت های پروفایلو و هایفو

این دو شیوه جوان سازی پوست در عملکرد و ساختار تفاوت هایی داشته که در زیر به این موارد اشاره می کنیم.

– اساس پروفایلو بر ژل اسید هیالورونیک استوار بوده، اما هایفو با امواج فراصوت

– ماندگاری پروفایلو حدودا 6 ماه بوده، در صورتی که روش هایفو نهایتا تا 12 ماه ماندگاری دارد.

– پروفایلو بدلیل تمدید و تکرار بیشتر نسبت به هایفو، هزینه بیشتری دارد.

– پروفایلو علاوه بر جوان سازی پوست، آب رسانی بیشتری نسبت به شیوه هایفو دارد.

– نتایج هایفو بعد از 3 ماه ظاهر شده، اما نتیجه پروفایلو بعد از تزریق قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:پروفایلو بهتر است و یا جالپرو؟

دوره نقاهت شیوه هایفو و پروفایلو

– تزریق پروفایلو

پس از تزریق پروفایلو، از مصرف هر گونه مواد آرایشی، رفتن به استخر یا سونا و مالش دست در محل تزریق خودداری نمایید. برای کاهش التهاب و واکنش های بعدی از کمپرس آب سرد می توان استفاده کرد.

– هایفو

موضع تحت درمان بایستی در معرض سرما و گرما قرار نگرفته و از مصرف مواد آرایشی خودداری کرد.

آمادگی پیش از درمان

– روش پروفایلو

از مصرف داروهای رقیق کننده خون و یا نوشیدنی های غیر الکلی خودداری کنید. در صورت مصرف داروهای خاص، قبل از تزریق با پزشک متخصص در میان بگذارید.

– روش هایفو

دو هفته قبل از درمان، هر گونه بوتاکس یا تزریق ژل و حتی فعالیت های لیزری انجام ندهید.

مدت ماندگاری هایفو و پروفایلو

میزان ماندگاری و دوام هر دو روش بستگی به سن فرد، نوع پوست، میزان آسیب های پوستی، سبک زندگی و ژنتیک فرد دارد. روش هایفو بدلیل مدت زمان طولانی بازسازی کلاژن های پوستی، ماندگاری بالاتری نسبت به روش پروفایلو دارد.

هزینه پروفایلو و هایفو

در تعیین میزان هزینه روش پروفایلو و هایفو، عوامل متعددی از جمله: میزان مشکلات پوستی، سن فرد، ویژگی های آناتومیک فرد، کلینیک مورد نظر و میزان تزریق و جلسات درمانی بستگی دارد. به طور کلی هزینه و تعداد جلسات روش پروفایلو از هایفوتراپی بیشتر است.

کاربردهای دیگر در روش هایفو و پروفایلو

  1. رفع چین و چروک
  2. لیفت پوست صورت
  3. رفع خطوط ریز
  4. شفافیت و روشن کنندگی عالی پوست
  5. رفع غبغب
  6. درمان تیرگی و خطوط پرکلاغی دور چشم

نتیجه گیری

پروفایلو یا هایفو؟ کدام روش بهتر است؟

در پاسخ به این سوالات در رابطه با اینکه پروفایلو بهتر است و یا هایفو باید بدانید، هر دو روش غیر تهاجمی بوده و کاملا ساام و ایمن است، اما از آن جایی که عملکرد این دو روش بر روی افراد نتایج متفاوتی داشته؛ باید قبل از انتخاب شیوه، با پزشک متخصص مشورت شود. تزریق ژل پروفایلو بیشتر برای نواحی همانند: گونه، پایه بینی، کنار لاله گوش، چانه و زاویه ماندیبولار به کار گرفته می شود. هایفو بیشتر برای لیفت کامل صورت و ابرو، ناحیه بالایی لب ها و نواحی پایین صورت و غبغب انجام می شود. محل زیبایی و برجسته سازی صورت در انتخاب نوع شیوه ایمن، بسیار موثر است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار